abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167704462
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jeukt het jou iets met wie hij chatten deed, voor mij is die nog minder als wat ik achter mij laat in de pot!
Des te meer aandacht dit soort krijgt des te meer roep ik er toch op of niet?
Natuurlijk boeit het met wie hij chatte. Die waren klaarblijkelijk al dan niet gedeeltelijk op de hoogte van zijn plan en deden niets om dit te voorkomen naar alle waarschijnlijkheid.

Ergo: dergelijke figuren mogen een bezoekje van de politie ontvangen van mij.

Maargoed, dat is natuurlijk niet te achterhalen met wie hij precies chatte. Want dat is allemaal encrypted en daar kan men natuurlijk niks mee. Verwacht veranderde wetgeving wat dat aangaat. Weer een stukje privacy wat opgegeven gaat worden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167704554
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Weer een stukje privacy wat opgegeven gaat worden.
Juist dit eerste zin dus en geen aandacht in de media aan schenken, zodat het evt in de toekomst ook niet versleuteld mag zijn!

Wat betreft privacy, voor dit soort geef ik het graag op, maar dan wel alleen voor zo een soort, en niet voor reclame doeleindes!
Daar heb ik mijn hals van vol, zo nu en dan!

Iets wat goed is behoeft geen reclame dat spreekt zich van alleen wel rond!
pi_167714638
'Dader' had gewoon dagenlang vrij spel. :')
pi_167715268
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Natuurlijk boeit het met wie hij chatte. Die waren klaarblijkelijk al dan niet gedeeltelijk op de hoogte van zijn plan en deden niets om dit te voorkomen naar alle waarschijnlijkheid.

Maargoed, dat is natuurlijk niet te achterhalen met wie hij precies chatte. Want dat is allemaal encrypted en daar kan men natuurlijk niks mee. Verwacht veranderde wetgeving wat dat aangaat. Weer een stukje privacy wat opgegeven gaat worden.
Hoezo is dat niet te achterhalen, ze hebben zijn telefoon toch?
pi_167747976
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom doe ik hier dus niet aan mee. Vaak genoeg gezien dat Moslims een knieval maken en zich afzetten en zelfs excuseren voor het gedrag van die 3 of 4 geloofsgenoten. Maar het wordt toch niet gehoord. :{
Dat verhaaltje hoor je vaker, maar uiteindelijk zitten ook die bij dezelfde islam die al 1400 jaar niet veranderd is.

Als ze er werkelijk afstand van hadden willen nemen, dan hadden ze wel een moderne Nederlands Vrijzinnige Islam opgericht of zoiets, met een nieuwe moderne koranvertaling zonder de gruwelijkheden waar Islamitische Staat en landen als Saudi Arabie zoveel steun aan vinden.
  vrijdag 30 december 2016 @ 21:24:42 #156
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167760094
Duitse belastingbetalers financierden de aanslag op de kerstmarkt in Berlin.

Terrorist Anis Amri kreeg meerdere uitkeringen tegelijkertijd op verschillende identiteiten in verschillende Duitse steden.

http://dailycaller.com/20(...)ile-planning-attack/
  vrijdag 30 december 2016 @ 22:54:05 #157
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_167764974
Dat laatste lijkt me ook nuttig om in Nederland te onderzoeken. En, dubbele nationaliteit is wegwezen.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_167790924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:54 schreef MrRatio het volgende:
Dat laatste lijkt me ook nuttig om in Nederland te onderzoeken. En, dubbele nationaliteit is wegwezen.
Of afstand van die andere doen, lijkt jou dat niet ook een optie?
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:53:49 #159
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_167791366
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 21:24 schreef frietenstamp het volgende:
Duitse belastingbetalers financierden de aanslag op de kerstmarkt in Berlin.

Terrorist Anis Amri kreeg meerdere uitkeringen tegelijkertijd op verschillende identiteiten in verschillende Duitse steden.

http://dailycaller.com/20(...)ile-planning-attack/
Ach ja Merkel is niet de enige die dacht * wir schaffen das * :P
En ik ga er van uit dat veel van die gasten meer dan 1 uitkering trekken.
maar dat zijn natuurlijk wel de uitzonderingen hoor, ze doen het niet allemaal... :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 31 december 2016 @ 18:11:38 #160
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167791886

[ Bericht 100% gewijzigd door frietenstamp op 31-12-2016 18:13:38 ]
  maandag 2 januari 2017 @ 17:58:45 #161
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_167833679
John2406, nee, lijkt me niet. Een asielaanvraag komt met rechten en plichten. Het is nu al zo dat wanneer een zware misdaad pleegt dat de asielaanvraag afgewezen wordt.
Dus de Tunesiër pleegde de daad met de vrachtauto. Het had voorkomen kunnen worden door a] deze persoon eerder uit te verwijderen en b] voorkomen dat deze meneer steunfraude pleegde om zo de misdaad te kunnen bekostigen. Merkel pleit voor meer liefde en compassie, ik pleit ervoor om maar eens te beginnen met het handhaven van de huidige wetten.

Ook onze Soedanese gasten maakten misbruik van het vertrouwen, ook wegwezen. En al die asielaanvragers die aantoonbaar jokten over hun leeftijd, ook wegwezen.

Welkom in Europa, hier is de subsidiepot. Graai maar raak!

Veel West-Europese landen gooien hun grenzen open om vluchtelingen op te vangen. Steentje bijdragen voor een betere wereld, nietwaar? Het minste dat je dan mag verwachten is dat de voornoemde vluchtelingen zich dan als modelburgers gedragen in het land dat zo gastvrij is ze op te vangen. Welnu, dat valt in de praktijk nogal mee, zo ondervinden de autoriteiten van het Duitse Braunschweig.

De politie kwam er aldaar achter dat er minstens 300 vluchtelingen – voornamelijk mannelijke asielzoekers uit Sudan – zich op grote schaal schuldig hebben gemaakt aan uitkeringsfraude. Eén man heeft niet minder dan 12 keer bijstand aangevraagd, op een totaal van evenveel nep-identiteien. Maar liefst ¤40.000 is dankzij deze graaivluchteling door het rioolputje gespoeld.

Men gaat er dan ook vanuit dat dit alles slechts het zogeheten topje van de ijsberg is, zo rapporteert de Noord-Duitse zender NDR.

De totale schadepost wordt geschat op maar liefst 3 tot 5 miljoen euro. Geld wat vermoedelijk voorgoed niet meer terugkomt, aangezien de frauderende aanvragers zich bedienden van allerlei nep-identiteiten. Het lukte om met die nep-namen uitkeringen aan te vragen, omdat na Angela Merkels “wir schaffen das” meer dan een miljoen vluchtelingen de kant van Duitsland opkwamen en een beroep deden op de sociale zekerheden van dat land. Door die grote aanwas konden ambtenaren al die vragne niet deugdelijk controleren, en wisten kwaadwillende frauders daar op een eenvoudige manier een slaatje uit te slaan.

De vluchtelingencrisis heeft in allerlei mensen het slechtste naar boven gehaald, en niet in de laatste plaats in een hoop criminele asielzoekers. En wij hebben dit alles gewoon laten gebeuren. Het is triest, maar waar.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_167906563
Uit de NRC vandaag, even overgetypt, over de speciale commissie van het antiterreurcentrum GTAZ:
quote:
"De commissie beschikte over tal van belastende aanwijzingen... De Tunesiër bediende zich van negen verschillende namen. Hij sprak openlijk over zijn wens wapens aan te schaffen voor de jihad. Hij vertrouwde een informant van de politie in Noordrijn-Westfalen toe dat hij 'in Duitsland iets ondernemen' wilde. Hij zocht op internet naar een handleiding om een staafbom te bouwen en nam contact op met vermoedelijke strijders van islamitische Staat (IS), waarbij hij zich zou hebben aangeboden als zelfmoordterrorist. Hij overnachtte bij leden van de groep rond de beruchte IS-prediker Abu Waaa. Dat was allemaal bekend en hij stond dan ook op de lijst van ruim vijfhonderd zogeheten gefahrder in Duitsland, mensen die de de politie in staat acht tot gevaarlijke acties. De asielaanvraag van Amri was al afgewezen. Hij moest het land verlaten, maar omdat Tunesië niet met een paspoort over de brug kwam, kon hij in Duitsland blijven. Opgesloten werd hij ondanks niet, besloot de commissie in juli, omdat er "geen concrete dreiging" op tafel lag die zou standhouden in de rechtbank."
Wat moet er in hemelsnaam aan aanwijzingen op tafel komen om opsluiting van een uitgeprocedeerde asielzoeker in stand te houden voor de Duitse rechtbank? :')

En het besluit om hem überhaupt niet meer te volgen geeft aan hoe groot het gebrek aan capaciteit is bij de inlichtingendiensten, als je met deze aanwijzingen besluit het volgen te stoppen.

Ongelooflijk dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')