Een dagje uit vandaag?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:13 schreef Fripsel het volgende:
Dat was een keer een soepele treinreis voor de verandering.
Het is nooit in jullie opgekomen hem eens te vragen zijn klep te houdenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
Er zit hier een collega die echt de hele dag praat, het is al zo erg dat iedereen hem negeert in de hoop dat ie zn muil een keer houdt.... Nu is ie dadelijk 3 weken op vakantie en iedereen hier is aan het aftellen tot het zo ver is
Jawelquote:Op woensdag 7 december 2016 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nooit in jullie opgekomen hem eens te vragen zijn klep te houden?
Nee juist even naar huisquote:
En blijven herhalen z'n bakkes te houden?quote:
Ben zelfs al paar keer boos geworden... Dan helpt het een halve dag en begint het weer opnieuwquote:Op woensdag 7 december 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En blijven herhalen z'n bakkes te houden?
Oh, dus je woont nu ook niet meer thuis? Dat moet wel relax zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 10:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee juist even naar huisMoest wat dingen regelen en mijn nieuwe bril ophalen, vanavond weer terug naar mn lief.
Als het goed is hoor ik vandaag wanneer ik nu echt de sleutel ga krijgen. Alweer.
Ik wilde zeggen, dat klinkt een beetje als ik. Maar er is nog nooit iemand boos op me geworden in een werksituatie.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben zelfs al paar keer boos geworden... Dan helpt het een halve dag en begint het weer opnieuw
muilkorf bij z'n bureau ophangen.. kijken of dat als herinnering werkt?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben zelfs al paar keer boos geworden... Dan helpt het een halve dag en begint het weer opnieuw
Dan ben je niet boos genoeg geworden, me dunktquote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Officieel woon ik er nog wel, maar ik probeer er zo min mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dus je woont nu ook niet meer thuis? Dat moet wel relax zijn
Ik praat ook wel veel op het werk maar weet ook wel wanneer ik mn muil moet houden. Dit is iemand die ook hardop nadenkt in de hoop dat iemand erop reageert... Best pijnlijk dat ie af en toe volledig genegeerd wordt... Maar heeft ie wel aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, dat klinkt een beetje als ik. Maar er is nog nooit iemand boos op me geworden in een werksituatie.
Mja ik ben hier nog maar een jonkiequote:Op woensdag 7 december 2016 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je niet boos genoeg geworden, me dunkt.
Relaxquote:Op woensdag 7 december 2016 10:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Officieel woon ik er nog wel, maar ik probeer er zo min mogelijk te zijn.
Plak ductape op zn mond. Problem solved.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik ben hier nog maar een jonkieKan moeilijk tekeer gaan tegen een vent van ~45..
Er is nu zelfs een collega die zn vakantie heeft verzet omdat ie liever werkt als die kerel op vakantie is en vrij neemt als ie weer terug is
Nog 2,5 dag, dan is ie 3 weken op vakantie....quote:Op woensdag 7 december 2016 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plak ductape op zn mond. Problem solved.
Je hoeft ook niet tekeer tr gaanquote:Op woensdag 7 december 2016 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik ben hier nog maar een jonkieKan moeilijk tekeer gaan tegen een vent van ~45..
Er is nu zelfs een collega die zn vakantie heeft verzet omdat ie liever werkt als die kerel op vakantie is en vrij neemt als ie weer terug is
Maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog 2,5 dag, dan is ie 3 weken op vakantie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |