Nu al beter dan een wijntje bij kapper. Veel te veel risico op haar in je drank.quote:
Even de leidingen smerenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef Harmankardon het volgende:
Zuurstof is ook ontzettende rotzooi, zelfs ijzer gaat ervan roesten, kun je nagaan.
Alcohol
En kogels eet.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:29 schreef Fripsel het volgende:
In Rotterdam leven zorgt ervoor dat je sowieso al een aantal sigaretten per dag rookt.
Ik snap niet waar het vandaan komt. Alcohol bij de kapper. Komopquote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al beter dan een wijntje bij kapper. Veel te veel risico op haar in je drank.
Burning Bush als je een griepje op voelt komenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even de leidingen smeren.
Jägermeister is wel baas bij keelpijn.
Wat ben jij nou voor alcoholist? Gewoon uit een sippy cup, komt er geen haar in.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al beter dan een wijntje bij kapper. Veel te veel risico op haar in je drank.
In exces is iedere druppel alcohol slecht, je snuift toch ook geen lijntje coke weg als gewoonte bij het eten, omdat 't heurtquote:Op woensdag 7 december 2016 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In exces is alcohol heel slecht, maar dat geldt ook voor suiker. Of cafeīne, drinkt men ook alsof het water is. Is als sinds dat er beschavingen zijn dat er ook alcoholische dranken genuttigd worden, zal er wel ingeslopen zijn.
Niet? Oh.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In exces is iedere druppel alcohol slecht, je snuift toch ook geen lijntje coke weg als gewoonte bij het eten, omdat 't heurt![]()
VVD-dingetje. Alle vrijheid voor ondernemers en mensen zijn verantwoordelijk voor eigen gezondheid en welzijn. Je hoeft geen wijn te drinken bij de kapper als consument, maar de ondernemer mag het aanbieden om klanten te trekken.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het vandaan komt. Alcohol bij de kapper. Komop
Niet bij het eten nee, daarvoor ga je naar het toilet. Amateurquote:Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In exces is iedere druppel alcohol slecht, je snuift toch ook geen lijntje coke weg als gewoonte bij het eten, omdat 't heurt![]()
En ja dat zegt iemand die slapend rijk wordt van het zuipen van anderen
Mijn neef heeft een platenzaak met een enorme zuipkelder eronder, heeft ook elke whisky die je maar kan bedenken en twee koks in dienst voor als je toevallig honger krijgt en als hij je mag dan kun je er zelfs je roes uitslapen en wakker worden gemaakt met live muziek naar keuze en een ontbijtjequote:Op woensdag 7 december 2016 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VVD-dingetje. Alle vrijheid voor ondernemers en mensen zijn verantwoordelijk voor eigen gezondheid en welzijn. Je hoeft geen wijn te drinken bij de kapper als consument, maar de ondernemer mag het aanbieden om klanten te trekken.
Ik vind het echt een gek idee hoorquote:Op woensdag 7 december 2016 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VVD-dingetje. Alle vrijheid voor ondernemers en mensen zijn verantwoordelijk voor eigen gezondheid en welzijn. Je hoeft geen wijn te drinken bij de kapper als consument, maar de ondernemer mag het aanbieden om klanten te trekken.
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gek idee hoorZeker bedacht door een alcoholisten dame die een uur bij de kapper zat voor haar kortpittige rode kapsel en toen geen alcohol kon drinken
Dat je er niet mag drinken is eigenlijk belachelijk. Laat iemand dat lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gek idee hoorZeker bedacht door een alcoholisten dame die een uur bij de kapper zat voor haar kortpittige rode kapsel en toen geen alcohol kon drinken
Ja, moet men ook zelf weten. Ik vind het alleen gek en zie de meerwaarde er niet zo van. Je komt toch bij de kapper om je haar te laten doen? Niet om aan de bar te hangen en wijntjes achterover te slaan, daarvoor ga je wel naar een bar.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je er niet mag drinken is eigenlijk belachelijk. Laat iemand dat lekker zelf bepalen.
Ja vrijheid en zelfbeschikking voor iedereen, ik snap ook niet dat die kapstertjes niet mogen drinken tijdens hun werk, lekker met die schaar een half oor afknippen en dan met de aangeschoten ambulance chauffeur giechelend naar de bezopen chirurgquote:Op woensdag 7 december 2016 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je er niet mag drinken is eigenlijk belachelijk. Laat iemand dat lekker zelf bepalen.
Ik neem aan dat kappers dan net zo goed als alle andere zaken een vergunning moeten aanvragen om alcohol te mogen schenken.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:47 schreef Samzz het volgende:
In de horeca moet je drie miljoen certificaten en diploma's hebben om te mogeb schenken. En als kapper zou het maar zo mogen...
Beetje raar imo.
Zou wel het meest logisch zijn ja.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat kappers dan net zo goed als alle andere zaken een vergunning moeten aanvragen om alcohol te mogen schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |