abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167519949
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:28 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Vroeger kon ik nog zo relativeren ja maar na al deze ellende keer op keer, nee sorry het geloof Islam is gewoon slecht voor elke moslim, wat voor signalen van oh wat erg of mensen in opstand zie je van moslims dan? Blijkbaar vinden zij het allemaal niet zo erg..
Waarom zou een moslim die helemaal niets met terreur te maken heeft zich en plein public tegen elke aanslag moeten uitspreken? Waarom zou iemand zich moeten verontschuldigen voor wandaden die een ander uit naam van zijn geloof pleegt? Ten tweede zijn er talloze voorbeelden van moslims. inclusief geestelijk leiders, die zich openbaar uitspreken tegen geweld. Maar elke keer als daar voorbeelden van worden genoemd (zie het Brussel-aanslagtopic) dan wordt dat niet serieus genomen of "zullen ze wel een dubbele agenda hebben".
pi_167519993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom zou een moslim die helemaal niets met terreur te maken heeft zich en plein public tegen elke aanslag moeten uitspreken? Waarom zou iemand zich moeten verontschuldigen voor wandaden die een ander uit naam van zijn geloof pleegt? Ten tweede zijn er talloze voorbeelden van moslims. inclusief geestelijk leiders, die zich openbaar uitspreken tegen geweld. Maar elke keer als daar voorbeelden van worden genoemd (zie het Brussel-aanslagtopic) dan wordt dat niet serieus genomen of "zullen ze wel een dubbele agenda hebben".
ik ben gewoon #moslimmoe, sorry..
Helemaal als ja dan dit ook weer leest, je eigen fucking dochter

NWS / ’Jihadouders sturen meisjes op zelfmoordmissie’
pi_167520068
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Moet nu ook elke moslim zich verontschuldigen voor wat die ouders hebben gedaan? Of zijn ze anders volgens jou medeplichtig?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 09:39:46 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:39:41 #104
163650 Greys
pi_167520075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
wat voor signalen van oh wat erg of mensen in opstand zie je van moslims dan? Blijkbaar vinden zij het allemaal niet zo erg dat er weer wat ongelovigen gestorven zijn....
Dan wil je het niet zien. Want er is zat van. Geschokte en veroordelende reacties op sociale media, heb foto's gezien van moslims die met protest shirts aan in een groep zich ertegen uitspraken etc. Doe je ogen open, ze zijn er heus. Dat niet elke moslim in jouw buurt met een sorry-wat-errug-spandoek loopt nu zegt niks.

Heb jij ook overal openlijk afstand van genomen als een niet-moslim iets deed? Alle keren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520116
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Moet nu ook elke moslim zich verontschuldigen voor wat die ouders hebben gedaan? Of zijn ze anders volgens jou medeplichtig?
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan wil je het niet zien. Want er is zat van. Geschokte en veroordelende reacties op sociale media, heb foto's gezien van moslims die met protest shirts aan in een groep zich ertegen uitspraken etc. Doe je ogen open, ze zijn er heus. Dat niet elke moslim in jouw buurt met een sorry-wat-errug-spandoek loopt nu zegt niks.

Heb jij ook overal openlijk afstand van genomen als een niet-moslim iets deed? Alle keren?
Ik ben ook heel negatief, ik kan er niks aan doen, het maakt mij boos en het is ook onbegrip en tuurlijk weet ik dat niet elke moslim zo is, maar dat er iets moet gebeuren is zeker.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:42:23 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_167520128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Niet om je als kastelein weg te zetten, maar doe wat aan je perceptie. Laat enkele voorbeelden niet je beeld voor een grote groep aantasten. :{

Hitler, Stalin, Wilders, Jean-Pierre Papin: ik heb nog steeds respect voor mijn blanke buurman en weet dat deze heerschappen uitzonderingen zijn. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_167520146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nou, bij deze.. net zo erg
en is iedere katholiek is mede schuldig volgens jou?
pi_167520148
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet om je als kastelein weg te zetten, maar doe wat aan je perceptie. Laat enkele voorbeelden niet je beeld voor een grote groep aantasten. :{

Hitler, Stalin, Wilders, Jean-Pierre Papin: ik heb nog steeds respect voor mijn blanke buurman en weet dat deze heerschappen uitzonderingen zijn. :{

Wilders met Stalin en Hitler vergelijken, man man man. schaam je...
pi_167520153
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

en is iedere katholiek is mede schuldig volgens jou?
Zie eerdere reactie
pi_167520167
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus er zijn maar 2 groepen? Moslims en niet-moslims? Gelachen.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:44:32 #111
13462 BansheeBoy
pi_167520173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Wilders met Stalin en Hitler vergelijken, man man man. schaam je...
Oh, ik heb je te hoog ingeschat. Ik had je begrijpend lezen toebedeeld. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_167520194
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omdat als er geen leiders binnen de gemeenschap opstaan die voor hervormingen staan er niets gaat veranderen binnen het geloof.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:46:58 #113
13462 BansheeBoy
pi_167520233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat als er geen leiders binnen de gemeenschap opstaan die voor hervormingen staan er niets gaat veranderen binnen het geloof.
Daarom doe ik hier dus niet aan mee. Vaak genoeg gezien dat Moslims een knieval maken en zich afzetten en zelfs excuseren voor het gedrag van die 3 of 4 geloofsgenoten. Maar het wordt toch niet gehoord. :{

Dan niet.

pi_167520246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ook heel negatief, ik kan er niks aan doen, het maakt mij boos en het is ook onbegrip en tuurlijk weet ik dat niet elke moslim zo is, maar dat er iets moet gebeuren is zeker.
Met doen alsof iedere moslim een terrorist is of het terrorisme steunt zal er niet veel verbeteren. Als je mensen naast je wil hebben in de strijd tegen terrorisme dan moet je niet steeds doen alsof ze alleen maar lijnrecht tegenover je kunnen staan.
pi_167520255
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom doe ik hier dus niet aan mee. Vaak genoeg gezien dat Moslims een knieval maken en zich afzetten en zelfs excuseren voor het gedrag van die 3 of 4 geloofsgenoten. Maar het wordt toch niet gehoord. :{

Dan niet.

Precies. Blijkbaar vinden de moslims het allemaal wel best dat er zoveel debielen zijn die in de naam van hun god aanslagen plegen. En ze worden ook beschermd. Dus dan trek ik mijn conclusies.

En 3 of 4. Wat een troll.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:48:18 #116
163650 Greys
pi_167520260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[..]

Ik snap je gevoel ook best en je bent er gelukig eerlijk over dat je beseft dat in zijn geheel moslimmoe zijn irrationeel is. Geloof me, het overgrote deel vindt dit net zo erg als jij. Of nog erger, want zij worden er vaak op aangekeken.

Jij en ik zijn niet automatisch een Breivik en een moslim is niet automatisch een IS terrorist.

Daarmee ontken ik uiteraard in geen geval het bestaan van die lijers die dat wél zijn. Dat ze daar iets aan moeten doen zal iedereen met je eens zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520269
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan niet.

Je hebt gelijk hoor. Het zijn incidentjes, geen algemeen langdurig probleem.
pi_167520305
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, ik heb je te hoog ingeschat. Ik had je begrijpend lezen toebedeeld. :{

BAN Sheeboy, is sheeboy trouwens hetzelfde als ladyboy?

nosmile.gif
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:50:48 #119
163650 Greys
pi_167520307
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dus er zijn maar 2 groepen? Moslims en niet-moslims? Gelachen.
Graag gedaan. En je snapt best wat ik bedoel, alles opnoemen is onmogelijk. Maar ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen. Ook al is het niet om te lachen, jij hebt er lol van. Fijn :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:51:49 #120
163650 Greys
pi_167520326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Het zijn incidentjes, geen algemeen langdurig probleem.
Hoe haal je dat in vredesnaam uit zijn post.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520361
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Graag gedaan. En je snapt best wat ik bedoel, alles opnoemen is onmogelijk. Maar ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen. Ook al is het niet om te lachen, jij hebt er lol van. Fijn :)
Als er een handboek uitkwam voor Atheisten en er stond in dat we naar de Atheisten hemel gingen als we maar moorden uit naam van ons Atheisme zou ik er snel klaar mee zijn hoor.
pi_167520362
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft het over "3 of 4 geloofsgenoten". Dat is een beetje een onderschatting van het probleem, om het maar voorzichtig uit te drukken.
pi_167520394
Vandaag in het nieuws
quote:
De 23-jarige Naveed Baluch werd sinds zijn vrijlating echter niet meer gezien, zo zegt zijn neef Waheed - die bij Baluch was op het moment van de arrestatie - aan The Daily Mail. “De hele familie is erg ongerust. Baluch kan niet lezen en is mentaal niet in orde. We hebben hem al proberen te bereiken, maar tevergeefs. Niemand heeft hem nog gezien en zijn telefoon staat uit.”
Die Pakistaan is dus op de vlucht geslagen? Zou hij er toch iets mee te maken hebben?
Ook wel vreemd, die kerel heeft een telefoon maar kan niet lezen? Wat gaat hij met die telefoon dan doen? Iemand de kop inslaan? Ook wel vreemd dat die Pakistaan zijn telefoon nog heeft maar wel onder 3 verschillende identiteiten geregistreerd stond :? :? (Maar daar gaan we ons geen vragen bij stellen, het zal het enige geval waarschijnlijk wel zijn).

Maar goed, aangezien hij zich niet beschikbaar hield voor het gerecht neem ik aan dat hij ook een verdachte is. Je loopt trouwens niet snel weg na een aanslag maar ga de mensen helpen!
Cindy De Vuyst
  donderdag 22 december 2016 @ 09:55:58 #124
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167520412
Hij is er weer de publieke piano en een lied http://www.reuters.com/vi(...)al?videoId=370775638 :')

Dat zal ze echt afschrikken. Zal tijd worden dat wij eens met z'n allen opstaan en eens vol in de aanval gaan tegen die terroristen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167520437
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat je , na de zoveelste aanslag, onderhand wel mag verwachten dat er vanuit die groep met een groter duidelijk statement naar buiten wordt gebracht. Dus, dat er na elke aanslag dezelfde ("kleine") groep zijn afschuw uitspreekt, is na de tiende keer wel klaar. Jij accepteert na de twaalfde keer dat je zoon of dochter de vaas kapot gooit, de "sorry" ook niet meer.

En fijn dat het argument "het wordt toch niet gehoord" aangedragen wordt, dat ontslaat je niet van "verantwoordelijkheid" (verantwoordelijkheid is een veel te grote term)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')