welke cultuur?quote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nice.
Zou wel eens met mijn vader willen drinken maar is een taboe in onze cultuur
ja ik vind het helemaal prima, mooi om mee te makenquote:Op zondag 25 december 2016 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof dat dat kan toch
Tis maar mormaal dat je op je 16e een biertje mee pakt maar ooh jee wiet of wat mdma
ik ben er altijd open over geweest en gewoon uitgelegd wat en waaromquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh de pep kreeg ik van mijn broertje, dat is het probleem nietMaar nee, lekker buiten mijn ouders houden. Ze weten dat ik blow, en dat ik wel eens wat anders heb geprobeerd. Verder niet over hebben
ja manquote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik vind het helemaal prima, mooi om mee te maken
nee in turkije zijn ze bv ook islamitisch maar daar drink je gewoon raki met je pa tot je beide omvalt en zegt ik hou van jequote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar Marokkaans is niet het zelfde als islamitisch toch?
Deze vraag doet mij denken aan een oude vriendin van mij. Ik was aan het vasten en zij had het opeens over respect en dat ze gek zou worden als iemand aan haar eten zou komen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ejemaaaaaaa. Erkempoe chillingz was altijd beste chillingzquote:
nopequote:Op zondag 25 december 2016 19:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o spannend heb je weleens eerder gedaan?
toch niet zo'n onmogelijke soussi?quote:
kloptquote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
yup heb me wel beetje ingelezen. Maar geen dip spreekt me wel aan :pquote:Op zondag 25 december 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ait hopelijk wordt het vet. is wat trippyer dan x en 4fmp enzo
Genoeg mocro's op mijn werk die lam zijn op bedrijfsfeestjes.quote:
ok cool, goed dat je hebt gechecktquote:Op zondag 25 december 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yup heb me wel beetje ingelezen. Maar geen dip spreekt me wel aan :p
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)quote:
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.quote:
het zijn net mensenquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
grappigste vind ik nog van die mocro boys die drugs doen of dealen, drinken neuken etc maar dan wel neerkijken op meiden die hetzelfde doen en een maagd willen.
Ik heb dat nooit. Voor mij zijn vrouw en man gelijk op elke manier.quote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
grappigste vind ik nog van die mocro boys die drugs doen of dealen, drinken neuken etc maar dan wel neerkijken op meiden die hetzelfde doen en een maagd willen.
Welke?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef Montelly het volgende:
Probeer skype werkend te krijgen, heb al 100x .exe gedownload en elke keer dezelfde foutmelding.
met die mensen ben ik opgegroeidquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
o ja man moet wel ff actiequote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)
[..]
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.
Nu moet ik weer een goede baan zoeken voor het komende half jaar
Heb je een P in beveiliging gehaald na een 21+ toets?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)
[..]
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.
Nu moet ik weer een goede baan zoeken voor het komende half jaar
Betaal je d'r voor?quote:Op zondag 25 december 2016 20:00 schreef Drug het volgende:
ok ik krijg nieuwe voorraad drugs dmt heb ik zo lang niet gedaanwordt spannend ben heel benieuwd
Kijk op dm.fok.nlquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs had een dm en klikte erop en toen was het weg
Wat
Ikquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
was net aan het facetimen op werk, wie iwlt nu me tmij facetimen
quote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
noh krijg meestal mijn drugs gratis eigenlijk
ik ook jat gwn van mn broerquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Waaromquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen gunnen mij die shitquote:Op zondag 25 december 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom
Wij moeten ook weer keer dmt maken man, zo'n geweldig iets is dat
Mindfuck van Dannyquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs had een dm en klikte erop en toen was het weg
Wat
Minder dan je denktquote:Op zondag 25 december 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen gunnen mij die shiten ze kunnen het missen
en ze weten hoe blij ik ervan word
ja maken is wel moeite man.
nog nooit psychedelica gedaanquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ok cool, goed dat je hebt gecheckt
ben benieuwd hoe je het gaat vinden
Wat is er dan in mei?quote:Op zondag 25 december 2016 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben gewend geraakt. Ik vind nu normale sigaretten echt ziek nasty. Is maar goed ook, nu moet ik in mei wel stoppen.
soms wil ik jou echt seksen om je muziek smaakquote:Op zondag 25 december 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
leuke plaatjes zeer. misschien is dit wat:
:$quote:Op zondag 25 december 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
let me give u that beep beep
lemme give u that toot toot
let's eat grandma?quote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef zeer het volgende:
jeetje wat klinkt dat new jaren 80 waverig
dit nummerquote:Op zondag 25 december 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
let me give u that beep beep
lemme give u that toot toot
Kksad moet nu telkens pakje van 7 eu kopen die is nog wel clickquote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
mogen clicksigaretten niet meer verkocht worden.
Ga vakantie vieren joh sneuneusquote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef zeer het volgende:
jeetje wat klinkt dat new jaren 80 waverig
hou je kaolo bek tegen hemquote:Op zondag 25 december 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh sneuneus
geile gedachte welquote:Op zondag 25 december 2016 20:10 schreef zeer het volgende:
[..]
soms wil ik jou echt seksen om je muziek smaak
maar dan realiseer ik me dat dit in jouw jeugd gewoon de popmuziek was
wat is je probleem nou manquote:Op zondag 25 december 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh sneuneus
quote:Op zondag 25 december 2016 20:13 schreef zeer het volgende:
[..]
eat shiitake mushrooms
![]()
![]()
zin in champignons nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |