Ik heb hier een witte chocoladeletter met crispquote:
En het bier! Vergeet het bier niet!quote:Op woensdag 7 december 2016 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, en Hiroshima! Dat vond ik mooi en erg indrukwekkend, mag je niet missen. En heerlijke okonomiyaki![]()
Is er geen aflevering van Bassie en Adriaan in Japan?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren bij 3 op reis was het weer eens een herhaling van Chris Zegers in Japan, maar ik had altijd alleen de aflevering in Tokyo gezien. Maar gisteren was ie in Kyoto![]()
Herkende het meteen.
Het oktoberfest in Hiroshima!quote:Op woensdag 7 december 2016 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, en Hiroshima! Dat vond ik mooi en erg indrukwekkend, mag je niet missen. En heerlijke okonomiyaki![]()
Met een beetje geluk krijg je nog gratis chocoladeletters en pepernoten meequote:Op woensdag 7 december 2016 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Even 'witte chocola' toevoegen aan mijn boodschappenlijstje voor morgen.
Gratis doen ze hier niet aan.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je nog gratis chocoladeletters en pepernoten mee
Ja!quote:Op woensdag 7 december 2016 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we samen een keertje terug
Omgquote:Op woensdag 7 december 2016 09:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb hier een witte chocoladeletter met crispDenk dat ie het einde van de dag niet gaat halen
Herkenbaar probleem.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wilde een staart in doen, elastiekje geknapt
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dat was toch wel één van de gaafste dingen ooit.
[ afbeelding ]
En ik heb natuurlijk niet nog een elastiekje meequote:
Fijn gevoel krijg ik daar van, dan komen meteen alle herinneringen weer naar bovenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren bij 3 op reis was het weer eens een herhaling van Chris Zegers in Japan, maar ik had altijd alleen de aflevering in Tokyo gezien. Maar gisteren was ie in Kyoto![]()
Herkende het meteen.
Ik heb altijd twee elastiekjes in mijn tasquote:Op woensdag 7 december 2016 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk niet nog een elastiekje mee
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dat was toch wel één van de gaafste dingen ooit.
[ afbeelding ]
Ik heb in elke kamer een elastiekje liggen inmiddelsquote:Op woensdag 7 december 2016 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee elastiekjes in mijn tas.
Ik moet ook maar eens elastiekjes in mijn tas doenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee elastiekjes in mijn tas.
Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in elke kamer een elastiekje liggen inmiddels
Zijn het ook glow in the dark japanners?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Al die straling doet rare dingen met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |