Zo zijn ze.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Da's het absolute minimum, nogal schraal van je werkgever.
Dus tussen het luieren door verricht je soms nog wat werk?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb 46 vakantiedagen per jaar, steek die maar in je zak als Nederlandse loonslaafjes
Zowat al die verlofdagen gaan weer op aan ander werkquote:Op woensdag 7 december 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus tussen het luieren door verricht je soms nog wat werk?
Ja hequote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
De Tony met kaneelkoekjes is goeie shizzle
Is dat witte of melk?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
Melk, ligt hier gewoon bij de appie.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat witte of melk?
Ik heb die met noga gekregen.
Zijn wij familie?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:05 schreef Elvi het volgende:
Weer een afwijzing gehad op een sollicitatieEr waren genoeg andere sollicitanten dus mijn sollicitatie namen ze niet in behandeling. HAAL DIE VACATURE DAN WEG KUT!
hmm klinkt goed!quote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
maaaaaacquote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed, wat zal ik doen: naar de vette mac of naar de vette snackbar hiernaast.
Sushiquote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed, wat zal ik doen: naar de vette mac of naar de vette snackbar hiernaast.
Oeh, altijd goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |