Jij kunt alleen tegenvragen stellen. De linkse afleiding techniek. Afleiding van inhoudsloos.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, ja... ga je nog antwoord geven?
Ik heb tot nu toe nog nooit gehoord dat een Turk een aanslag heeft gepleegd ergens in Europa. Maar dat kan aan mij liggen.quote:
Nee. Dat is het niet. Als je dit denkt laat je je leiden door je gevoel ipv hersenen. Beetje Trump like.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat moeten we helemaal niet. Minderheden worden tot op vandaag gefaciliteerd met ongelimiteerde subsidiestromen. En wat is het resultaat? De problemen worden alleen maar erger.
Als je een burgeroorlog wil vermijden moet je keihard ingrijpen. Dat is de enige oplossing.
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.
Ik vermoed echter dat zodra er een islamitische meerderheid in Nederland ontstaat jij als eerste al je rechten verliest. Maar gelukkig ben jij wel tolerant geweest.
Dat schiet niet op, als je niet eens weet wat politiek links betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij kunt alleen tegenvragen stellen. De linkse afleiding techniek. Afleiding van inhoudsloos.
Die gast in Nice had toch ook nog vuurwapen(s) bij zich om nog meer schade aan te kunnen richten en misschien ook te garanderen dat hij het zelf niet zou overleven?quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. In Nice kon die gast nog een paar honderd meter carmageddon spelen. Op deze plek kan dat onmogelijk.
Klopt helemaal. Ik denk echter dat we helaas al beyond the point of no return zijn wat betreft de houding jegens moslims en visa versa. Jij koestert nog enige hoop op normalisering en afbrokkeling van de islam binnen Europa. Er zijn vele bevestigende indicaties voor beide standpunten. Lastig.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, en we moeten er alles aan doen om die niet de extremistische kant op te laten gaan. Ik vind het ook eng hoor, hoe de gemiddelde moslim denkt over homo's bijvoorbeeld, of andere vrijehden waarvan ik eens een enquête heb gezien. En dat zijn dan de gematigde moslims (die ik niet bepaald gematigd vind overkomen). Die cultuur past mijns inziens hier ook totaal niet. Probleem is wel dat als die jongeren of mensen geen binding voelen met de Nederlandse identiteit, ze meer geneigd zijn om hun identiteit elders te zoeken, in het extremisme bijvoorbeeld. Het helpt daarbij niet om nog intoleranter te worden tegen die groepen, tenzij je inderdaad een burgeroorlog wenst.
Scania uit polen ? ik dacht toch echt dat die uit Zweden Malmö kwamen , oke hij heeft een pools kenteken maar dat is wat andersquote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De vrachtwagen wel in ieder geval.
Iets inhoudelijk gaat er bij jou niet in, hè? Maakt niet uit, niet iedereen heeft het in zich om zonder onderbuikgevoel en met nuance te posten.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Bizar veel goedpraters/wegkijkers in dit topic.
Walgelijk.
Bizar veel racisten hier.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Bizar veel goedpraters/wegkijkers in dit topic.
Walgelijk.
Veel mensen bij elkaar in het kader van een feest dat door moslims niet wordt gevierd. Ideaal doelwit dusquote:
Definieer wegkijken? Er is een probleem met moslimterroristen. Dat betekent niet dat je de nuance maar volledig weg moet gooien.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he. Vraag me of er een limitatief aantal aanslagen / doden nodig is om niet meer weg te hoeven kijken.
Eerste topic werd je nog direct weggehoond en een enkeling vond het zelfs racistisch.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders verdraai je even wat woorden 360 gradenHet gaat om de visie van mensen tov de islam, dat er aan een aanslag gedacht wordt is volkomen normaal
Twee van m'n twee grootste fans die zich in een topic met zo'n beladen onderwerp enkel met mij bezig houden. Wat mooi om mee te maken ditquote:
Quote ik jou dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders verdraai je even wat woorden 360 gradenHet gaat om de visie van mensen tov de islam, dat er aan een aanslag gedacht wordt is volkomen normaal
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Ondertussen in Bronckhorst (Nederland)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_zich_heen__.html
Ik acht de kans wel groter dat de chauffeur een dronken Pool was dan captain Sweden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Scania uit polen ? ik dacht toch echt dat die uit Zweden Malmö kwamen , oke hij heeft een pools kenteken maar dat is wat anders
Jij bent we heel doorzichtig. Zelfs voor een linksmensch. Inhoudsloos, alweer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat schiet niet op, als je niet eens weet wat politiek links betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |