Het regelen van een vuurwapen is een vrij groot risico. Vrachtwagen huren/lenen is makkelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die gast in Nice had toch ook nog vuurwapen(s) bij zich om nog meer schade aan te kunnen richten en misschien ook te garanderen dat hij het zelf niet zou overleven?
Ik dacht dat het over het algemeen niet de bedoeling was om zelf zo'n aanslag te overleven.
Opnieuw: definieer links.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij bent we heel doorzichtig. Zelfs voor een linksmensch. Inhoudsloos, alweer.
In Schaarbeek gaat ook niet alles normaal.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Ondertussen in Bronckhorst (Nederland)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_zich_heen__.html
Ik ben moslima en vier kerst. Wat is je punt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veel mensen bij elkaar in het kader van een feest dat door moslims niet wordt gevierd. Ideaal doelwit dus
Niet-moslims zijn ook stom soms!!!quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
De bijrijder schijnt dood te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
2 man in de vrachtwagen, nu gaan ze elkaar de schuld geven wie er heeft gereden!
Ik zeg niets over links en rechts. Het is een nationalistische partij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nationalisme is niet links of rechts. Genoeg pseudo-communistische staten waren aartsnationalistisch. Zie Roemenië onder Ceaucescu.
Man man man.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee van m'n twee grootste fans die zich in een topic met zo'n beladen onderwerp enkel met mij bezig houden. Wat mooi om mee te maken dit
1 is al doodquote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
2 man in de vrachtwagen, nu gaan ze elkaar de schuld geven wie er heeft gereden!
En precies deze houding zorgt ervoor dat de islam steeds meer invloed kan uitoefenen op de samenleving.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.
Ik heb er nog wel vertrouwen in. Het pendulum zwaait nu de andere kant op.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik denk echter dat we helaas al beyond the point of no return zijn wat betreft de houding jegens moslims en visa versa. Jij koestert nog enige hoop op normalisering en afbrokkeling van de islam binnen Europa. Er zijn vele bevestigende indicaties voor beide standpunten. Lastig.
Zolang het nog niet duidelijk is wat er precies gebeurd is zijn uitspraken als Islam is vrede inderdaad zo ongenuanceerd als de pest ja.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste topic werd je nog direct weggehoond en een enkeling vond het zelfs racistisch.
Met pappen, nathouden, nuanceren, en de hand toe reiken worden de problemen alleen maar erger. Daarmee zijn wij een zwakke cultuur.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Definieer wegkijken? Er is een probleem met moslimterroristen. Dat betekent niet dat je de nuance maar volledig weg moet gooien.
Piek.. het is piek..quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben moslima en vier kerst. Wat is je punt?
Dit stokpaardje is jaren geleden al morsdood geslagen. En met recht. Vuig manipulatief kut beest dat het was.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Ondertussen in Bronckhorst (Nederland)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_zich_heen__.html
Word moeilijk als één ervan dood is...quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Poep/ventilator, mooi manquote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
In Schaarbeek gaat ook niet alles normaal.
http://www.ad.nl/home/pol(...)schaarbeek~ace45b00/
Juist. Als het wat drukker is ook.quote:
Heb je je feiten verder wel op een rijtje? Het overgrote deel van de moslims heeft absoluut geen afkeer tegen kerst. Maar ja, laten we alles geloven wat de media ons in onze muil duwt, hè.quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veel mensen bij elkaar in het kader van een feest dat door moslims niet wordt gevierd. Ideaal doelwit dus
Maar als een veel grotere meerderheid nu wel kritiek heeft op de Islamitische invloed in Nederland, dan is dat ongepast volgens jou?quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |