Laatste keer dat ik er was, was Joris en de Draak net nieuw. Ik weet niet hoelang dat geleden isquote:Op woensdag 7 december 2016 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook. Hooguit. Maar weet zeker dat ik daar de afgelopen 20 jaar niet ben geweest.
Daar hebben ze een hele leuke achtbaan met lichtjes waar je achter elkaar zit ipv naast elkaar.quote:
Kan toch ook met vrienden?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef Drug het volgende:
geen chick hebben om mee naar efteling te gaan
Ik ken holle bolle gijs en die langnek. Daar houdt het op.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was Joris en de Draak net nieuw. Ik weet niet hoelang dat geleden is
Ik ben ook niet echt een achtbaan fan maar kan me altijd wel vermaken in de Efteling. Ik vind Villa Volta nog steeds een van de beste attractiesquote:Op woensdag 7 december 2016 09:49 schreef Allures het volgende:
Efteling![]()
![]()
Maar vind het een beetje duur worden want ik durf toch nergens in
Ik ben juist van de achtbanen, en ga dan ook liever naar Walibi. Hoe sneller en hoe hoger, hoe beterquote:Op woensdag 7 december 2016 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een achtbaan fan maar kan me altijd wel vermaken in de Efteling. Ik vind Villa Volta nog steeds een van de beste attractiesMindfuck FTW
ow ja ik vermaak me ook altijd, het is ook gewoon pure nostalgiequote:Op woensdag 7 december 2016 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een achtbaan fan maar kan me altijd wel vermaken in de Efteling. Ik vind Villa Volta nog steeds een van de beste attractiesMindfuck FTW
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben juist van de achtbanen, en ga dan ook liever naar Walibi. Hoe sneller en hoe hoger, hoe beter
Klopt, het is niet goedkoopquote:Op woensdag 7 december 2016 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
ow ja ik vermaak me ook altijd, het is ook gewoon pure nostalgie
Maar dan vind ik het in verhouding wel duur zeg maar
Waarom denk ik gelijk aan een piemel?quote:
Omdat de ervaring erg geil is?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk aan een piemel?
Omdat je een sletje bentquote:Op woensdag 7 december 2016 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk aan een piemel?
Ik vind die van Walibi niet zo spannend meer, al zo vaak geweestquote:Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben juist van de achtbanen, en ga dan ook liever naar Walibi. Hoe sneller en hoe hoger, hoe beter
Krijg er wel altijd een nat broekje van jaquote:
sstquote:
Ja, ben ik met je eensquote:Op woensdag 7 december 2016 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Walibi niet zo spannend meer, al zo vaak geweest.
Eng ken ik niet maar met 4 seconden 200km per uur gaan vond ik wel erg gaafquote:Op woensdag 7 december 2016 09:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een kleine variant daarop staat in Bobbejaanland. Die is echt vet eng.
Halleluja, achtbanenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Eng ken ik niet maar met 4 seconden 200km per uur gaan vond ik wel erg gaaf
Uhuhquote:Op woensdag 7 december 2016 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg er wel altijd een nat broekje van ja
[..]
sst
[..]
Ja, ben ik met je eensZe mogen wel eens nieuwe achtbanen neer gaan planten daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |