Is handig. Er is niks kutter dan lang haar en geen mogelijkheid t vast te makenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens elastiekjes in mijn tas doen
I know.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is handig. Er is niks kutter dan lang haar en geen mogelijkheid t vast te maken.
is je haar te dik geworden?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk niet nog een elastiekje mee
Je hebt toch niks te doenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know.
Ik heb dus altijd een elastiekje in mn broekzak. Maarja, dat elastiekje is nu dus geknapt![]()
Ik ga zo wel gewoon even de stad in lopen, haal ik wel nieuwe
If only that was true..quote:
Preciesquote:Op woensdag 7 december 2016 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je hebt toch niks te doenZo blijf je lekker bezig
lekkerrrrquote:Op woensdag 7 december 2016 09:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me zo eens wassen en de pleisters wisselen. Ben benieuwd.
Meteen even zachtjes krabben, flinke jeuk onder de plakrand van de pleister.
Het is allemaal de schuld van die gleufdieren.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat JULLIE die overal achter laten
Gleufdierenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die gleufdieren.
Euh, IK laat mijn elastiekjes niet slingeren, dat is niet handig.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zal wel lekker muf ruikenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me zo eens wassen en de pleisters wisselen. Ben benieuwd.
Meteen even zachtjes krabben, flinke jeuk onder de plakrand van de pleister.
Is weer eens wat anders dan strings verzamelen.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
En de Rabobank niet te vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap eigenlijk, als er elastiekjes van mij bij jou in huis zijn belandquote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
als ze in die hoek elastiekjes nodig hebben dan is er iets flink mis...quote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Fripsel is nu al jullie gewordenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap eigenlijk, als er elastiekjes van mij bij jou in huis zijn beland
Het zal me niks verbazenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap eigenlijk, als er elastiekjes van mij bij jou in huis zijn beland
Helemaal van Enschede naar Purmerend geslingerdquote:
Dat is toch altijd als er voor langere tijd een pleister of verband op zit....quote:
Je zou zoeen maar in je oog krijgenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal van Enschede naar Purmerend geslingerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |