Slim inderdaad. En vervolgens komen ze er allebei mee weg, omdat niet bewezen kan worden wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Mr.Ping het volgende:
2 man in de vrachtwagen, nu gaan ze elkaar de schuld geven wie er heeft gereden!
Ik sluit niks uit. Ik wil correct zijn. Welke winst behaal ik als snel oordeel en ik heb achteraf de verkeerde aangepakt?quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Flikker op man. Wat denk jij dan? Dronken bestuurder?
Dit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om legend te doen hoor. Maar we weten nog zo weinig. Laten we aub rationeel en vochtig blijven.˛
Waarheen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch weg als het hier niet leuk is? Waarom zou je blijven in een land waar je het niet naar je zin hebt? Je moet er ook wel wat voor willen doen, om wat van het leven te maken.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf ook genoeg kritiek op de islam. Maar kritiek uiten is niet het antwoord op de problemen.
Oke laten we ze allemaal maar deporteren dan, de goede en de slechte. Top!quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met pappen, nathouden, nuanceren, en de hand toe reiken worden de problemen alleen maar erger. Daarmee zijn wij een zwakke cultuur.
Wat ook niet helpt is buigen om een burgeroorlog te voorkomen. Dat maakt je chantabel en zwak.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het helpt daarbij niet om nog intoleranter te worden tegen die groepen, tenzij je inderdaad een burgeroorlog wenst.
Minder minder minderquote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Ik wil correct zijn. Welke winst behaal ik als snel oordeel en ik heb achteraf de verkeerde aangepakt?
Legend˛
Is mooi toch, prachtige multiculturele samenlevingquote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alle voortekenen zijn er al in Frankrijk waar complete wijken worden gedomineerd door moslims en waar vrouwen niet meer alleen mogen lopen.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Poep/ventilator, mooi man![]()
Meer, meer, meer!
quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Meer, meer, meer!
Ik kan het niet meer bjihouden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Meer, meer, meer!
Lol. 1 wijk in een fucking groot land.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alle voortekenen zijn er al in Frankrijk waar complete wijken worden gedomineerd door moslims en waar vrouwen niet meer alleen mogen lopen.
Oh, de twitterding doet 't niet. https://twitter.com/PolizeiBerlin_E/status/810945375863500800quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef Zolderkamer het volgende:
Live tv: Heeft moeite om verhalen bevestigd te krijgen..
Situatie is onder controle, politie roept op om geen verhalen de wereld in te helpen
Waarom zou een Christen in hemelsnaam op een kerstmarkt een aanslag plegenquote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic bloed zo dood als blijkt dat het om een Poolse gristenhond gaat
Wishfullthinkingquote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic bloed zo dood als blijkt dat het om een Poolse gristenhond gaat
Ik lees online meer kritiek op de islam dan de nuance. Vandaar mijn nuance.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar het is een goed begin en iets dat moet blijven gebeuren.
Grote kans dat die Scania in Nederland in elkaar gezet is, in de Scania fabriek in Zwolle....quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef RAVW het volgende:
Scania uit polen ? ik dacht toch echt dat die uit Zweden Malmö kwamen , oke hij heeft een pools kenteken maar dat is wat anders
https://www.scania.com/pr(...)/de-onderneming.htmlquote:In onze fabriek assembleren we onze trucks op twee productielijnen. We hebben de mogelijkheid om maar liefst 150 trucks per dag te assembleren.
1 wijk zeggen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lol. 1 wijk in een fucking groot land.
Wat is mijn gedachtegoed dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, het gedachtegoed is hetzelfde...
Dus: definieer links.
Want dat is het enige andere alternatief?quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke laten we ze allemaal maar deporteren dan, de goede en de slechte. Top!
Maar wel de eerste stap. Een stap die je in Nederland je vrijheid kan kosten. Een stap die de meeste politieke partijen niet durven.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf ook genoeg kritiek op de islam. Maar kritiek uiten is niet het antwoord op de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |