twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want wij mogen haten op de islam maar zij niet op kerst/christendom?
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee hoor, hier zijn eenvoudige oplossingen voor.
https://twitter.com/searc(...)lt&q=berlin&src=typdquote:Op maandag 19 december 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
Mg ik een link naar het nieuws hierover?
Valt mee, als je maar niet je binnenlandse veiligheidsbeleid vergist met je immigratie politiek en in de spagaat 'racisme' schiet als je op gronde van geldige redenen besluit dat half Afrika/Midden Oosten iimporteren niet de oplossing is.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.
Die minderheden en hun acties zijn juist het gebruikte excuus dat leid tot een politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.
Dank jequote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)lt&q=berlin&src=typd
Je kunt daar een flinke aanloop nemen dus zal wel een beste klappert geweest zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef Blue_note het volgende:
Hij is niet echt rechtdoor gereden als het een ongeluk is.
Volledig mee eensquote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?
De minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
51, schijnbaar heeft iemand z'n kleine teen tegen een stoeprandje gestoot tijdens het weghollenquote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Postbus100 het volgende:
Negen doden, vijftig gewonden. Tjee zeg...
En vergeet dan ook nog Zürich nietquote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Wat een avond, eerst die moord op die Rus en nu dit. Gezellig.
En Zürich...quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?
Half NWS zou echt rijp zijn voor het Riagg jaquote:
Ik kom naast je staan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is helaas verboden Hans.
Maar als de pleuris uitbreekt sta ik vooraan om Mohammed een kogel door zn snufferd te jagen.
In Brussel ook een grote antiterreuractie bezig..quote:
Als het gemiddelde islamitische land een indicatie mag zijn...dan weet ook zelfs de linkste linksmens het antwoord daarop wel. Men zou er ook de Koran op kunnen naslaan...maar die schijnt niet relevant te zijn 'want kijk naar de bijbel' of zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De tolerante minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.
Hier zijn amper hoeren meer omdat ze allemaal langs de snelweg staan voor die TIR-chauffeurs.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
DENK zou reageren als het om een Duitser of Nederlander zou gaan maar zo te zien kan dit maar twee kanten opgaan. Een dronken Pool of een godsdienstwaanzinnige.quote:
TIR?quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier zijn amper hoeren meer omdat ze allemaal langs de snelweg staan voor die TIR-chauffeurs.
Vrachtwagenchauffeurs
kansloos weerquote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.
Autovrije binnenstad...quote:Op maandag 19 december 2016 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar goed, heel heel erg tragisch. Ik vrees dat dit soort dingen moeilijk te voorkomen zijn.
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half NWS zou echt rijp zijn voor het Riagg ja
Die zijn tegenwoordig bijna overal.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Brussel ook een grote antiterreuractie bezig..
Het komt wel dichtbij zo he.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die zullen wel denken dat de blanke westerling nu eens goed in de spiegel moet kijken, het is immers hun racistische gedrag wat tot wanhoopsacties als deze leidt.quote:
Wat lul je nou idioot. De kerstmarkt is al afgelopen en was in het centrum, een eind weg van de moskeequote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Dordrecht ook al een kerstmarkt. Deze staat in Wielwijk dichtbij de nieuwe moskee.²
Daar hebben ze tokkie straatracers die voor overlast zorgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Dordrecht ook al een kerstmarkt. Deze staat in Wielwijk dichtbij de nieuwe moskee.²
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:20:46According to @welt there were hints since a few days that a terror attack on a Christmas market is imminent reageer retweet
Is nog geen nieuws..quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mogen we al weer roeptoeteren over terroristische aanslag? Of kan het toevallig () een onwel ongeluk zijn?
Bizar he? Het komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik reed zaterdag nog langs de kerstmarkt in Dordrecht
Dat zet je toch wel aan het denken
Het kan nog steeds een dronken Pool zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mogen we al weer roeptoeteren over terroristische aanslag? Of kan het toevallig () een onwel ongeluk zijn?
Daar zijn fouten gemaakt, al is het wel erg moeilijk om mensen die uit zulke erbarmelijke omstandigheden komen te weigeren. Maar niet alle aanslagen zijn gepleegd door asielzoekers. Ook door mensen die bijvoorbeeld in België geboren waren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Valt mee, als je maar niet je binnenlandse veiligheidsbeleid vergist met je immigratie politiek en in de spagaat 'racisme' schiet als je op gronde van geldige redenen besluit dat half Afrika/Midden Oosten iimporteren niet de oplossing is.
Tja dat is volgens mij al een paar jaar zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Nintex het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:20:46According to @welt there were hints since a few days that a terror attack on a Christmas market is imminent reageer retweet
Komt wel heel dichtbij!quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik reed zaterdag nog langs de kerstmarkt in Dordrecht
Dat zet je toch wel aan het denken
Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.
Het kan, maar je zou ook kunnen denken dat het juist een geschikte plek is om bewust een aanslag te plegen. De vraag is dan alleen wel: waarom reed ie niet recht de markt op i.p.v. dat hij links afboog?quote:
Dit, dus grenzen dicht, vluchtelingen elders helpen en in binnensland de schop erop en zoveel mogelijk extremisten er uit proberen te halen. Grenzen open houden zorgt enkel voor meer gevaar i.m.o.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.
Oja, waarom?quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt de kans op een dronken Pool alleen maar groter.
Dat klopt volgens mij ook wel ja. Als je al die FP-reacties ook ziet is er echt een groep jongvolwassenen die een dystopie nog toe zouden juichen. Of dat nou om persoonlijke redenen is of dat ze lekker rebels willen zijn geen idee. Maar destructiviteit is blijkbaar iets aantrekkelijksquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.
Merkel kan sowieso inpakken volgend jaar.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Confetti het volgende:
Merkel vindt dit vast verschrikkelijk. Kost haar weer zetels.
In combinatie met een vrachtwagen nog niet eens zo heel vreemd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een dronken Pool zijn natuurlijk.
Wat jij maar niet wilt begrijpen is dat die individuen allemaal geïnspireerd zijn door dezelfde ideologie en daarbij is er nog een grote groep die deze daden vergoelijken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.
Douane-afkorting die je gebruikt als je vanaf je Bulgaarse zolderkamer het net wil laten lijken alsof je midden in die wereld zit.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.
Ja, en als DENK dat zegt van PVV'ers is NWS te klein.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat jij maar niet wilt begrijpen is dat die individuen allemaal geïnspireerd zijn door dezelfde ideologie en daarbij is er nog een grote groep die deze daden vergoelijken.
Degene die daadwerkelijk tot (terroristisch) handelen overgaan zijn een kleine minderheid. De 'negatieve' sentimenten jegens ongelovigen, kerst, et cetera, zijn veel breder gedragen. Voor de rest, maar daar is in dit topic de tijd/ruimte niet voor, is terrorisme het grootste probleem niet. De gematigde meerderheid vind ik veel gevaarlijker.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt een lang programquote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Op Das Erste zijn ze maar alle aanslagen van de afgelopen 10 jaar gaan opsommen..![]()
Zien ze al een overeenkomst?quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Op Das Erste zijn ze maar alle aanslagen van de afgelopen 10 jaar gaan opsommen..![]()
Ja, die kan zelf vrijwilliger worden in een AZC.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Merkel kan sowieso inpakken volgend jaar.
Je weet niet eens wat politiek links en politiek rechts inhoudt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
De blanke arische mens is toch ook gewoon oppermachtig aan een geitenneukende moslim.
Dat kun jij ziek of niet leuk vinden. Maar dat is juist het probleem. Die laffe linkse zachte kutfiguren.
De aanslagen hebben iets gemeen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Bij geertje vliegt de confetti alweer in de rondtequote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Confetti het volgende:
Die Rus heb ik gemist. Behalve dat ik net een tweet van Tijl Beckand lees over schokkende beelden van een neergeschoten Russische ambassadeur en de vraag om daar geen reclamefilmpjes meer bij te vertonen. Snapte het al niet. Gemist...quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ah, thx.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Douane-afkorting die je gebruikt als je vanaf je Bulgaarse zolderkamer het net wil laten lijken alsof je midden in die wereld zit.
Het is ook het werk van een gekke individu. Geen reden om niet nog eens miljoenen Arabieren en Afrikanen te importeren dusquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Confetti het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef theNull het volgende:
https://m.facebook.com/Usł;ugi-Transportowe-ARIEL-Żurawski-374848702674478/posts_to_page?ref=page_internal
Het bedrijf van de desbetreffende vrachtwagen
Ja, het is een paradox die is ontstaan. Popper heeft daar ooit eens iets over geschreven.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.
Jijzelf doet niet anders.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en als DENK dat zegt van PVV'ers is NWS te klein.
Hypocriet.
Je loopt gewoon weg en pakt even het openbaar vervoer. Heel logisch, misschien is hij wel in een vluchtauto gesprongen, weet jij veel.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef MCH het volgende:
Op 200 meter van het ongeluk is een s-bahnstation en op nog geen 30 meter een u-bahnstation met meerdere lijnen. Als dit bewust was dan had hij vast z'n vluchtweg ook goed uitgedokterd.
The New Globalist Normal wordt dit ook wel genoemd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Razor21 het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat dit soort aanslagen mij bijna niets meer doen. Tijdens 911 vond ik het allemaal heel erg en was ik een paar dagen van slag. Maar tegenwoordig komt het bijna dagelijks voor en kijk ik er niet vreemd meer van op. Het blijft natuurlijk wel triest.
quote:Ein Polizeisprecher vor Ort sagte der Berliner Morgenpost, dass zwei Menschen in dem Lkw gesessen hätten. Nachdem der Lastwagen gehalten habe, seien beide aus dem Wagen gesprungen. Der eine sei in Richtung Tiergarten geflohen. Dort sei an der Siegessäule inzwischen eine verdächtige Person festgenommen worden. Ob es sich dabei um den Fahrer handelt, ist noch unklar.
Hey, nog een fanquote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Douane-afkorting die je gebruikt als je vanaf je Bulgaarse zolderkamer het net wil laten lijken alsof je midden in die wereld zit.
911 was dan ook wel extreem. Dus niet te veel zorgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Razor21 het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat dit soort aanslagen mij bijna niets meer doen. Tijdens 911 vond ik het allemaal heel erg en was ik een paar dagen van slag. Maar tegenwoordig komt het bijna dagelijks voor en kijk ik er niet vreemd meer van op. Het blijft natuurlijk wel triest.
Het standaard linkse kerk antwoord. Komt door een gebrek aan discussie kunde. Kun jij ook niks aan doenquote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat politiek links en politiek rechts inhoudt.
Ja, want dit is hetzelfde als 911.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk ook dat het niet een aanhanger is van een gevestigde partij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
De muzelman maakt het niet makkelijk voor de gevestigde politieke partijen om overeind te blijven met dit soort toestanden. Krijg je straks echt een Wilders met 45 zetels en dergelijke.
Mooi.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef crystal_meth het volgende:
Zaten twee personen in de LKW, inmiddels is één verdachte aangehouden.
[..]
Of dat inderdaad, in ieder geval hangt het hele gebied vol met camera's dus dan weten we over een apar dagen ook wel wie het was.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je loopt gewoon weg en pakt even het openbaar vervoer. Heel logisch, misschien is hij wel in een vluchtauto gesprongen, weet jij veel.
Dat jij enerzijds het onderliggende probleem probeert te bagataliseren tot losstaande incidenten en anderzijds wel altijd de mond vol hebt over 'PVV tokkies'.quote:
discussiekundequote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het standaard linkse kerk antwoord. Komt door een gebrek aan discussie kunde. Kun jij ook niks aan doen
Oh echt? Zeg eens: is de PVV een linkse of een rechtse partij?quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het standaard linkse kerk antwoord. Komt door een gebrek aan discussie kunde. Kun jij ook niks aan doen
Een moslim kan zo slim niet zijn. Onmogelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef MCH het volgende:
Op 200 meter van het ongeluk is een s-bahnstation en op nog geen 30 meter een u-bahnstation met meerdere lijnen. Als dit bewust was dan had hij vast z'n vluchtweg ook goed uitgedokterd.
Gelukkig is geitenneukende moslim ERG INHOUDELIJKquote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Allebei.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt? Zeg eens: is de PVV een linkse of een rechtse partij?
Ben benieuwd..quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dader is gepakt volgens Duitse TV,
Ja jij gaat die discussie erg helder aan wil je zeggen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Quote me waar ik spreek van 'tokkies'. Eén keertje.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat jij enerzijds het onderliggende probleem probeert te bagataliseren tot losstaande incidenten en anderzijds wel altijd de mond vol hebt over 'PVV tokkies'.
Terrorisme is dan ook een rechts complot om aan de macht te geraken!quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
De muzelman maakt het niet makkelijk voor de gevestigde politieke partijen om overeind te blijven met dit soort toestanden. Krijg je straks echt een Wilders met 45 zetels en dergelijke.
Of het was het toch een dronken Pool?
Klopt, en we moeten er alles aan doen om die niet de extremistische kant op te laten gaan. Ik vind het ook eng hoor, hoe de gemiddelde moslim denkt over homo's bijvoorbeeld, of andere vrijehden waarvan ik eens een enquête heb gezien. En dat zijn dan de gematigde moslims (die ik niet bepaald gematigd vind overkomen). Die cultuur past mijns inziens hier ook totaal niet. Probleem is wel dat als die jongeren of mensen geen binding voelen met de Nederlandse identiteit, ze meer geneigd zijn om hun identiteit elders te zoeken, in het extremisme bijvoorbeeld. Het helpt daarbij niet om nog intoleranter te worden tegen die groepen, tenzij je inderdaad een burgeroorlog wenst.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Degene die daadwerkelijk tot (terroristisch) handelen overgaan zijn een kleine minderheid. De 'negatieve' sentimenten jegens ongelovigen, kerst, et cetera, zijn veel breder gedragen. Voor de rest, maar daar is in dit topic de tijd/ruimte niet voor, is terrorisme het grootste probleem niet. De gematigde meerderheid vind ik veel gevaarlijker.
quote:Der zweite Insasse wurde vor Ort von Einsatzkräften der Polizei und Feuerwehr überwältigt. Er soll inzwischen gestorben sein.
Doe je nog een stukje duiding? Dat vind ik altijd wel erg waardevol.quote:
ja idd. Want dat is wat zij willen...quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De blanke man die Joden heeft vergast in een zin plaatsen met joden en negers. Lol.
Al die fuckers die stoer dan achter hun beeldscherm slijmen morgen weer bij hun allochtone collega's.
Heel helder zelfs!quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja jij gaat die discussie erg helder aan wil je zeggen?
Verbaas me dat niemand hem onderuit getrapt heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef TLC het volgende:
Zou me niks verbazen als de dader ook gewond is geraakt, dus die moet toch vrij makkelijk te vinden zijn.
Ik snap het sowieso niet. In Nice kon die gast nog een paar honderd meter carmageddon spelen. Op deze plek kan dat onmogelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Een moslim kan zo slim niet zijn. Onmogelijk.
De politie heeft ook uitgeloten dat het om een ongeluk zou gaan. Volgens de verslaggeefster. dan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dader is gepakt volgens Duitse TV,
Ah, daar hebben we de afleidingsmanoeuvre van Otto weer. Wat is een kast? Kunnen we dat eigenlijk wel gezamenlijk definiëren?quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker laten staan inderdaad. En de rest snel wegmoddenquote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef richolio het volgende:
Vreselijk dit. Maar gelukkig zijn al die vooringenomen, bevooroordeelde en racistische opmerkingen hier he-le-maal oké.
Niet zo laxeren man. Hij was ook in Wielwijk. Dichtbij de nieuwe grootste moskee van de Drechtsteden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou idioot. De kerstmarkt is al afgelopen en was in het centrum, een eind weg van de moskee
Dan gaan ze toch weg als het hier niet leuk is? Waarom zou je blijven in een land waar je het niet naar je zin hebt? Je moet er ook wel wat voor willen doen, om wat van het leven te maken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Probleem is wel dat als die jongeren of mensen geen binding voelen met de Nederlandse identiteit, ze meer geneigd zijn om hun identiteit elders te zoeken, in het extremisme bijvoorbeeld. Het helpt daarbij niet om nog intoleranter te worden tegen die groepen, tenzij je inderdaad een burgeroorlog wenst.
Afleiden waarvan? Word eens concreet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de afleidingsmanoeuvre van Otto weer. Wat is een kast? Kunnen we dat eigenlijk wel gezamenlijk definiëren?
Ergste nieuws van deze avond wat mij betreftquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Klummie het volgende:
Door dit gelazer vergeet ik gewoon de Merseyside-derby aan te zetten.
Een nationalistische partij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwetser zonder inhoud. Geen aandacht geven, niet voeden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de afleidingsmanoeuvre van Otto weer. Wat is een kast? Kunnen we dat eigenlijk wel gezamenlijk definiëren?
Vertel eens waarom niet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me logisch dat het uit de moslim terreur hoek komt.. Een kerstmarkt is niet toevallig gekozen
Ze hebben al een van de twee daders gepakt dus het zal wel snel lopen in dit geval.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Of dat inderdaad, in ieder geval hangt het hele gebied vol met camera's dus dan weten we over een apar dagen ook wel wie het was.
Een stukje duidingquote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Doe je nog een stukje duiding? Dat vind ik altijd wel erg waardevol.
Waarschijnlijk, ja... ga je nog antwoord geven?quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwester zonder inhoud.
Gokje een Pool?quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens ooggetuigen had de dader een "Oost-Europees" uiterlijk.
Kun je van Turken ook zeggen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als dat zo is, raakt dit topic snel leeg.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nationalisme is niet links of rechts. Genoeg pseudo-communistische staten waren aartsnationalistisch. Zie Roemenië onder Ceaucescu.quote:
Ja, anders verdraai je even wat woorden 360 gradenquote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef skysherrif het volgende:
Vorige week nog een aanslag verijdelt op een kerstmarkt in Duitsland, maar mensen die na dit bericht uitgaan van een mogelijke aanslag zijn ongenuanceerd en kort door de bocht.
Man man man
De vrachtwagen wel in ieder geval.quote:
Je bent niet grappig.quote:
Niks aan de hand mensen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Bizar veel goedpraters/wegkijkers in dit topic.
Walgelijk.
Dat moeten we helemaal niet. Minderheden worden tot op vandaag gefaciliteerd met ongelimiteerde subsidiestromen. En wat is het resultaat? De problemen worden alleen maar erger.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, en we moeten er alles aan doen om die niet de extremistische kant op te laten gaan.
Echt he. Vraag me of er een limitatief aantal aanslagen / doden nodig is om niet meer weg te hoeven kijken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Walgelijk.
Jammer, had wat beters verwacht.quote:
Jij kunt alleen tegenvragen stellen. De linkse afleiding techniek. Afleiding van inhoudsloos.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, ja... ga je nog antwoord geven?
Ik heb tot nu toe nog nooit gehoord dat een Turk een aanslag heeft gepleegd ergens in Europa. Maar dat kan aan mij liggen.quote:
Nee. Dat is het niet. Als je dit denkt laat je je leiden door je gevoel ipv hersenen. Beetje Trump like.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat moeten we helemaal niet. Minderheden worden tot op vandaag gefaciliteerd met ongelimiteerde subsidiestromen. En wat is het resultaat? De problemen worden alleen maar erger.
Als je een burgeroorlog wil vermijden moet je keihard ingrijpen. Dat is de enige oplossing.
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.
Ik vermoed echter dat zodra er een islamitische meerderheid in Nederland ontstaat jij als eerste al je rechten verliest. Maar gelukkig ben jij wel tolerant geweest.
Dat schiet niet op, als je niet eens weet wat politiek links betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij kunt alleen tegenvragen stellen. De linkse afleiding techniek. Afleiding van inhoudsloos.
Die gast in Nice had toch ook nog vuurwapen(s) bij zich om nog meer schade aan te kunnen richten en misschien ook te garanderen dat hij het zelf niet zou overleven?quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. In Nice kon die gast nog een paar honderd meter carmageddon spelen. Op deze plek kan dat onmogelijk.
Klopt helemaal. Ik denk echter dat we helaas al beyond the point of no return zijn wat betreft de houding jegens moslims en visa versa. Jij koestert nog enige hoop op normalisering en afbrokkeling van de islam binnen Europa. Er zijn vele bevestigende indicaties voor beide standpunten. Lastig.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, en we moeten er alles aan doen om die niet de extremistische kant op te laten gaan. Ik vind het ook eng hoor, hoe de gemiddelde moslim denkt over homo's bijvoorbeeld, of andere vrijehden waarvan ik eens een enquête heb gezien. En dat zijn dan de gematigde moslims (die ik niet bepaald gematigd vind overkomen). Die cultuur past mijns inziens hier ook totaal niet. Probleem is wel dat als die jongeren of mensen geen binding voelen met de Nederlandse identiteit, ze meer geneigd zijn om hun identiteit elders te zoeken, in het extremisme bijvoorbeeld. Het helpt daarbij niet om nog intoleranter te worden tegen die groepen, tenzij je inderdaad een burgeroorlog wenst.
Scania uit polen ? ik dacht toch echt dat die uit Zweden Malmö kwamen , oke hij heeft een pools kenteken maar dat is wat andersquote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De vrachtwagen wel in ieder geval.
Iets inhoudelijk gaat er bij jou niet in, hè? Maakt niet uit, niet iedereen heeft het in zich om zonder onderbuikgevoel en met nuance te posten.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Walgelijk.
Bizar veel racisten hier.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Walgelijk.
Veel mensen bij elkaar in het kader van een feest dat door moslims niet wordt gevierd. Ideaal doelwit dusquote:
Definieer wegkijken? Er is een probleem met moslimterroristen. Dat betekent niet dat je de nuance maar volledig weg moet gooien.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he. Vraag me of er een limitatief aantal aanslagen / doden nodig is om niet meer weg te hoeven kijken.
Eerste topic werd je nog direct weggehoond en een enkeling vond het zelfs racistisch.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders verdraai je even wat woorden 360 gradenHet gaat om de visie van mensen tov de islam, dat er aan een aanslag gedacht wordt is volkomen normaal
Twee van m'n twee grootste fans die zich in een topic met zo'n beladen onderwerp enkel met mij bezig houden. Wat mooi om mee te maken ditquote:
Quote ik jou dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders verdraai je even wat woorden 360 gradenHet gaat om de visie van mensen tov de islam, dat er aan een aanslag gedacht wordt is volkomen normaal
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Ondertussen in Bronckhorst (Nederland)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_zich_heen__.html
Ik acht de kans wel groter dat de chauffeur een dronken Pool was dan captain Sweden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Scania uit polen ? ik dacht toch echt dat die uit Zweden Malmö kwamen , oke hij heeft een pools kenteken maar dat is wat anders
Jij bent we heel doorzichtig. Zelfs voor een linksmensch. Inhoudsloos, alweer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat schiet niet op, als je niet eens weet wat politiek links betekent.
Het regelen van een vuurwapen is een vrij groot risico. Vrachtwagen huren/lenen is makkelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die gast in Nice had toch ook nog vuurwapen(s) bij zich om nog meer schade aan te kunnen richten en misschien ook te garanderen dat hij het zelf niet zou overleven?
Ik dacht dat het over het algemeen niet de bedoeling was om zelf zo'n aanslag te overleven.
Opnieuw: definieer links.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij bent we heel doorzichtig. Zelfs voor een linksmensch. Inhoudsloos, alweer.
In Schaarbeek gaat ook niet alles normaal.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben moslima en vier kerst. Wat is je punt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veel mensen bij elkaar in het kader van een feest dat door moslims niet wordt gevierd. Ideaal doelwit dus
Niet-moslims zijn ook stom soms!!!quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
De bijrijder schijnt dood te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
2 man in de vrachtwagen, nu gaan ze elkaar de schuld geven wie er heeft gereden!
Ik zeg niets over links en rechts. Het is een nationalistische partij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nationalisme is niet links of rechts. Genoeg pseudo-communistische staten waren aartsnationalistisch. Zie Roemenië onder Ceaucescu.
Man man man.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee van m'n twee grootste fans die zich in een topic met zo'n beladen onderwerp enkel met mij bezig houden. Wat mooi om mee te maken dit
1 is al doodquote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
2 man in de vrachtwagen, nu gaan ze elkaar de schuld geven wie er heeft gereden!
En precies deze houding zorgt ervoor dat de islam steeds meer invloed kan uitoefenen op de samenleving.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.
Ik heb er nog wel vertrouwen in. Het pendulum zwaait nu de andere kant op.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik denk echter dat we helaas al beyond the point of no return zijn wat betreft de houding jegens moslims en visa versa. Jij koestert nog enige hoop op normalisering en afbrokkeling van de islam binnen Europa. Er zijn vele bevestigende indicaties voor beide standpunten. Lastig.
Zolang het nog niet duidelijk is wat er precies gebeurd is zijn uitspraken als Islam is vrede inderdaad zo ongenuanceerd als de pest ja.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste topic werd je nog direct weggehoond en een enkeling vond het zelfs racistisch.
Met pappen, nathouden, nuanceren, en de hand toe reiken worden de problemen alleen maar erger. Daarmee zijn wij een zwakke cultuur.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Definieer wegkijken? Er is een probleem met moslimterroristen. Dat betekent niet dat je de nuance maar volledig weg moet gooien.
Piek.. het is piek..quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben moslima en vier kerst. Wat is je punt?
Dit stokpaardje is jaren geleden al morsdood geslagen. En met recht. Vuig manipulatief kut beest dat het was.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Word moeilijk als één ervan dood is...quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Poep/ventilator, mooi manquote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
In Schaarbeek gaat ook niet alles normaal.
http://www.ad.nl/home/pol(...)schaarbeek~ace45b00/
Juist. Als het wat drukker is ook.quote:
Heb je je feiten verder wel op een rijtje? Het overgrote deel van de moslims heeft absoluut geen afkeer tegen kerst. Maar ja, laten we alles geloven wat de media ons in onze muil duwt, hè.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veel mensen bij elkaar in het kader van een feest dat door moslims niet wordt gevierd. Ideaal doelwit dus
Maar als een veel grotere meerderheid nu wel kritiek heeft op de Islamitische invloed in Nederland, dan is dat ongepast volgens jou?quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.
Armoede.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch weg als het hier niet leuk is? Waarom zou je blijven in een land waar je het niet naar je zin hebt? Je moet er ook wel wat voor willen doen, om wat van het leven te maken.
We kunnen idd een voorbeeld nemen aan Duitsland.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met pappen, nathouden, nuanceren, en de hand toe reiken worden de problemen alleen maar erger. Daarmee zijn wij een zwakke cultuur.
Het regelen van een vuurwapen een vrij groot risico?quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het regelen van een vuurwapen is een vrij groot risico. Vrachtwagen huren/lenen is makkelijk.
Dat is irrelevant, het gedachtegoed is hetzelfde...quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je hebt geeneens in de gaten dat je de verkeerde quote ook
Mensen dachten ook dat het zo'n vaart niet zou lopen met Hitler.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En precies deze houding zorgt ervoor dat de islam steeds meer invloed kan uitoefenen op de samenleving.
Flikker op man. Wat denk jij dan? Dronken bestuurder?quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om legend te doen hoor. Maar we weten nog zo weinig. Laten we aub rationeel en vochtig blijven.²
De neuk is dit dan weer :/quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
In Schaarbeek gaat ook niet alles normaal.
http://www.ad.nl/home/pol(...)schaarbeek~ace45b00/
Nee, ik heb zelf ook genoeg kritiek op de islam. Maar kritiek uiten is niet het antwoord op de problemen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar als een veel grotere meerderheid nu wel kritiek heeft op de Islamitische invloed in Nederland, dan is dat ongepast volgens jou?
Dat zegt hij toch ook helemaal niet joh.quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je je feiten verder wel op een rijtje? Het overgrote deel van de moslims heeft absoluut geen afkeer tegen kerst. Maar ja, laten we alles geloven wat de media ons in onze muil duwt, hè.
Jij en je haat naar allochtonen komt door die neger. Ja ik weet t.quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit stokpaardje is jaren geleden al morsdood geslagen. En met recht. Vuig manipulatief kut beest dat het was.
Alle voortekenen zijn er al in Frankrijk waar complete wijken worden gedomineerd door moslims en waar vrouwen niet meer alleen mogen lopen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mensen dachten ook dat het zo'n vaart niet zou lopen met Hitler.
Maar het is een goed begin en iets dat moet blijven gebeuren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf ook genoeg kritiek op de islam. Maar kritiek uiten is niet het antwoord op de problemen.
dan zal hij de schuld wel krijgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De bijrijder schijnt dood te zijn.
Slim inderdaad. En vervolgens komen ze er allebei mee weg, omdat niet bewezen kan worden wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik sluit niks uit. Ik wil correct zijn. Welke winst behaal ik als snel oordeel en ik heb achteraf de verkeerde aangepakt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Flikker op man. Wat denk jij dan? Dronken bestuurder?
Dit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om legend te doen hoor. Maar we weten nog zo weinig. Laten we aub rationeel en vochtig blijven.²
Waarheen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch weg als het hier niet leuk is? Waarom zou je blijven in een land waar je het niet naar je zin hebt? Je moet er ook wel wat voor willen doen, om wat van het leven te maken.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf ook genoeg kritiek op de islam. Maar kritiek uiten is niet het antwoord op de problemen.
Oke laten we ze allemaal maar deporteren dan, de goede en de slechte. Top!quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met pappen, nathouden, nuanceren, en de hand toe reiken worden de problemen alleen maar erger. Daarmee zijn wij een zwakke cultuur.
Wat ook niet helpt is buigen om een burgeroorlog te voorkomen. Dat maakt je chantabel en zwak.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het helpt daarbij niet om nog intoleranter te worden tegen die groepen, tenzij je inderdaad een burgeroorlog wenst.
Minder minder minderquote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Ik wil correct zijn. Welke winst behaal ik als snel oordeel en ik heb achteraf de verkeerde aangepakt?
Legend²
Is mooi toch, prachtige multiculturele samenlevingquote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alle voortekenen zijn er al in Frankrijk waar complete wijken worden gedomineerd door moslims en waar vrouwen niet meer alleen mogen lopen.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Poep/ventilator, mooi man![]()
Meer, meer, meer!
quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Meer, meer, meer!
Ik kan het niet meer bjihouden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Meer, meer, meer!
Lol. 1 wijk in een fucking groot land.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alle voortekenen zijn er al in Frankrijk waar complete wijken worden gedomineerd door moslims en waar vrouwen niet meer alleen mogen lopen.
Oh, de twitterding doet 't niet. https://twitter.com/PolizeiBerlin_E/status/810945375863500800quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef Zolderkamer het volgende:
Live tv: Heeft moeite om verhalen bevestigd te krijgen..
Situatie is onder controle, politie roept op om geen verhalen de wereld in te helpen
Waarom zou een Christen in hemelsnaam op een kerstmarkt een aanslag plegenquote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic bloed zo dood als blijkt dat het om een Poolse gristenhond gaat
Wishfullthinkingquote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic bloed zo dood als blijkt dat het om een Poolse gristenhond gaat
Ik lees online meer kritiek op de islam dan de nuance. Vandaar mijn nuance.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar het is een goed begin en iets dat moet blijven gebeuren.
Grote kans dat die Scania in Nederland in elkaar gezet is, in de Scania fabriek in Zwolle....quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef RAVW het volgende:
Scania uit polen ? ik dacht toch echt dat die uit Zweden Malmö kwamen , oke hij heeft een pools kenteken maar dat is wat anders
https://www.scania.com/pr(...)/de-onderneming.htmlquote:In onze fabriek assembleren we onze trucks op twee productielijnen. We hebben de mogelijkheid om maar liefst 150 trucks per dag te assembleren.
1 wijk zeggen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lol. 1 wijk in een fucking groot land.
Wat is mijn gedachtegoed dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, het gedachtegoed is hetzelfde...
Dus: definieer links.
Want dat is het enige andere alternatief?quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke laten we ze allemaal maar deporteren dan, de goede en de slechte. Top!
Maar wel de eerste stap. Een stap die je in Nederland je vrijheid kan kosten. Een stap die de meeste politieke partijen niet durven.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat niet om jouquote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben moslima en vier kerst. Wat is je punt?
quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lol. 1 wijk in een fucking groot land.
Het duurt gewoon een tijdje voor je kunt uitsluiten dat wanneer je begint het echt zo past. Dat zijn we vast eens.quote:
Negeer zulke atheïst idioten gewoon. Ze zijn losers en falende SJW'ers. Ze zijn minder waard dan afval op straat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou een Christen in hemelsnaam op een kerstmarkt een aanslag plegen![]()
Dat is net als een zelfmoordterrorist op een suikerfeest
Idd. De topadvocaten staan ook al in de rij om deze kansenparel te verdedigen. Ik denk dat hij over 1-2 jaar max weer lekker rondloopt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Slim inderdaad. En vervolgens komen ze er allebei mee weg, omdat niet bewezen kan worden wie het gedaan heeft.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, de twitterding doet 't niet. https://twitter.com/PolizeiBerlin_E/status/810945375863500800
Hier wel..twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:30:18Bitte helfen Sie uns. Bleiben Sie zu Hause & verbreiten Sie keine Gerüchte. Folgen Sie uns hier für wichtige Infosl. #Breitscheidplatz reageer retweet
Ik durf best de problemen te benoemen wat betreft moslimterroristen en sympathisanten, waar heb je het over?quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]^99 nee maar hoe wil je problemen oplossen als je ze niet eens wil en durft te benoemen?
1 keer quoten zal ongetwijfeld helpen, mutsquote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan het niet meer bjihouden.
Je spreekt over moslims. Dus gaat het over mij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou
Maar goed, als het de Polen zijn dan moet er even een nieuwe theorie worden bedacht
JIJ DURFT HET PROBLEEM GEWOON NIET TE BENOEMEN, VUIG LINKSMENSCHquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je spreekt over moslims. Dus gaat het over mij.
Nuance is eng, dat weet je toch. Het is ontzettend verkeerd om te denken 'jemig, als het een aanslag was dan is het wel een klootzak en een debiel die heel erg zwaar berecht moet worden', maar niet meteen Ahmed en alleman op één hoop te gooien. Beter gewoon alles wat anders is op één lijn zetten met een of andere vuige extremist, gewoon, om zeker te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees online meer kritiek op de islam dan de nuance. Vandaar mijn nuance.
Nee, jij voelt je alleen aangesproken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lol. Christen gone wild.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Negeer zulke atheïst idioten gewoon. Ze zijn losers en falende SJW'ers. Ze zijn minder waard dan afval op straat.
Das haben sie güt geschafft!quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef 1299 het volgende:
Verdächtiger festgenommen, Beifahrer tot.
Chanantquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Voetbal Inside heeft ook gereageerd.
[ afbeelding ]
Nee, ze heeft t over moslims en ik ben er 1.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, jij voelt je alleen aangesproken.
Jarenlang werd kritiek uiten stelselmatig onderdrukt en nog steeds komen we er nog niet altijd aan toe. De problemen moeten toch wel eerst bloot op de tafel komen te liggen alvorens we er collectief iets mee kunnen doen. Zolang 'bepaalde figuren' het gesprek van de weg af duwen door het over 'links vs 'rechts', 'tokkie', 'racist', et cetera, kan je andere het niet kwalijk nemen in herhaling te vallen met het uiten van kritiek. Wat dat betreft is jouw houding een verademing overigens.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie hier het probleem.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik mag toch aannemen dat jij hier geen afstand van gaat doen aangezien dit niks met de islam te maken heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets te snel?quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een verschil tussen de islamiet en de islamitische extremist, een verschil die de meeste politieke partijen gelukkig nog wel zien.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Maar wel de eerste stap. Een stap die je in Nederland je vrijheid kan kosten. Een stap die de meeste politieke partijen niet durven.
NPO1 was al live, nu niet meer. #oplettenquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Razor21 het volgende:
https://twitter.com/steefl/status/810948211456311296
Een flinke aanslag in berlijn maar op npo1, 2 en 3 spoorloos, een muziekprogramma en een quiz. #faal #schandelijk #Berlijn #taaknpo
quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |