Jijzelf doet niet anders.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en als DENK dat zegt van PVV'ers is NWS te klein.
Hypocriet.
Je loopt gewoon weg en pakt even het openbaar vervoer. Heel logisch, misschien is hij wel in een vluchtauto gesprongen, weet jij veel.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef MCH het volgende:
Op 200 meter van het ongeluk is een s-bahnstation en op nog geen 30 meter een u-bahnstation met meerdere lijnen. Als dit bewust was dan had hij vast z'n vluchtweg ook goed uitgedokterd.
The New Globalist Normal wordt dit ook wel genoemd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Razor21 het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat dit soort aanslagen mij bijna niets meer doen. Tijdens 911 vond ik het allemaal heel erg en was ik een paar dagen van slag. Maar tegenwoordig komt het bijna dagelijks voor en kijk ik er niet vreemd meer van op. Het blijft natuurlijk wel triest.
quote:Ein Polizeisprecher vor Ort sagte der Berliner Morgenpost, dass zwei Menschen in dem Lkw gesessen hätten. Nachdem der Lastwagen gehalten habe, seien beide aus dem Wagen gesprungen. Der eine sei in Richtung Tiergarten geflohen. Dort sei an der Siegessäule inzwischen eine verdächtige Person festgenommen worden. Ob es sich dabei um den Fahrer handelt, ist noch unklar.
Hey, nog een fanquote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Douane-afkorting die je gebruikt als je vanaf je Bulgaarse zolderkamer het net wil laten lijken alsof je midden in die wereld zit.
911 was dan ook wel extreem. Dus niet te veel zorgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Razor21 het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat dit soort aanslagen mij bijna niets meer doen. Tijdens 911 vond ik het allemaal heel erg en was ik een paar dagen van slag. Maar tegenwoordig komt het bijna dagelijks voor en kijk ik er niet vreemd meer van op. Het blijft natuurlijk wel triest.
Het standaard linkse kerk antwoord. Komt door een gebrek aan discussie kunde. Kun jij ook niks aan doenquote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat politiek links en politiek rechts inhoudt.
Ja, want dit is hetzelfde als 911.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk ook dat het niet een aanhanger is van een gevestigde partij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
De muzelman maakt het niet makkelijk voor de gevestigde politieke partijen om overeind te blijven met dit soort toestanden. Krijg je straks echt een Wilders met 45 zetels en dergelijke.
Mooi.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef crystal_meth het volgende:
Zaten twee personen in de LKW, inmiddels is één verdachte aangehouden.
[..]
Of dat inderdaad, in ieder geval hangt het hele gebied vol met camera's dus dan weten we over een apar dagen ook wel wie het was.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je loopt gewoon weg en pakt even het openbaar vervoer. Heel logisch, misschien is hij wel in een vluchtauto gesprongen, weet jij veel.
Dat jij enerzijds het onderliggende probleem probeert te bagataliseren tot losstaande incidenten en anderzijds wel altijd de mond vol hebt over 'PVV tokkies'.quote:
discussiekundequote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het standaard linkse kerk antwoord. Komt door een gebrek aan discussie kunde. Kun jij ook niks aan doen
Oh echt? Zeg eens: is de PVV een linkse of een rechtse partij?quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het standaard linkse kerk antwoord. Komt door een gebrek aan discussie kunde. Kun jij ook niks aan doen
Een moslim kan zo slim niet zijn. Onmogelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef MCH het volgende:
Op 200 meter van het ongeluk is een s-bahnstation en op nog geen 30 meter een u-bahnstation met meerdere lijnen. Als dit bewust was dan had hij vast z'n vluchtweg ook goed uitgedokterd.
Gelukkig is geitenneukende moslim ERG INHOUDELIJKquote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |