twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want wij mogen haten op de islam maar zij niet op kerst/christendom?
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee hoor, hier zijn eenvoudige oplossingen voor.
https://twitter.com/searc(...)lt&q=berlin&src=typdquote:Op maandag 19 december 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
Mg ik een link naar het nieuws hierover?
Valt mee, als je maar niet je binnenlandse veiligheidsbeleid vergist met je immigratie politiek en in de spagaat 'racisme' schiet als je op gronde van geldige redenen besluit dat half Afrika/Midden Oosten iimporteren niet de oplossing is.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.
Die minderheden en hun acties zijn juist het gebruikte excuus dat leid tot een politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.
Dank jequote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)lt&q=berlin&src=typd
Je kunt daar een flinke aanloop nemen dus zal wel een beste klappert geweest zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef Blue_note het volgende:
Hij is niet echt rechtdoor gereden als het een ongeluk is.
Volledig mee eensquote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?
De minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
51, schijnbaar heeft iemand z'n kleine teen tegen een stoeprandje gestoot tijdens het weghollenquote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Postbus100 het volgende:
Negen doden, vijftig gewonden. Tjee zeg...
En vergeet dan ook nog Zürich nietquote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Wat een avond, eerst die moord op die Rus en nu dit. Gezellig.
En Zürich...quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?
Half NWS zou echt rijp zijn voor het Riagg jaquote:
Ik kom naast je staan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is helaas verboden Hans.
Maar als de pleuris uitbreekt sta ik vooraan om Mohammed een kogel door zn snufferd te jagen.
In Brussel ook een grote antiterreuractie bezig..quote:
Als het gemiddelde islamitische land een indicatie mag zijn...dan weet ook zelfs de linkste linksmens het antwoord daarop wel. Men zou er ook de Koran op kunnen naslaan...maar die schijnt niet relevant te zijn 'want kijk naar de bijbel' of zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De tolerante minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.
Hier zijn amper hoeren meer omdat ze allemaal langs de snelweg staan voor die TIR-chauffeurs.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
DENK zou reageren als het om een Duitser of Nederlander zou gaan maar zo te zien kan dit maar twee kanten opgaan. Een dronken Pool of een godsdienstwaanzinnige.quote:
TIR?quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier zijn amper hoeren meer omdat ze allemaal langs de snelweg staan voor die TIR-chauffeurs.
Vrachtwagenchauffeurs
kansloos weerquote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.
Autovrije binnenstad...quote:Op maandag 19 december 2016 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar goed, heel heel erg tragisch. Ik vrees dat dit soort dingen moeilijk te voorkomen zijn.
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half NWS zou echt rijp zijn voor het Riagg ja
Die zijn tegenwoordig bijna overal.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Brussel ook een grote antiterreuractie bezig..
Het komt wel dichtbij zo he.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die zullen wel denken dat de blanke westerling nu eens goed in de spiegel moet kijken, het is immers hun racistische gedrag wat tot wanhoopsacties als deze leidt.quote:
Wat lul je nou idioot. De kerstmarkt is al afgelopen en was in het centrum, een eind weg van de moskeequote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Dordrecht ook al een kerstmarkt. Deze staat in Wielwijk dichtbij de nieuwe moskee.²
Daar hebben ze tokkie straatracers die voor overlast zorgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Dordrecht ook al een kerstmarkt. Deze staat in Wielwijk dichtbij de nieuwe moskee.²
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:20:46According to @welt there were hints since a few days that a terror attack on a Christmas market is imminent reageer retweet
Is nog geen nieuws..quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mogen we al weer roeptoeteren over terroristische aanslag? Of kan het toevallig () een onwel ongeluk zijn?
Bizar he? Het komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik reed zaterdag nog langs de kerstmarkt in Dordrecht
Dat zet je toch wel aan het denken
Het kan nog steeds een dronken Pool zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mogen we al weer roeptoeteren over terroristische aanslag? Of kan het toevallig () een onwel ongeluk zijn?
Daar zijn fouten gemaakt, al is het wel erg moeilijk om mensen die uit zulke erbarmelijke omstandigheden komen te weigeren. Maar niet alle aanslagen zijn gepleegd door asielzoekers. Ook door mensen die bijvoorbeeld in België geboren waren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Valt mee, als je maar niet je binnenlandse veiligheidsbeleid vergist met je immigratie politiek en in de spagaat 'racisme' schiet als je op gronde van geldige redenen besluit dat half Afrika/Midden Oosten iimporteren niet de oplossing is.
Tja dat is volgens mij al een paar jaar zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Nintex het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:20:46According to @welt there were hints since a few days that a terror attack on a Christmas market is imminent reageer retweet
Komt wel heel dichtbij!quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik reed zaterdag nog langs de kerstmarkt in Dordrecht
Dat zet je toch wel aan het denken
Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.
Het kan, maar je zou ook kunnen denken dat het juist een geschikte plek is om bewust een aanslag te plegen. De vraag is dan alleen wel: waarom reed ie niet recht de markt op i.p.v. dat hij links afboog?quote:
Dit, dus grenzen dicht, vluchtelingen elders helpen en in binnensland de schop erop en zoveel mogelijk extremisten er uit proberen te halen. Grenzen open houden zorgt enkel voor meer gevaar i.m.o.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.
Oja, waarom?quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt de kans op een dronken Pool alleen maar groter.
Dat klopt volgens mij ook wel ja. Als je al die FP-reacties ook ziet is er echt een groep jongvolwassenen die een dystopie nog toe zouden juichen. Of dat nou om persoonlijke redenen is of dat ze lekker rebels willen zijn geen idee. Maar destructiviteit is blijkbaar iets aantrekkelijksquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.
Merkel kan sowieso inpakken volgend jaar.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Confetti het volgende:
Merkel vindt dit vast verschrikkelijk. Kost haar weer zetels.
In combinatie met een vrachtwagen nog niet eens zo heel vreemd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een dronken Pool zijn natuurlijk.
Wat jij maar niet wilt begrijpen is dat die individuen allemaal geïnspireerd zijn door dezelfde ideologie en daarbij is er nog een grote groep die deze daden vergoelijken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.
Douane-afkorting die je gebruikt als je vanaf je Bulgaarse zolderkamer het net wil laten lijken alsof je midden in die wereld zit.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.
Ja, en als DENK dat zegt van PVV'ers is NWS te klein.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat jij maar niet wilt begrijpen is dat die individuen allemaal geïnspireerd zijn door dezelfde ideologie en daarbij is er nog een grote groep die deze daden vergoelijken.
Degene die daadwerkelijk tot (terroristisch) handelen overgaan zijn een kleine minderheid. De 'negatieve' sentimenten jegens ongelovigen, kerst, et cetera, zijn veel breder gedragen. Voor de rest, maar daar is in dit topic de tijd/ruimte niet voor, is terrorisme het grootste probleem niet. De gematigde meerderheid vind ik veel gevaarlijker.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt een lang programquote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Op Das Erste zijn ze maar alle aanslagen van de afgelopen 10 jaar gaan opsommen..![]()
Zien ze al een overeenkomst?quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Op Das Erste zijn ze maar alle aanslagen van de afgelopen 10 jaar gaan opsommen..![]()
Ja, die kan zelf vrijwilliger worden in een AZC.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Merkel kan sowieso inpakken volgend jaar.
Je weet niet eens wat politiek links en politiek rechts inhoudt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
De blanke arische mens is toch ook gewoon oppermachtig aan een geitenneukende moslim.
Dat kun jij ziek of niet leuk vinden. Maar dat is juist het probleem. Die laffe linkse zachte kutfiguren.
De aanslagen hebben iets gemeen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Bij geertje vliegt de confetti alweer in de rondtequote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Confetti het volgende:
Die Rus heb ik gemist. Behalve dat ik net een tweet van Tijl Beckand lees over schokkende beelden van een neergeschoten Russische ambassadeur en de vraag om daar geen reclamefilmpjes meer bij te vertonen. Snapte het al niet. Gemist...quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ah, thx.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Douane-afkorting die je gebruikt als je vanaf je Bulgaarse zolderkamer het net wil laten lijken alsof je midden in die wereld zit.
Het is ook het werk van een gekke individu. Geen reden om niet nog eens miljoenen Arabieren en Afrikanen te importeren dusquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Confetti het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef theNull het volgende:
https://m.facebook.com/Usł;ugi-Transportowe-ARIEL-Żurawski-374848702674478/posts_to_page?ref=page_internal
Het bedrijf van de desbetreffende vrachtwagen
Ja, het is een paradox die is ontstaan. Popper heeft daar ooit eens iets over geschreven.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |