Die zijn tegenwoordig bijna overal.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Brussel ook een grote antiterreuractie bezig..
Het komt wel dichtbij zo he.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Die vrachtwagenchaffeurs worden steeds asocialer. Ik heb ook regelmatig last van ze op de snelweg.
Die zullen wel denken dat de blanke westerling nu eens goed in de spiegel moet kijken, het is immers hun racistische gedrag wat tot wanhoopsacties als deze leidt.quote:
Wat lul je nou idioot. De kerstmarkt is al afgelopen en was in het centrum, een eind weg van de moskeequote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Dordrecht ook al een kerstmarkt. Deze staat in Wielwijk dichtbij de nieuwe moskee.²
Daar hebben ze tokkie straatracers die voor overlast zorgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Dordrecht ook al een kerstmarkt. Deze staat in Wielwijk dichtbij de nieuwe moskee.²
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:20:46According to @welt there were hints since a few days that a terror attack on a Christmas market is imminent reageer retweet
Is nog geen nieuws..quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mogen we al weer roeptoeteren over terroristische aanslag? Of kan het toevallig () een onwel ongeluk zijn?
Bizar he? Het komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik reed zaterdag nog langs de kerstmarkt in Dordrecht
Dat zet je toch wel aan het denken
Het kan nog steeds een dronken Pool zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mogen we al weer roeptoeteren over terroristische aanslag? Of kan het toevallig () een onwel ongeluk zijn?
Daar zijn fouten gemaakt, al is het wel erg moeilijk om mensen die uit zulke erbarmelijke omstandigheden komen te weigeren. Maar niet alle aanslagen zijn gepleegd door asielzoekers. Ook door mensen die bijvoorbeeld in België geboren waren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Valt mee, als je maar niet je binnenlandse veiligheidsbeleid vergist met je immigratie politiek en in de spagaat 'racisme' schiet als je op gronde van geldige redenen besluit dat half Afrika/Midden Oosten iimporteren niet de oplossing is.
Tja dat is volgens mij al een paar jaar zo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Nintex het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:20:46According to @welt there were hints since a few days that a terror attack on a Christmas market is imminent reageer retweet
Komt wel heel dichtbij!quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik reed zaterdag nog langs de kerstmarkt in Dordrecht
Dat zet je toch wel aan het denken
Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het antwoord op intolerantie is intolerantie. Oh okay.
Het kan, maar je zou ook kunnen denken dat het juist een geschikte plek is om bewust een aanslag te plegen. De vraag is dan alleen wel: waarom reed ie niet recht de markt op i.p.v. dat hij links afboog?quote:
Dit, dus grenzen dicht, vluchtelingen elders helpen en in binnensland de schop erop en zoveel mogelijk extremisten er uit proberen te halen. Grenzen open houden zorgt enkel voor meer gevaar i.m.o.quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Multiculti heeft gefaald, maar ze zijn hier nou eenmaal en een heleboel doen het hartstikke prima ondanks de culturele verschillen. We moeten proberen vredelievend met elkaar te blijven omgaan, want een burgeroorlog is niet de oplossing en de mensen die aanslagen plegen een kleine kleine minderheid. In Nederland zelfs nog niet eens voorgekomen. En zo wel, dan is ook het antwoord niet om onze pijlen te richten op álle moslims.
Oja, waarom?quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt de kans op een dronken Pool alleen maar groter.
Dat klopt volgens mij ook wel ja. Als je al die FP-reacties ook ziet is er echt een groep jongvolwassenen die een dystopie nog toe zouden juichen. Of dat nou om persoonlijke redenen is of dat ze lekker rebels willen zijn geen idee. Maar destructiviteit is blijkbaar iets aantrekkelijksquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant dat men niet eens meer kan onderscheid kan maken tussen acties van individuen en een gehele groep, en het kennelijk zelfs policor gutmensch geitenwollenbiodikpapslurpen is om zoiets zelfs te durven opperen... Nee, oorlog, dat willen ze hier geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |