Naja hardop in zn gezicht zeggen dat ie zn muil ff moet houden werkt niet...quote:
We hebben zelfs een bingokaart voor m gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2016 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.
Als 'ie terugkomt wil 'ie waarschijnlijk iedereen honderd keer zijn vakantieverhalen vertellen..
Als iedereen zich er zo enorm aan stoort is het gewoon tijd voor een fatsoenlijk gesprek met die man. Duidelijk en assertief. Als hij dan nog niet wil luisteren, de hele afdeling oordoppen in laten doen, zodat er letterlijk niemand naar hem kan luisterenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een bingokaart voor m gemaaktAangezien ie het altijd over ongeveer hetzelfde heeft.
Vandaag was na 30min de hele kaart al vol
Ik heb het al bij mijn teamleider aangegeven (die zit tegenover hem, dus kent het probleem) die kan het dan 1 op 1 met hem erover hebbenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als iedereen zich er zo enorm aan stoort is het gewoon tijd voor een fatsoenlijk gesprek met die man. Duidelijk en assertief. Als hij dan nog niet wil luisteren, de hele afdeling oordoppen in laten doen, zodat er letterlijk niemand naar hem kan luisteren
Zoiets ja. Lijkt me toch dat 'ie dan wel moet leren zn mond te houdenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb het al bij mijn teamleider aangegeven (die zit tegenover hem, dus kent het probleem) die kan het dan 1 op 1 met hem erover hebben
Ik mag het op hopenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets ja. Lijkt me toch dat 'ie dan wel moet leren zn mond te houden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 december 2016 10:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag het op hopen
Gelukkig is verder mn werk wel leuk![]()
Ondertussen al een stiekje gehosselt?quote:
quote:
Stiekje? Oh! Nee, ga tegen half 12 even wandelenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ondertussen al een stiekje gehosselt?
Wauw lekker hypocriet ook. Alles wat ongezond is word zo ongeveer tegen geprotesteerd maar alcohol moet opeens op meer plekken te krijgen zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wtf trouwens: http://nos.nl/artikel/214(...)kel-moet-kunnen.html
Wat een onzin, bier/wijn drink je toch lekker in de kroeg...
In dat half uurtje dat ze mijn haar knipt kan er best een biertje inquote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou, een glaasje wijn terwijl ik een boekwinkel aan het plunderen ben....quote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
In dat half uurtje dat ze mijn haar knipt kan er best een biertje in
Ik zal er geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een glaasje wijn terwijl ik een boekwinkel aan het plunderen ben....
Idd, dan moet je ook mogen roken in de boekwinkel of bij de kapperquote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw lekker hypocriet ook. Alles wat ongezond is word zo ongeveer tegen geprotesteerd maar alcohol moet opeens op meer plekken te krijgen zijn?
JIj bent meer van de 3 liter pakken van de Lidl?quote:Op woensdag 7 december 2016 11:04 schreef Barbusse het volgende:
Wacht, zei ik glaasje? How humble of me...
Nee. Maar een flesje Saint Emilion grand cru classé gaat er wel inquote:Op woensdag 7 december 2016 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
JIj bent meer van de 3 liter pakken van de Lidl?![]()
Ik ook.quote:
Niet muf?quote:
Nee. En toen de pleisters eraf gingen ook geen jeuk meerquote:Op woensdag 7 december 2016 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet muf?Maar dat is goed nieuws dan
Yayquote:Op woensdag 7 december 2016 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En toen de pleisters eraf gingen ook geen jeuk meer.
Begrijp ook echt niet waarom je het zou moeten willen. Het alcoholisten nog wat lastiger maken denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw lekker hypocriet ook. Alles wat ongezond is word zo ongeveer tegen geprotesteerd maar alcohol moet opeens op meer plekken te krijgen zijn?
Alcohol is overrated. Ik snap ook oprecht niet dat mensen niet zonder kunnen en elke week of elke dag alcohol drinken. Ik mis het echt totaal niet. Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is het onderschatten van een verslaving een beetje hequote:Op woensdag 7 december 2016 12:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alcohol is overrated. Ik snap ook oprecht niet dat mensen niet zonder kunnen en elke week of elke dag alcohol drinken. Ik mis het echt totaal niet. Wat is er zo bijzonder aan?
Noem je me nou verslaafd?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is het onderschatten van een verslaving een beetje he
Het gaat niet om de alcohol maar om wat een verslaving kan brengen
Dat heb ik met heroine.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alcohol is overrated. Ik snap ook oprecht niet dat mensen niet zonder kunnen en elke week of elke dag alcohol drinken. Ik mis het echt totaal niet. Wat is er zo bijzonder aan?
Ik doelde niet op mensen die verslaafd zijn, ik doelde op mensen die gewoon dagelijks een glaasje wijn nemen. Of in het weekend aan het bier gaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is het onderschatten van een verslaving een beetje he
Het gaat niet om de alcohol maar om wat een verslaving kan brengen
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doelde niet op mensen die verslaafd zijn, ik doelde op mensen die gewoon dagelijks een glaasje wijn nemen. Of in het weekend aan het bier gaan.
Alcohol drinken is 'normaal' en als je uit eten gaat dan schijnt het erbij te horen. Ik vind dat gek.
Dat het zo normaal is. Waarom is het zo normaal? Alcohol is ontzettend slecht voor je lichaam, maar toch drinken we het massaal. Of naja 'we'quote:
In exces is alcohol heel slecht, maar dat geldt ook voor suiker. Of cafeïne, drinkt men ook alsof het water is. Is als sinds dat er beschavingen zijn dat er ook alcoholische dranken genuttigd worden, zal er wel ingeslopen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het zo normaal is. Waarom is het zo normaal? Alcohol is ontzettend slecht voor je lichaam, maar toch drinken we het massaal. Of naja 'we'Ik dus niet
Ademen is ook slecht voor je lichaam, weet je wel wat voor troep er allemaal in de lucht zit?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het zo normaal is. Waarom is het zo normaal? Alcohol is ontzettend slecht voor je lichaam, maar toch drinken we het massaal. Of naja 'we'Ik dus niet
Vroeger was het alcholpercentage wel een stuk lager, dat hele verhaal dat kinderen in de middeleeuwen ook bier dronken is leuk en aardig, het alcoholpercentage was zo ontzettend laag dat het niet te vergelijken is met nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In exces is alcohol heel slecht, maar dat geldt ook voor suiker. Of cafeïne, drinkt men ook alsof het water is. Is als sinds dat er beschavingen zijn dat er ook alcoholische dranken genuttigd worden, zal er wel ingeslopen zijn.
Water is ook slecht. Iedereen die water drinkt gaat dood. Denk daar maar eens over naquote:Op woensdag 7 december 2016 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ademen is ook slecht voor je lichaam, weet je wel wat voor troep er allemaal in de lucht zit?
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles is slecht voor jeDaarom vooral schijt hebben en doen waar je zin in hebt
![]()
Hoi, ik heb je zin je. Wanneer kan ik je doen?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je zin je. Wanneer kan ik je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |