Ik herinner me nog een waar ze van een slaapkamer een strandslaapkamer hadden gemaakt incl. zandvloer en palmboomquote:Op woensdag 7 december 2016 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jagaten in de steunmuur, een vijver in de slaapkamer met een iglo erop, een nieuwe keuken die helemaal afgeschuurd werd (daar kwam nog een rechtszaak van).
In Holland staat een huis (maar niet lang meer nadat de stylist zich ermee bemoeidequote:
Ik denk altijd, ik wil ook!quote:Op woensdag 7 december 2016 15:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu De Grote Verbouwing aan het kijken. Ook altijd van die projecten waarvan ik denk, waarom begin je eraan.
Hmmm... Misschien zie ik de verkeerde afleveringen, maar die wat ik zie zijn probleem op probleem op probleem... En dat is echt niet leukquote:
Ja en je zat er zelf ook midden in natuurlijk. Je kon niet even weglopen.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:42 schreef Samzz het volgende:
Misschien dat t ook komt door t gezeik hier dat pas vrij recent is geeindigd, maar ik moet voorlopig niet aan verbouwen/klussen denken.
Ik moet... inhouden... om... grapje... te maken...quote:Op woensdag 7 december 2016 15:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en je zat er zelf ook midden in natuurlijk. Je kon niet even weglopen.
Oh damnquote:Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet... inhouden... om... grapje... te maken...
Dat ook inderdaad. Het is wel ietsje anders wanneer je gewoon de deur dichttrekt en de verbouwing achter je kunt laten.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en je zat er zelf ook midden in natuurlijk. Je kon niet even weglopen.
quote:Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je het maar beter moeten specificerenquote:Op woensdag 7 december 2016 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Godver, ze hebben een nieuw stuk software geimplementeerd op werk (terwijl de oude prima werkte)alleen zijn ze bij het ontwerp even vergeten om de eindgebruikers te betrekken bij het ontwerp. Wat een stuk onwerkbare hoerensoftware hebben ze gemaakt zeg
Ik wou dat ik dat had gekundquote:Op woensdag 7 december 2016 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had je het maar beter moeten specificeren![]()
Je past je maar aan.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Godver, ze hebben een nieuw stuk software geimplementeerd op werk (terwijl de oude prima werkte)alleen zijn ze bij het ontwerp even vergeten om de eindgebruikers te betrekken bij het ontwerp. Wat een stuk onwerkbare hoerensoftware hebben ze gemaakt zeg
Dus laksigheid van de eindgebruiker lees ikquote:Op woensdag 7 december 2016 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had gekund
Er is ooit wel eens gecommuniceerd dat er een vervanger zou komen. Maandag te horen gekregen dat ie al was ingevoerd en we er vanaf nu mee moeten werken. Zo maar eens jnformeren of er nog een team achter zit die het gaat doorontwikkelen n.a.v. feedback van de werkvloer.
quote:Op woensdag 7 december 2016 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je past je maar aan.
Gebruikers die denken dat software voor hen wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |