twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want wij mogen haten op de islam maar zij niet op kerst/christendom?
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee hoor, hier zijn eenvoudige oplossingen voor.
https://twitter.com/searc(...)lt&q=berlin&src=typdquote:Op maandag 19 december 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
Mg ik een link naar het nieuws hierover?
Valt mee, als je maar niet je binnenlandse veiligheidsbeleid vergist met je immigratie politiek en in de spagaat 'racisme' schiet als je op gronde van geldige redenen besluit dat half Afrika/Midden Oosten iimporteren niet de oplossing is.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.
Die minderheden en hun acties zijn juist het gebruikte excuus dat leid tot een politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zonder de rechten van minderheden op te offeren of onze privacy/politiestaat.
Dank jequote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)lt&q=berlin&src=typd
Je kunt daar een flinke aanloop nemen dus zal wel een beste klappert geweest zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef Blue_note het volgende:
Hij is niet echt rechtdoor gereden als het een ongeluk is.
Volledig mee eensquote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?
De minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
51, schijnbaar heeft iemand z'n kleine teen tegen een stoeprandje gestoot tijdens het weghollenquote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Postbus100 het volgende:
Negen doden, vijftig gewonden. Tjee zeg...
En vergeet dan ook nog Zürich nietquote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Wat een avond, eerst die moord op die Rus en nu dit. Gezellig.
En Zürich...quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Wat een avond, eerst die moord op die Rus en nu dit. Gezellig.
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.quote:Op maandag 19 december 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haten op het christendom is een ding (alhoewel je ook zou kunnen denken; waarom?). Een aanslag op een kerstmarkt leuk vinden is een volgend stadium. Maar belangrijker; als we elkaar haten, waarom dan nog dan de poppenkast van de multicultidroom in stand houden? Laten we dan maar gelijk doen waar het onherroepelijk toch op gaat uitdraaien; oorlog. Ik ga niet de schijnheilige spelen, als je daar op hoopte. Ik ben eerlijk in mijn weerzin jegens de islam en ik begrijp de weerzin van moslims jegens ongelovigen/christenen evengoed. Waar denk je dat mijn weerzin jegens de islam überhaupt vandaan komt?
Half NWS zou echt rijp zijn voor het Riagg jaquote:
Ik kom naast je staan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is helaas verboden Hans.
Maar als de pleuris uitbreekt sta ik vooraan om Mohammed een kogel door zn snufferd te jagen.
In Brussel ook een grote antiterreuractie bezig..quote:
Als het gemiddelde islamitische land een indicatie mag zijn...dan weet ook zelfs de linkste linksmens het antwoord daarop wel. Men zou er ook de Koran op kunnen naslaan...maar die schijnt niet relevant te zijn 'want kijk naar de bijbel' of zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De tolerante minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.
Hier zijn amper hoeren meer omdat ze allemaal langs de snelweg staan voor die TIR-chauffeurs.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
DENK zou reageren als het om een Duitser of Nederlander zou gaan maar zo te zien kan dit maar twee kanten opgaan. Een dronken Pool of een godsdienstwaanzinnige.quote:
TIR?quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier zijn amper hoeren meer omdat ze allemaal langs de snelweg staan voor die TIR-chauffeurs.
Vrachtwagenchauffeurs
kansloos weerquote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De minderheden zijn op korte termijn niet meer in de minderheid. De vraag is of zij zich ook zo tolerant zullen opstellen.
Autovrije binnenstad...quote:Op maandag 19 december 2016 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar goed, heel heel erg tragisch. Ik vrees dat dit soort dingen moeilijk te voorkomen zijn.
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half NWS zou echt rijp zijn voor het Riagg ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |