Is handig. Er is niks kutter dan lang haar en geen mogelijkheid t vast te makenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens elastiekjes in mijn tas doen
I know.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is handig. Er is niks kutter dan lang haar en geen mogelijkheid t vast te maken.
is je haar te dik geworden?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk niet nog een elastiekje mee
Je hebt toch niks te doenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know.
Ik heb dus altijd een elastiekje in mn broekzak. Maarja, dat elastiekje is nu dus geknapt![]()
Ik ga zo wel gewoon even de stad in lopen, haal ik wel nieuwe
If only that was true..quote:
Preciesquote:Op woensdag 7 december 2016 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je hebt toch niks te doenZo blijf je lekker bezig
lekkerrrrquote:Op woensdag 7 december 2016 09:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me zo eens wassen en de pleisters wisselen. Ben benieuwd.
Meteen even zachtjes krabben, flinke jeuk onder de plakrand van de pleister.
Het is allemaal de schuld van die gleufdieren.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat JULLIE die overal achter laten
Gleufdierenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die gleufdieren.
Euh, IK laat mijn elastiekjes niet slingeren, dat is niet handig.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zal wel lekker muf ruikenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me zo eens wassen en de pleisters wisselen. Ben benieuwd.
Meteen even zachtjes krabben, flinke jeuk onder de plakrand van de pleister.
Is weer eens wat anders dan strings verzamelen.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
En de Rabobank niet te vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap eigenlijk, als er elastiekjes van mij bij jou in huis zijn belandquote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
als ze in die hoek elastiekjes nodig hebben dan is er iets flink mis...quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Fripsel is nu al jullie gewordenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap eigenlijk, als er elastiekjes van mij bij jou in huis zijn beland
Het zal me niks verbazenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap eigenlijk, als er elastiekjes van mij bij jou in huis zijn beland
Helemaal van Enschede naar Purmerend geslingerdquote:
Dat is toch altijd als er voor langere tijd een pleister of verband op zit....quote:
Je zou zoeen maar in je oog krijgenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal van Enschede naar Purmerend geslingerd
Is het weer blauw en zonnig bij jou?quote:
Het zijn nou niet dusdanig grote pleistersquote:Op woensdag 7 december 2016 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd als er voor langere tijd een pleister of verband op zit....
De zon komt door jaquote:Op woensdag 7 december 2016 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het weer blauw en zonnig bij jou?![]()
Jaloersquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou zoeen maar in je oog krijgen.
Nee alleen Samzz heeft zon, de rest van Nederland nietquote:
We wonen niet in Zeeland. Dat doen we foutquote:Op woensdag 7 december 2016 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee alleen Samzz heeft zon, de rest van Nederland niet![]()
Wat doen we fout
Niet in zeeland wonenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat doen we fout
Ik voel me meteen weer heel normaal.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
SEX / Geesten die meekijken als je jezelf aan het aftrekken ben
![]()
![]()
quote:
ach, de zonsopgang gemist.. zo te zien was ie weer mooi rood en vlekkerig bewolktquote:Op woensdag 7 december 2016 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat doen we fout
Ik vond die met de poppen ook goedquote:Op woensdag 7 december 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
SEX / Geesten die meekijken als je jezelf aan het aftrekken ben
![]()
![]()
Ja moeilijk moeilijk.... Worstenbroodjes vs Bolussen, Concert at Sea vs Carnaval, Stugge zeeuwen vs gezellige brabo's....quote:Op woensdag 7 december 2016 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We wonen niet in Zeeland. Dat doen we fout
Wij kunnen jou ook missenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja moeilijk moeilijk.... Worstenbroodjes vs Bolussen, Concert at Sea vs Carnaval, Stugge zeeuwen vs gezellige brabo's....
Ik denk dat ik wel zonder zon kan
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja moeilijk moeilijk.... Worstenbroodjes vs Bolussen, Concert at Sea vs Carnaval, Stugge zeeuwen vs gezellige brabo's....
wat zie je de wereld zonnig in zeg.. of nee.. euh..quote:Op woensdag 7 december 2016 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik voel de liefdequote:
Die was erg leuk geschrevenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond die met de poppen ook goed. Staat nu in ONZ.
Hoe zit het in vergelijking met Twente?quote:
Probeer je me naar zeeland te jagen? Bolussenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar anders toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:29 schreef Samzz het volgende:
Overigens wordt in Zeeland ook carnaval gevierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |