Ergste nieuws van deze avond wat mij betreftquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Klummie het volgende:
Door dit gelazer vergeet ik gewoon de Merseyside-derby aan te zetten.
Een nationalistische partij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt? Zeg eens: is de PVV een linkse of een rechtse partij?
Het is gewoon een zwetser zonder inhoud. Geen aandacht geven, niet voeden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de afleidingsmanoeuvre van Otto weer. Wat is een kast? Kunnen we dat eigenlijk wel gezamenlijk definiėren?
Vertel eens waarom niet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me logisch dat het uit de moslim terreur hoek komt.. Een kerstmarkt is niet toevallig gekozen
Ze hebben al een van de twee daders gepakt dus het zal wel snel lopen in dit geval.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Of dat inderdaad, in ieder geval hangt het hele gebied vol met camera's dus dan weten we over een apar dagen ook wel wie het was.
Een stukje duidingquote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Doe je nog een stukje duiding? Dat vind ik altijd wel erg waardevol.
Waarschijnlijk, ja... ga je nog antwoord geven?quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwester zonder inhoud.
Gokje een Pool?quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens ooggetuigen had de dader een "Oost-Europees" uiterlijk.
Kun je van Turken ook zeggen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als dat zo is, raakt dit topic snel leeg.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nationalisme is niet links of rechts. Genoeg pseudo-communistische staten waren aartsnationalistisch. Zie Roemeniė onder Ceaucescu.quote:
Ja, anders verdraai je even wat woorden 360 gradenquote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef skysherrif het volgende:
Vorige week nog een aanslag verijdelt op een kerstmarkt in Duitsland, maar mensen die na dit bericht uitgaan van een mogelijke aanslag zijn ongenuanceerd en kort door de bocht.
Man man man
De vrachtwagen wel in ieder geval.quote:
Je bent niet grappig.quote:
Niks aan de hand mensen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Bizar veel goedpraters/wegkijkers in dit topic.
Walgelijk.
Dat moeten we helemaal niet. Minderheden worden tot op vandaag gefaciliteerd met ongelimiteerde subsidiestromen. En wat is het resultaat? De problemen worden alleen maar erger.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, en we moeten er alles aan doen om die niet de extremistische kant op te laten gaan.
Echt he. Vraag me of er een limitatief aantal aanslagen / doden nodig is om niet meer weg te hoeven kijken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef superniger het volgende:
Bizar veel goedpraters/wegkijkers in dit topic.
Walgelijk.
Jammer, had wat beters verwacht.quote:
Jij kunt alleen tegenvragen stellen. De linkse afleiding techniek. Afleiding van inhoudsloos.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, ja... ga je nog antwoord geven?
Ik heb tot nu toe nog nooit gehoord dat een Turk een aanslag heeft gepleegd ergens in Europa. Maar dat kan aan mij liggen.quote:
Nee. Dat is het niet. Als je dit denkt laat je je leiden door je gevoel ipv hersenen. Beetje Trump like.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat moeten we helemaal niet. Minderheden worden tot op vandaag gefaciliteerd met ongelimiteerde subsidiestromen. En wat is het resultaat? De problemen worden alleen maar erger.
Als je een burgeroorlog wil vermijden moet je keihard ingrijpen. Dat is de enige oplossing.
Gelukkig verwacht ik niet dat hier een islamitische meerderheid komt. Dat lijkt me een onnodig schrikbeeld. En zo wel: dan heeft de meerderheid het recht om een land zo in te richten als het zelf wil en zal ik waarschijnlijk emigreren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.
Ik vermoed echter dat zodra er een islamitische meerderheid in Nederland ontstaat jij als eerste al je rechten verliest. Maar gelukkig ben jij wel tolerant geweest.
Dat schiet niet op, als je niet eens weet wat politiek links betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij kunt alleen tegenvragen stellen. De linkse afleiding techniek. Afleiding van inhoudsloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |