abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166958617
In deze woning zijn meerdere mensen doodgegaan. Zat vorige week in bed met mezelf te spelen totdat mijn kamerdeur plotseling open en dicht ging. Dacht echt, wat krijgen we nou godverdomme. Ga een eind wandelen ofzo ipv mij lastigvallen.

Zou me niks verbazen als ze hier echt met 10 man in kamer staan.

Hebben jullie ook weleens last van geesten die meekijken?
pi_166958708
Heb je niet een beetje te hoge dunk van jezelf dat je denkt dat geesten het interessant vinden om jou te zien sjorren? Of denk je dat het meer voor komisch effect is?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_166958709
Ja heb seks gehad met een gevallen engel genaamd Azazel waaruit vervolgens reuzen geboren werden. Ook wel bekend als de Nephilim.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166958741
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je niet een beetje te hoge dunk van jezelf dat je denkt dat geesten het interessant vinden om jou te zien sjorren? Of denk je dat het meer voor komisch effect is?
Ik zie vaak deuren bewegen en er komen geluiden uit mijn kachel (ik verzin dit niet).

Heb vorige week al alle satanische tekeningen van mijn muur gehaald maar ze zijn er nog steeds.
pi_166958751
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef -Hildr- het volgende:
Regelmatig. Soms geven ze zelfs doekjes aan.
pi_166958798
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:59 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Ik zie vaak deuren bewegen en er komen geluiden uit mijn kachel (ik verzin dit niet).

Heb vorige week al alle satanische tekeningen van mijn muur gehaald maar ze zijn er nog steeds.
Heb je al geprobeerd te boenen met je kwakkie?

Kwakkies van maagden schijnen bijzondere eigenschappen te hebben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_166958807
Ik denk dat geesten mij niet aantrekkelijk genoeg vinden.
De stem van de toekomst.
  maandag 28 november 2016 @ 18:03:32 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_166958832
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:59 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Waarom heb je satanische tekeningen aan de muur? Verder wel kinky toch beetje fappen met geesten. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_166958900
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom heb je satanische tekeningen aan de muur? Verder wel kinky toch beetje fappen met geesten. :P
Ik had die tekeningen zelf gemaakt. Staan nog foto's van in het schizofrenietopic.

Nu ik erover nadenk is het idd misschien best leuk om te fappen op geesten maar ik kan ze niet zien. Alleen deuren bewegen en rare geluiden maken. In ieder geval niks visueels.
  maandag 28 november 2016 @ 18:16:55 #10
459912 FlippingCoin
pi_166959097
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:07 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Ik had die tekeningen zelf gemaakt. Staan nog foto's van in het schizofrenietopic.

Nu ik erover nadenk is het idd misschien best leuk om te fappen op geesten maar ik kan ze niet zien. Alleen deuren bewegen en rare geluiden maken. In ieder geval niks visueels.
Oh zag zo snel alleen je tekening van een soldaat, maar die ziet er goed uit ^O^ .
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_166959133
Misschien kwam er eentje in je kamer aftrekken en kwam zijn elkeboog misschien tegen de deur aan.
pi_166959140
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh zag zo snel alleen je tekening van een soldaat, maar die ziet er goed uit ^O^ .
Thanks

Ik ga wel offline denk ik. Heb niks gedronken of gesnoven maar ben al de hele dag in de war. Vooral nadat ik vanmmiddag naar de supermarkt was geweest. Die kassameisjes vertrouwde ik voor geen meter.
pi_166959237
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:19 schreef -Hildr- het volgende:
Die kassameisjes vertrouwde ik voor geen meter.
want?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166959273
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:24 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

want?
Ze keken heel eng naar me.
pi_166959290
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:26 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Ze keken heel eng naar me.
Je had een goed verhaal, maar nu denk ik: die moet naar Ermelo. Sorry...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166959723
Als dit echt zou bestaan, dan heb ik al heel wat geesten trauma's bezorgd met al die kinky dingen wat ik uitspook :')
  maandag 28 november 2016 @ 18:51:30 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166959851
quote:
In deze woning zijn meerdere mensen doodgegaan. Zat vorige week in bed met mezelf te spelen totdat mijn kamerdeur plotseling open en dicht ging. Dacht echt, wat krijgen we nou godverdomme. Ga een eind wandelen ofzo ipv mij lastigvallen.

Eindelijk weer eens een zinnig onderwerp hiet op het Fok!forum.
Ik heb dat ook, maar ik weet wel wie die geest is. Het is mijn opa, die mij aanspoort. Hij fluistert dan in mijn oor, vooruit jongen, je kan het nog (ik ben al 70).
In het begin vond ik het een beetje vreemd maar ik ben er ondertussen aan gewend. Wat heet, als opa er niet bij is en me dus niet aanmoedigt lukt het me zelfs niet meer om klaar te komen middels masturberen.

Echter onlangs, op mijn 70 ste verjaardag was ik weer lekker met mezelf bezig, opa had mij al aangemoedigd, toen opeens ..... ik een vinger mijn anus in voelde gaan die daar rondjes begon te draaien. Ik schrok even maar kwam wel al snel en lekker !! klaar.
Fluistert opa in mijn oor, happy birthday LeesFok.nl, heb dit kadootje voor je geregeld vanwege je verjaardag.
O-) = LeesFok.nl
O~) = Opa LeesFok.nl
^O^ = vingertjes voor in de kont.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:06:37 #18
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_166974662
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:07 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

probeer op een geest klaar te komen. Misschien zie je hem dan
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_166978612
GC / Het grote Chinese complot?

Parel van een user, parel van een topic O+
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166978798
Wat is de wereld toch fascinerend met zulke persoonlijkheden. Beetje eng wel, maar anders is het ook maar saai.
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:37:28 #21
53151 T42
Pinball Wizard
pi_166980487
Heb alleen gestolen zieltjes
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:44:22 #22
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_166980593
quote:

Die van mij zijn echt lekker..! Elke bevrijding is nog beter dan de laatste! Je moet gewoon iets meer eisen in de geestenwereld, het moet geen struggle worden.. })
Gek work k van die klapjosties ant ent van de straot, gek zeg ik je. Zo, en nu gaak om een bal gehakt!
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:14:27 #23
245636 Jazzpert
Stranger in a strange land
pi_166982230

Zoiets?
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:18:41 #24
459912 FlippingCoin
pi_166982293
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:14 schreef Jazzpert het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
pi_166982349
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Eindelijk weer eens een zinnig onderwerp hiet op het Fok!forum.
Ik heb dat ook, maar ik weet wel wie die geest is. Het is mijn opa, die mij aanspoort. Hij fluistert dan in mijn oor, vooruit jongen, je kan het nog (ik ben al 70).
In het begin vond ik het een beetje vreemd maar ik ben er ondertussen aan gewend. Wat heet, als opa er niet bij is en me dus niet aanmoedigt lukt het me zelfs niet meer om klaar te komen middels masturberen.

Echter onlangs, op mijn 70 ste verjaardag was ik weer lekker met mezelf bezig, opa had mij al aangemoedigd, toen opeens ..... ik een vinger mijn anus in voelde gaan die daar rondjes begon te draaien. Ik schrok even maar kwam wel al snel en lekker !! klaar.
Fluistert opa in mijn oor, happy birthday LeesFok.nl, heb dit kadootje voor je geregeld vanwege je verjaardag.
O-) = LeesFok.nl
O~) = Opa LeesFok.nl
^O^ = vingertjes voor in de kont.
Dank voor je post.

Ik heb ook een overleden opa die hier altijd aanwezig is. Ik zet altijd de boeken over WO2 open zodat hij lekker kan lezen. Was wereldgozer trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')