Zwakke gelovigenquote:Het feest betaat al langer dan de christelijke traditie, en heeft de kerk het gemakkelijker gevonden het heidense Carnaval in een katholieke traditie om te zetten dan het uit te bannen. Dit was overigens ook met andere voorchristelijke feesten gebeurd zoals Kerstmis dat oorspronkelijk een ‘heidens’ midwinterfeest was.
Rex gaat maar een rondje springen of zoquote:Op woensdag 7 december 2016 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, van mij hoef je ook geen vergelijking te maken. Maar DjRex wil dat zo graag![]()
Ik zou ook wel dichter bij zee willen wonenIk denk dat dat een van de weinige dingen is die ik mis aan deze kant van het land
Atheistquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex gaat maar een rondje springen of zo.
Wat ik hier wel mis is echt een grote stad. Maar goed, daarvoor kan ik naar Knokke.
Echt hequote:Op woensdag 7 december 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex gaat maar een rondje springen of zo.
Wat ik hier wel mis is echt een grote stad. Maar goed, daarvoor kan ik naar Knokke.
Walibi, lelystad airportquote:Op woensdag 7 december 2016 09:36 schreef Samzz het volgende:
Iedere provincie in NL heeft wel wat. Behalve Flevoland.
Kom je me opzoeken dan?quote:
Ja vast, maar ik vind t zo'n lelijke provinciequote:Op woensdag 7 december 2016 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Walibi, lelystad airport, flevonice. Je kan je daar prima vermaken anders
Ik heb gewoon een jaar overgeslagen.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom je me opzoeken dan?
[ afbeelding ]
Wij gaan elk jaar met het werkquote:Op woensdag 7 december 2016 09:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaar overgeslagen.
Ja je zal er gerust heel veel van hebben gezienquote:Op woensdag 7 december 2016 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vast, maar ik vind t zo'n lelijke provincie.
Vorig jaar was ik met mijn buurjongetje, was wel mooi om dan zo het sprookjesbos eens te zien.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wij gaan elk jaar met het werkGeweldig park
Ik heb er veel van gezien jaquote:Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je zal er gerust heel veel van hebben gezien
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Je zal maar Gijs heten, of Guus.
Ik ook. Hooguit. Maar weet zeker dat ik daar de afgelopen 20 jaar niet ben geweest.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt maar 3 keer in de Efteling geweest ofzo
Je mist iets.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook. Hooguit. Maar weet zeker dat ik daar de afgelopen 20 jaar niet ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |