Ik heb niet voldoende kennis van Zeeland om daar een vergelijking voor te makenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe zit het in vergelijking met Twente?
Ja bolussen zijn wel baasquote:Op woensdag 7 december 2016 09:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Probeer je me naar zeeland te jagen? Bolussen
Omdat carnaval in Brabant of Limburg gevierd wordt en nergens andersquote:
Ik kom ook niet verder dan bolussen en concert at seaquote:Op woensdag 7 december 2016 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb niet voldoende kennis van Zeeland om daar een vergelijking voor te maken
Zeg dat eens tegen de Oldenzalersquote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat carnaval in Brabant of Limburg gevierd wordt en nergens andersDas nep!
Ik weet dat Brabanders vinden dat hun carnaval de meest fantastische carnaval isquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de Oldenzalers
Limburg is ook leukquote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat Brabanders vinden dat hun carnaval de meest fantastische carnaval is.
Hoe t hier is weet ik niet, ik vier verder geen carnaval meer.
Wat een nonsensquote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat carnaval in Brabant of Limburg gevierd wordt en nergens andersDas nep!
Dan kom jij dus al verder dan ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan bolussen en concert at sea
Ik meen me te herrinneren van een klasgenootje dat het er anders aan toe gaat, verder doe ik niet aan welke carnaval er het beste is wedstrijdjes.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat Brabanders vinden dat hun carnaval de meest fantastische carnaval is.
Hoe t hier is weet ik niet, ik vier verder geen carnaval meer.
Das toch heeul anders dan de Brabantse/Limburgse carnavalquote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Ga eens carnaval vieren in Duitsland of Brazilië.
Omg dat is een bazen idee.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
De bakker hier in de buurt maakt bolussen gevuld met room. Zo goddelijk
.
Zomercarnaval in Rotterdam is totaaaaaaaaaaaal anders.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das toch heeul anders dan de Brabantse/Limburgse carnavalZomercarnaval in Rotterdam is geloof ik ook wel een heel groot feest maar dat is toch een heel ander feestje
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
De bakker hier in de buurt maakt bolussen gevuld met room. Zo goddelijk
.
Anders is niet nep.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das toch heeul anders dan de Brabantse/Limburgse carnavalZomercarnaval in Rotterdam is geloof ik ook wel een heel groot feest maar dat is toch een heel ander feestje
Vergelijken is zo stomquote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kom jij dus al verder dan ik.
Ik denk dat Samzz een goede vergelijking kan maken. Dat is immers een echte Tukker
Anders danquote:
Je vergeet de zonquote:Op woensdag 7 december 2016 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergelijken is zo stom.
Twente heeft haar dingetjes, Zeeland heeft haar dingtjes. Maar Zeeland wint, want zee.
Ja, van mij hoef je ook geen vergelijking te maken. Maar DjRex wil dat zo graagquote:Op woensdag 7 december 2016 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergelijken is zo stom.
Twente heeft haar dingetjes, Zeeland heeft haar dingtjes. Maar Zeeland wint, want zee.
Flevo heeft Lowlands.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:36 schreef Samzz het volgende:
Iedere provincie in NL heeft wel wat. Behalve Flevoland.
Zwakke gelovigenquote:Het feest betaat al langer dan de christelijke traditie, en heeft de kerk het gemakkelijker gevonden het heidense Carnaval in een katholieke traditie om te zetten dan het uit te bannen. Dit was overigens ook met andere voorchristelijke feesten gebeurd zoals Kerstmis dat oorspronkelijk een ‘heidens’ midwinterfeest was.
Rex gaat maar een rondje springen of zoquote:Op woensdag 7 december 2016 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, van mij hoef je ook geen vergelijking te maken. Maar DjRex wil dat zo graag![]()
Ik zou ook wel dichter bij zee willen wonenIk denk dat dat een van de weinige dingen is die ik mis aan deze kant van het land
Atheistquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex gaat maar een rondje springen of zo.
Wat ik hier wel mis is echt een grote stad. Maar goed, daarvoor kan ik naar Knokke.
Echt hequote:Op woensdag 7 december 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex gaat maar een rondje springen of zo.
Wat ik hier wel mis is echt een grote stad. Maar goed, daarvoor kan ik naar Knokke.
Walibi, lelystad airportquote:Op woensdag 7 december 2016 09:36 schreef Samzz het volgende:
Iedere provincie in NL heeft wel wat. Behalve Flevoland.
Kom je me opzoeken dan?quote:
Ja vast, maar ik vind t zo'n lelijke provinciequote:Op woensdag 7 december 2016 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Walibi, lelystad airport, flevonice. Je kan je daar prima vermaken anders
Ik heb gewoon een jaar overgeslagen.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom je me opzoeken dan?
[ afbeelding ]
Wij gaan elk jaar met het werkquote:Op woensdag 7 december 2016 09:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaar overgeslagen.
Ja je zal er gerust heel veel van hebben gezienquote:Op woensdag 7 december 2016 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vast, maar ik vind t zo'n lelijke provincie.
Vorig jaar was ik met mijn buurjongetje, was wel mooi om dan zo het sprookjesbos eens te zien.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wij gaan elk jaar met het werkGeweldig park
Ik heb er veel van gezien jaquote:Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je zal er gerust heel veel van hebben gezien
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Je zal maar Gijs heten, of Guus.
Ik ook. Hooguit. Maar weet zeker dat ik daar de afgelopen 20 jaar niet ben geweest.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt maar 3 keer in de Efteling geweest ofzo
Je mist iets.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook. Hooguit. Maar weet zeker dat ik daar de afgelopen 20 jaar niet ben geweest.
Laatste keer dat ik er was, was Joris en de Draak net nieuw. Ik weet niet hoelang dat geleden isquote:Op woensdag 7 december 2016 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook. Hooguit. Maar weet zeker dat ik daar de afgelopen 20 jaar niet ben geweest.
Daar hebben ze een hele leuke achtbaan met lichtjes waar je achter elkaar zit ipv naast elkaar.quote:
Kan toch ook met vrienden?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef Drug het volgende:
geen chick hebben om mee naar efteling te gaan
Ik ken holle bolle gijs en die langnek. Daar houdt het op.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was Joris en de Draak net nieuw. Ik weet niet hoelang dat geleden is
Ik ben ook niet echt een achtbaan fan maar kan me altijd wel vermaken in de Efteling. Ik vind Villa Volta nog steeds een van de beste attractiesquote:Op woensdag 7 december 2016 09:49 schreef Allures het volgende:
Efteling![]()
![]()
Maar vind het een beetje duur worden want ik durf toch nergens in
Ik ben juist van de achtbanen, en ga dan ook liever naar Walibi. Hoe sneller en hoe hoger, hoe beterquote:Op woensdag 7 december 2016 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een achtbaan fan maar kan me altijd wel vermaken in de Efteling. Ik vind Villa Volta nog steeds een van de beste attractiesMindfuck FTW
ow ja ik vermaak me ook altijd, het is ook gewoon pure nostalgiequote:Op woensdag 7 december 2016 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een achtbaan fan maar kan me altijd wel vermaken in de Efteling. Ik vind Villa Volta nog steeds een van de beste attractiesMindfuck FTW
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben juist van de achtbanen, en ga dan ook liever naar Walibi. Hoe sneller en hoe hoger, hoe beter
Klopt, het is niet goedkoopquote:Op woensdag 7 december 2016 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
ow ja ik vermaak me ook altijd, het is ook gewoon pure nostalgie
Maar dan vind ik het in verhouding wel duur zeg maar
Waarom denk ik gelijk aan een piemel?quote:
Omdat de ervaring erg geil is?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk aan een piemel?
Omdat je een sletje bentquote:Op woensdag 7 december 2016 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk aan een piemel?
Ik vind die van Walibi niet zo spannend meer, al zo vaak geweestquote:Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben juist van de achtbanen, en ga dan ook liever naar Walibi. Hoe sneller en hoe hoger, hoe beter
Krijg er wel altijd een nat broekje van jaquote:
sstquote:
Ja, ben ik met je eensquote:Op woensdag 7 december 2016 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Walibi niet zo spannend meer, al zo vaak geweest.
Eng ken ik niet maar met 4 seconden 200km per uur gaan vond ik wel erg gaafquote:Op woensdag 7 december 2016 09:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een kleine variant daarop staat in Bobbejaanland. Die is echt vet eng.
Halleluja, achtbanenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Eng ken ik niet maar met 4 seconden 200km per uur gaan vond ik wel erg gaaf
Uhuhquote:Op woensdag 7 december 2016 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg er wel altijd een nat broekje van ja
[..]
sst
[..]
Ja, ben ik met je eensZe mogen wel eens nieuwe achtbanen neer gaan planten daar
Een dagje uit vandaag?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:13 schreef Fripsel het volgende:
Dat was een keer een soepele treinreis voor de verandering.
Het is nooit in jullie opgekomen hem eens te vragen zijn klep te houdenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
Er zit hier een collega die echt de hele dag praat, het is al zo erg dat iedereen hem negeert in de hoop dat ie zn muil een keer houdt.... Nu is ie dadelijk 3 weken op vakantie en iedereen hier is aan het aftellen tot het zo ver is
Jawelquote:Op woensdag 7 december 2016 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nooit in jullie opgekomen hem eens te vragen zijn klep te houden?
Nee juist even naar huisquote:
En blijven herhalen z'n bakkes te houden?quote:
Ben zelfs al paar keer boos geworden... Dan helpt het een halve dag en begint het weer opnieuwquote:Op woensdag 7 december 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En blijven herhalen z'n bakkes te houden?
Oh, dus je woont nu ook niet meer thuis? Dat moet wel relax zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 10:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee juist even naar huisMoest wat dingen regelen en mijn nieuwe bril ophalen, vanavond weer terug naar mn lief.
Als het goed is hoor ik vandaag wanneer ik nu echt de sleutel ga krijgen. Alweer.
Ik wilde zeggen, dat klinkt een beetje als ik. Maar er is nog nooit iemand boos op me geworden in een werksituatie.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben zelfs al paar keer boos geworden... Dan helpt het een halve dag en begint het weer opnieuw
muilkorf bij z'n bureau ophangen.. kijken of dat als herinnering werkt?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben zelfs al paar keer boos geworden... Dan helpt het een halve dag en begint het weer opnieuw
Dan ben je niet boos genoeg geworden, me dunktquote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Officieel woon ik er nog wel, maar ik probeer er zo min mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dus je woont nu ook niet meer thuis? Dat moet wel relax zijn
Ik praat ook wel veel op het werk maar weet ook wel wanneer ik mn muil moet houden. Dit is iemand die ook hardop nadenkt in de hoop dat iemand erop reageert... Best pijnlijk dat ie af en toe volledig genegeerd wordt... Maar heeft ie wel aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, dat klinkt een beetje als ik. Maar er is nog nooit iemand boos op me geworden in een werksituatie.
Mja ik ben hier nog maar een jonkiequote:Op woensdag 7 december 2016 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je niet boos genoeg geworden, me dunkt.
Relaxquote:Op woensdag 7 december 2016 10:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Officieel woon ik er nog wel, maar ik probeer er zo min mogelijk te zijn.
Plak ductape op zn mond. Problem solved.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik ben hier nog maar een jonkieKan moeilijk tekeer gaan tegen een vent van ~45..
Er is nu zelfs een collega die zn vakantie heeft verzet omdat ie liever werkt als die kerel op vakantie is en vrij neemt als ie weer terug is
Nog 2,5 dag, dan is ie 3 weken op vakantie....quote:Op woensdag 7 december 2016 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plak ductape op zn mond. Problem solved.
Je hoeft ook niet tekeer tr gaanquote:Op woensdag 7 december 2016 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik ben hier nog maar een jonkieKan moeilijk tekeer gaan tegen een vent van ~45..
Er is nu zelfs een collega die zn vakantie heeft verzet omdat ie liever werkt als die kerel op vakantie is en vrij neemt als ie weer terug is
Maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog 2,5 dag, dan is ie 3 weken op vakantie....
Naja hardop in zn gezicht zeggen dat ie zn muil ff moet houden werkt niet...quote:
We hebben zelfs een bingokaart voor m gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2016 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.
Als 'ie terugkomt wil 'ie waarschijnlijk iedereen honderd keer zijn vakantieverhalen vertellen..
Als iedereen zich er zo enorm aan stoort is het gewoon tijd voor een fatsoenlijk gesprek met die man. Duidelijk en assertief. Als hij dan nog niet wil luisteren, de hele afdeling oordoppen in laten doen, zodat er letterlijk niemand naar hem kan luisterenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een bingokaart voor m gemaaktAangezien ie het altijd over ongeveer hetzelfde heeft.
Vandaag was na 30min de hele kaart al vol
Ik heb het al bij mijn teamleider aangegeven (die zit tegenover hem, dus kent het probleem) die kan het dan 1 op 1 met hem erover hebbenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als iedereen zich er zo enorm aan stoort is het gewoon tijd voor een fatsoenlijk gesprek met die man. Duidelijk en assertief. Als hij dan nog niet wil luisteren, de hele afdeling oordoppen in laten doen, zodat er letterlijk niemand naar hem kan luisteren
Zoiets ja. Lijkt me toch dat 'ie dan wel moet leren zn mond te houdenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb het al bij mijn teamleider aangegeven (die zit tegenover hem, dus kent het probleem) die kan het dan 1 op 1 met hem erover hebben
Ik mag het op hopenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets ja. Lijkt me toch dat 'ie dan wel moet leren zn mond te houden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 december 2016 10:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag het op hopen
Gelukkig is verder mn werk wel leuk![]()
Ondertussen al een stiekje gehosselt?quote:
quote:
Stiekje? Oh! Nee, ga tegen half 12 even wandelenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ondertussen al een stiekje gehosselt?
Wauw lekker hypocriet ook. Alles wat ongezond is word zo ongeveer tegen geprotesteerd maar alcohol moet opeens op meer plekken te krijgen zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wtf trouwens: http://nos.nl/artikel/214(...)kel-moet-kunnen.html
Wat een onzin, bier/wijn drink je toch lekker in de kroeg...
In dat half uurtje dat ze mijn haar knipt kan er best een biertje inquote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou, een glaasje wijn terwijl ik een boekwinkel aan het plunderen ben....quote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
In dat half uurtje dat ze mijn haar knipt kan er best een biertje in
Ik zal er geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een glaasje wijn terwijl ik een boekwinkel aan het plunderen ben....
Idd, dan moet je ook mogen roken in de boekwinkel of bij de kapperquote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw lekker hypocriet ook. Alles wat ongezond is word zo ongeveer tegen geprotesteerd maar alcohol moet opeens op meer plekken te krijgen zijn?
JIj bent meer van de 3 liter pakken van de Lidl?quote:Op woensdag 7 december 2016 11:04 schreef Barbusse het volgende:
Wacht, zei ik glaasje? How humble of me...
Nee. Maar een flesje Saint Emilion grand cru classé gaat er wel inquote:Op woensdag 7 december 2016 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
JIj bent meer van de 3 liter pakken van de Lidl?![]()
Ik ook.quote:
Niet muf?quote:
Nee. En toen de pleisters eraf gingen ook geen jeuk meerquote:Op woensdag 7 december 2016 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet muf?Maar dat is goed nieuws dan
Yayquote:Op woensdag 7 december 2016 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En toen de pleisters eraf gingen ook geen jeuk meer.
Begrijp ook echt niet waarom je het zou moeten willen. Het alcoholisten nog wat lastiger maken denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw lekker hypocriet ook. Alles wat ongezond is word zo ongeveer tegen geprotesteerd maar alcohol moet opeens op meer plekken te krijgen zijn?
Alcohol is overrated. Ik snap ook oprecht niet dat mensen niet zonder kunnen en elke week of elke dag alcohol drinken. Ik mis het echt totaal niet. Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is het onderschatten van een verslaving een beetje hequote:Op woensdag 7 december 2016 12:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alcohol is overrated. Ik snap ook oprecht niet dat mensen niet zonder kunnen en elke week of elke dag alcohol drinken. Ik mis het echt totaal niet. Wat is er zo bijzonder aan?
Noem je me nou verslaafd?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is het onderschatten van een verslaving een beetje he
Het gaat niet om de alcohol maar om wat een verslaving kan brengen
Dat heb ik met heroine.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alcohol is overrated. Ik snap ook oprecht niet dat mensen niet zonder kunnen en elke week of elke dag alcohol drinken. Ik mis het echt totaal niet. Wat is er zo bijzonder aan?
Ik doelde niet op mensen die verslaafd zijn, ik doelde op mensen die gewoon dagelijks een glaasje wijn nemen. Of in het weekend aan het bier gaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is het onderschatten van een verslaving een beetje he
Het gaat niet om de alcohol maar om wat een verslaving kan brengen
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doelde niet op mensen die verslaafd zijn, ik doelde op mensen die gewoon dagelijks een glaasje wijn nemen. Of in het weekend aan het bier gaan.
Alcohol drinken is 'normaal' en als je uit eten gaat dan schijnt het erbij te horen. Ik vind dat gek.
Dat het zo normaal is. Waarom is het zo normaal? Alcohol is ontzettend slecht voor je lichaam, maar toch drinken we het massaal. Of naja 'we'quote:
In exces is alcohol heel slecht, maar dat geldt ook voor suiker. Of cafeïne, drinkt men ook alsof het water is. Is als sinds dat er beschavingen zijn dat er ook alcoholische dranken genuttigd worden, zal er wel ingeslopen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het zo normaal is. Waarom is het zo normaal? Alcohol is ontzettend slecht voor je lichaam, maar toch drinken we het massaal. Of naja 'we'Ik dus niet
Ademen is ook slecht voor je lichaam, weet je wel wat voor troep er allemaal in de lucht zit?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het zo normaal is. Waarom is het zo normaal? Alcohol is ontzettend slecht voor je lichaam, maar toch drinken we het massaal. Of naja 'we'Ik dus niet
Vroeger was het alcholpercentage wel een stuk lager, dat hele verhaal dat kinderen in de middeleeuwen ook bier dronken is leuk en aardig, het alcoholpercentage was zo ontzettend laag dat het niet te vergelijken is met nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In exces is alcohol heel slecht, maar dat geldt ook voor suiker. Of cafeïne, drinkt men ook alsof het water is. Is als sinds dat er beschavingen zijn dat er ook alcoholische dranken genuttigd worden, zal er wel ingeslopen zijn.
Water is ook slecht. Iedereen die water drinkt gaat dood. Denk daar maar eens over naquote:Op woensdag 7 december 2016 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ademen is ook slecht voor je lichaam, weet je wel wat voor troep er allemaal in de lucht zit?
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles is slecht voor jeDaarom vooral schijt hebben en doen waar je zin in hebt
![]()
Hoi, ik heb je zin je. Wanneer kan ik je doen?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je zin je. Wanneer kan ik je doen?
Nu al beter dan een wijntje bij kapper. Veel te veel risico op haar in je drank.quote:
Even de leidingen smerenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef Harmankardon het volgende:
Zuurstof is ook ontzettende rotzooi, zelfs ijzer gaat ervan roesten, kun je nagaan.
Alcohol
En kogels eet.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:29 schreef Fripsel het volgende:
In Rotterdam leven zorgt ervoor dat je sowieso al een aantal sigaretten per dag rookt.
Ik snap niet waar het vandaan komt. Alcohol bij de kapper. Komopquote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al beter dan een wijntje bij kapper. Veel te veel risico op haar in je drank.
Burning Bush als je een griepje op voelt komenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even de leidingen smeren.
Jägermeister is wel baas bij keelpijn.
Wat ben jij nou voor alcoholist? Gewoon uit een sippy cup, komt er geen haar in.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al beter dan een wijntje bij kapper. Veel te veel risico op haar in je drank.
In exces is iedere druppel alcohol slecht, je snuift toch ook geen lijntje coke weg als gewoonte bij het eten, omdat 't heurtquote:Op woensdag 7 december 2016 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In exces is alcohol heel slecht, maar dat geldt ook voor suiker. Of cafeïne, drinkt men ook alsof het water is. Is als sinds dat er beschavingen zijn dat er ook alcoholische dranken genuttigd worden, zal er wel ingeslopen zijn.
Niet? Oh.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In exces is iedere druppel alcohol slecht, je snuift toch ook geen lijntje coke weg als gewoonte bij het eten, omdat 't heurt![]()
VVD-dingetje. Alle vrijheid voor ondernemers en mensen zijn verantwoordelijk voor eigen gezondheid en welzijn. Je hoeft geen wijn te drinken bij de kapper als consument, maar de ondernemer mag het aanbieden om klanten te trekken.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het vandaan komt. Alcohol bij de kapper. Komop
Niet bij het eten nee, daarvoor ga je naar het toilet. Amateurquote:Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In exces is iedere druppel alcohol slecht, je snuift toch ook geen lijntje coke weg als gewoonte bij het eten, omdat 't heurt![]()
En ja dat zegt iemand die slapend rijk wordt van het zuipen van anderen
Mijn neef heeft een platenzaak met een enorme zuipkelder eronder, heeft ook elke whisky die je maar kan bedenken en twee koks in dienst voor als je toevallig honger krijgt en als hij je mag dan kun je er zelfs je roes uitslapen en wakker worden gemaakt met live muziek naar keuze en een ontbijtjequote:Op woensdag 7 december 2016 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VVD-dingetje. Alle vrijheid voor ondernemers en mensen zijn verantwoordelijk voor eigen gezondheid en welzijn. Je hoeft geen wijn te drinken bij de kapper als consument, maar de ondernemer mag het aanbieden om klanten te trekken.
Ik vind het echt een gek idee hoorquote:Op woensdag 7 december 2016 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VVD-dingetje. Alle vrijheid voor ondernemers en mensen zijn verantwoordelijk voor eigen gezondheid en welzijn. Je hoeft geen wijn te drinken bij de kapper als consument, maar de ondernemer mag het aanbieden om klanten te trekken.
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gek idee hoorZeker bedacht door een alcoholisten dame die een uur bij de kapper zat voor haar kortpittige rode kapsel en toen geen alcohol kon drinken
Dat je er niet mag drinken is eigenlijk belachelijk. Laat iemand dat lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gek idee hoorZeker bedacht door een alcoholisten dame die een uur bij de kapper zat voor haar kortpittige rode kapsel en toen geen alcohol kon drinken
Ja, moet men ook zelf weten. Ik vind het alleen gek en zie de meerwaarde er niet zo van. Je komt toch bij de kapper om je haar te laten doen? Niet om aan de bar te hangen en wijntjes achterover te slaan, daarvoor ga je wel naar een bar.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je er niet mag drinken is eigenlijk belachelijk. Laat iemand dat lekker zelf bepalen.
Ja vrijheid en zelfbeschikking voor iedereen, ik snap ook niet dat die kapstertjes niet mogen drinken tijdens hun werk, lekker met die schaar een half oor afknippen en dan met de aangeschoten ambulance chauffeur giechelend naar de bezopen chirurgquote:Op woensdag 7 december 2016 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je er niet mag drinken is eigenlijk belachelijk. Laat iemand dat lekker zelf bepalen.
Ik neem aan dat kappers dan net zo goed als alle andere zaken een vergunning moeten aanvragen om alcohol te mogen schenken.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:47 schreef Samzz het volgende:
In de horeca moet je drie miljoen certificaten en diploma's hebben om te mogeb schenken. En als kapper zou het maar zo mogen...
Beetje raar imo.
Zou wel het meest logisch zijn ja.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat kappers dan net zo goed als alle andere zaken een vergunning moeten aanvragen om alcohol te mogen schenken.
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 7 december 2016 12:47 schreef Samzz het volgende:
In de horeca moet je drie miljoen certificaten en diploma's hebben om te mogeb schenken.
Je moet er wel minimaal een certificaat of iets voor hebben, dat heeft mijn werkgever ook moeten halen.quote:
En dan moet je nog een vergunning aanvragen bij de gemeente om alcohol te mogen schenken. Vergunning aanvragen kost wel geld, en tijdquote:Op woensdag 7 december 2016 12:53 schreef Elvi het volgende:
Je moet een certificaat halen die je gewoon gratis kan aanvragen. Het is niet zo dat er nou een enorme drempel is...
Alleen de biertapmaffia is een drama in Nederland maar goed met een grote bek en een lange adem kom je ook wel weer een eindquote:Op woensdag 7 december 2016 12:55 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik dacht dat t veel lastiger was certficaat en vergunning e.d. te krijgen, maar dat valt dus wel mee. Lame.
Gewoon blikjes Schultenbrau in de tap gooien toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de biertapmaffia is een drama in Nederland maar goed met een grote bek en een lange adem kom je ook wel weer een eind
Dat had ik wel begrepen idd. Van die wurgcontracten.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de biertapmaffia is een drama in Nederland maar goed met een grote bek en een lange adem kom je ook wel weer een eind
Yep allerlei langlopende contracten niet op naam maar op adres, minimum afnames en belachelijke relameregels, onderlinge schimmige afspraken tussen brouwers en als je niet uitkijkt dan proberen ze nog de kleur op de muren van je kroegje en de gedraaide muziek te bepalenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen idd. Van die wurgcontracten.
Zoiets had ik begrepen ja.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep allerlei langlopende contracten niet op naam maar op adres, minimum afnames en belachelijke relameregels, onderlinge schimmige afspraken tussen brouwers en als je niet uitkijkt dan proberen ze nog de kleur op de muren van je kroegje en de gedraaide muziek te bepalen![]()
Heel raar tuigwereldje dat bierwereldje zakelijk gezien dan
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:16 schreef Samzz het volgende:
Yay, schoenen zijn er. Morgen de rest. Nieuwe outfit
.
Ja is wel zo. Maar waarom zou je eraan meedoen denk ik danquote:Op woensdag 7 december 2016 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Zulke dingen zijn altijd heel persoonlijk. Die programma´s draaien gewoon om de reactie.
Gratis nieuwe inrichting en hopen dat het wel meevalt of dat ze er zelf nog wat van kunnen maken.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is wel zo. Maar waarom zou je eraan meedoen denk ik dan.
5 minutes of fame natuurlijk. Duh.
Jaquote:Op woensdag 7 december 2016 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroeger toch ook zo'n programma op RTL waarin mensen het huis van de buren onder handen ging nemen? Daar kwamen echt de vreselijkste inrichtingen langs.
Vraag me af of het gratis isquote:Op woensdag 7 december 2016 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis nieuwe inrichting en hopen dat het wel meevalt of dat ze er zelf nog wat van kunnen maken.
Weet jij nog hoe dat heette?quote:Op woensdag 7 december 2016 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jagaten in de steunmuur, een vijver in de slaapkamer met een iglo erop, een nieuwe keuken die helemaal afgeschuurd werd (daar kwam nog een rechtszaak van).
Ik herinner me nog een waar ze van een slaapkamer een strandslaapkamer hadden gemaakt incl. zandvloer en palmboomquote:Op woensdag 7 december 2016 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jagaten in de steunmuur, een vijver in de slaapkamer met een iglo erop, een nieuwe keuken die helemaal afgeschuurd werd (daar kwam nog een rechtszaak van).
In Holland staat een huis (maar niet lang meer nadat de stylist zich ermee bemoeidequote:
Ik denk altijd, ik wil ook!quote:Op woensdag 7 december 2016 15:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu De Grote Verbouwing aan het kijken. Ook altijd van die projecten waarvan ik denk, waarom begin je eraan.
Hmmm... Misschien zie ik de verkeerde afleveringen, maar die wat ik zie zijn probleem op probleem op probleem... En dat is echt niet leukquote:
Ja en je zat er zelf ook midden in natuurlijk. Je kon niet even weglopen.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:42 schreef Samzz het volgende:
Misschien dat t ook komt door t gezeik hier dat pas vrij recent is geeindigd, maar ik moet voorlopig niet aan verbouwen/klussen denken.
Ik moet... inhouden... om... grapje... te maken...quote:Op woensdag 7 december 2016 15:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en je zat er zelf ook midden in natuurlijk. Je kon niet even weglopen.
Oh damnquote:Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet... inhouden... om... grapje... te maken...
Dat ook inderdaad. Het is wel ietsje anders wanneer je gewoon de deur dichttrekt en de verbouwing achter je kunt laten.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en je zat er zelf ook midden in natuurlijk. Je kon niet even weglopen.
quote:Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je het maar beter moeten specificerenquote:Op woensdag 7 december 2016 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Godver, ze hebben een nieuw stuk software geimplementeerd op werk (terwijl de oude prima werkte)alleen zijn ze bij het ontwerp even vergeten om de eindgebruikers te betrekken bij het ontwerp. Wat een stuk onwerkbare hoerensoftware hebben ze gemaakt zeg
Ik wou dat ik dat had gekundquote:Op woensdag 7 december 2016 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had je het maar beter moeten specificeren![]()
Je past je maar aan.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Godver, ze hebben een nieuw stuk software geimplementeerd op werk (terwijl de oude prima werkte)alleen zijn ze bij het ontwerp even vergeten om de eindgebruikers te betrekken bij het ontwerp. Wat een stuk onwerkbare hoerensoftware hebben ze gemaakt zeg
Dus laksigheid van de eindgebruiker lees ikquote:Op woensdag 7 december 2016 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had gekund
Er is ooit wel eens gecommuniceerd dat er een vervanger zou komen. Maandag te horen gekregen dat ie al was ingevoerd en we er vanaf nu mee moeten werken. Zo maar eens jnformeren of er nog een team achter zit die het gaat doorontwikkelen n.a.v. feedback van de werkvloer.
quote:Op woensdag 7 december 2016 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je past je maar aan.
Gebruikers die denken dat software voor hen wordt gemaakt.
quote:Op woensdag 7 december 2016 16:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], klopvee moet zich gewoon schikken aan de software ipv andersom.
Weekje vrij met kerst?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo aan vakantie toe, begin nu wel echt op m'n reserves te teren.
Diefstal is het!quote:Op woensdag 7 december 2016 16:26 schreef Harmankardon het volgende:
Mooi balen ook dat de 25e en 31e dit jaar in het weekend vallen
Goed voor de productiviteit.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:26 schreef Harmankardon het volgende:
Mooi balen ook dat de 25e en 31e dit jaar in het weekend vallen
Ik heb er geen eens 21 per jaar, krijg er 20.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb er nog 21 over aan het eind van het jaar.
Ik gebruik werktijd in de regel om een beetje bij te komenquote:Op woensdag 7 december 2016 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed voor de productiviteit.Anders ga je toch maar uitrusten.
Zo'n vuige parttimer zeker?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er geen eens 21 per jaar, krijg er 20.
Ik had mezelf echt van kant gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er geen eens 21 per jaar, krijg er 20.
Daar heb ik niet genoeg vrije tijd voor.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had mezelf echt van kant gemaakt.
Ik huil nu namens Q.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef DrMarten het volgende:
Dan zalnik maar niet zeggen dat ik mezelf 75 uur heb laten uitbetalen, al zo'n 5 weken vakantie heb gehad, tussen kerst en oud en nieuw vrij ben en nog uren overhoud
Ik haat je. Ik moest een week vakantie bijkopen om nog een beetje te hebben.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef DrMarten het volgende:
Dan zalnik maar niet zeggen dat ik mezelf 75 uur heb laten uitbetalen, al zo'n 5 weken vakantie heb gehad, tussen kerst en oud en nieuw vrij ben en nog uren overhoud
Werk daarvoor wel 4 uur meer in de week dan dat ik betaald krijgquote:
Goede ruil wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Werk daarvoor wel 4 uur meer in de week dan dat ik betaald krijg
14 ipv 10?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Werk daarvoor wel 4 uur meer in de week dan dat ik betaald krijg
Zo zijn ze.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Da's het absolute minimum, nogal schraal van je werkgever.
Dus tussen het luieren door verricht je soms nog wat werk?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb 46 vakantiedagen per jaar, steek die maar in je zak als Nederlandse loonslaafjes
Zowat al die verlofdagen gaan weer op aan ander werkquote:Op woensdag 7 december 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus tussen het luieren door verricht je soms nog wat werk?
Ja hequote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
De Tony met kaneelkoekjes is goeie shizzle
Is dat witte of melk?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
Melk, ligt hier gewoon bij de appie.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat witte of melk?
Ik heb die met noga gekregen.
Zijn wij familie?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:05 schreef Elvi het volgende:
Weer een afwijzing gehad op een sollicitatieEr waren genoeg andere sollicitanten dus mijn sollicitatie namen ze niet in behandeling. HAAL DIE VACATURE DAN WEG KUT!
hmm klinkt goed!quote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
maaaaaacquote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed, wat zal ik doen: naar de vette mac of naar de vette snackbar hiernaast.
Sushiquote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed, wat zal ik doen: naar de vette mac of naar de vette snackbar hiernaast.
Oeh, altijd goedquote:
Ook niks mis meequote:Op woensdag 7 december 2016 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een broodje gebakken ei. Geen puf om te koken.
Alleen kaas hier.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook niks mis meePlakje kaas erop, paar plakken bacon
Je moet proberen er zoveel mogelijk tegelijk in je mond te stoppenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
Ik had heel erg zin in skittles op eens. Nu zit ik in de trein met mijn skittles en eigenlijk is het helemaal niks...
Je moet eens kijken of ze ergens de lichtblauwe (dacht ik) zakjes hebben. Dan kloppen de kleuren van de skittles niet met de smaak. PUUR KWAAD.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:29 schreef Allures het volgende:
Nee want je moet geen kleuren mixen. Dat kan niet
Echt niet. Eerst het ene kleurtje opeten, dan het andere kleurtje, enz.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet proberen er zoveel mogelijk tegelijk in je mond te stoppen#nostalgie
quote:Op woensdag 7 december 2016 18:29 schreef Allures het volgende:
Nee want je moet geen kleuren mixen. Dat kan niet
Stelletje autisten hierquote:Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet. Eerst het ene kleurtje opeten, dan het andere kleurtje, enz.
Ik hou heel erg van zoet maar zelfs skittles vind ik te.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
Ik had heel erg zin in skittles op eens. Nu zit ik in de trein met mijn skittles en eigenlijk is het helemaal niks...
Dat deed ik op de middelbare altijd met harbo kersen bij economie. Lerares had de regel dat je in de klas niet mocht eten maar als je al wat in je mond had mocht je dat wel nog opeten. Nou ok danquote:Op woensdag 7 december 2016 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet proberen er zoveel mogelijk tegelijk in je mond te stoppen#nostalgie
ze hadden sowieso allemaal andere kleuren zakjes. Ik was er even van van de leg. Maar goed ik ga natuurlijk niks nieuws proberen als ik zo'n craving heb dus gewoon de rodequote:Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet eens kijken of ze ergens de lichtblauwe (dacht ik) zakjes hebben. Dan kloppen de kleuren van de skittles niet met de smaak. PUUR KWAAD.
ja ik blijkbaar ook maar dat was me even ontschotenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van zoet maar zelfs skittles vind ik te.
Alles tegelijkquote:Op woensdag 7 december 2016 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat deed ik op de middelbare altijd met harbo kersen bij economie. Lerares had de regel dat je in de klas niet mocht eten maar als je al wat in je mond had mocht je dat wel nog opeten. Nou ok dan
Ja en dan wel proberen mee te doen met de les. Mens had altijd zo'nquote:
Skittles en M&M's in één bakje doen en dat aanbieden aan nietsvermoedende mensen. Dat is PUUR KWAAD.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet eens kijken of ze ergens de lichtblauwe (dacht ik) zakjes hebben. Dan kloppen de kleuren van de skittles niet met de smaak. PUUR KWAAD.
Chocopinda's en chocorozijnen in dezelfde schaal is ook naar. Of wat cheese onion chips tussen de naturel gooienquote:Op woensdag 7 december 2016 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skittles en M&M's in één bakje doen en dat aanbieden aan nietsvermoedende mensen. Dat is PUUR KWAAD.
Incompatible userquote:Op woensdag 7 december 2016 18:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijgt m'n PC ineens geen IP adres meer van router, kut computers altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |