Zo zijn ze.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Da's het absolute minimum, nogal schraal van je werkgever.
Dus tussen het luieren door verricht je soms nog wat werk?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb 46 vakantiedagen per jaar, steek die maar in je zak als Nederlandse loonslaafjes
Zowat al die verlofdagen gaan weer op aan ander werkquote:Op woensdag 7 december 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus tussen het luieren door verricht je soms nog wat werk?
Ja hequote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
De Tony met kaneelkoekjes is goeie shizzle
Is dat witte of melk?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
Melk, ligt hier gewoon bij de appie.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat witte of melk?
Ik heb die met noga gekregen.
Zijn wij familie?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:05 schreef Elvi het volgende:
Weer een afwijzing gehad op een sollicitatieEr waren genoeg andere sollicitanten dus mijn sollicitatie namen ze niet in behandeling. HAAL DIE VACATURE DAN WEG KUT!
hmm klinkt goed!quote:Op woensdag 7 december 2016 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
maaaaaacquote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed, wat zal ik doen: naar de vette mac of naar de vette snackbar hiernaast.
Sushiquote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed, wat zal ik doen: naar de vette mac of naar de vette snackbar hiernaast.
Oeh, altijd goedquote:
Ook niks mis meequote:Op woensdag 7 december 2016 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een broodje gebakken ei. Geen puf om te koken.
Alleen kaas hier.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook niks mis meePlakje kaas erop, paar plakken bacon
Je moet proberen er zoveel mogelijk tegelijk in je mond te stoppenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
Ik had heel erg zin in skittles op eens. Nu zit ik in de trein met mijn skittles en eigenlijk is het helemaal niks...
Je moet eens kijken of ze ergens de lichtblauwe (dacht ik) zakjes hebben. Dan kloppen de kleuren van de skittles niet met de smaak. PUUR KWAAD.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:29 schreef Allures het volgende:
Nee want je moet geen kleuren mixen. Dat kan niet
Echt niet. Eerst het ene kleurtje opeten, dan het andere kleurtje, enz.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet proberen er zoveel mogelijk tegelijk in je mond te stoppen#nostalgie
quote:Op woensdag 7 december 2016 18:29 schreef Allures het volgende:
Nee want je moet geen kleuren mixen. Dat kan niet
Stelletje autisten hierquote:Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet. Eerst het ene kleurtje opeten, dan het andere kleurtje, enz.
Ik hou heel erg van zoet maar zelfs skittles vind ik te.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
Ik had heel erg zin in skittles op eens. Nu zit ik in de trein met mijn skittles en eigenlijk is het helemaal niks...
Dat deed ik op de middelbare altijd met harbo kersen bij economie. Lerares had de regel dat je in de klas niet mocht eten maar als je al wat in je mond had mocht je dat wel nog opeten. Nou ok danquote:Op woensdag 7 december 2016 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet proberen er zoveel mogelijk tegelijk in je mond te stoppen#nostalgie
ze hadden sowieso allemaal andere kleuren zakjes. Ik was er even van van de leg. Maar goed ik ga natuurlijk niks nieuws proberen als ik zo'n craving heb dus gewoon de rodequote:Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet eens kijken of ze ergens de lichtblauwe (dacht ik) zakjes hebben. Dan kloppen de kleuren van de skittles niet met de smaak. PUUR KWAAD.
ja ik blijkbaar ook maar dat was me even ontschotenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van zoet maar zelfs skittles vind ik te.
Alles tegelijkquote:Op woensdag 7 december 2016 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat deed ik op de middelbare altijd met harbo kersen bij economie. Lerares had de regel dat je in de klas niet mocht eten maar als je al wat in je mond had mocht je dat wel nog opeten. Nou ok dan
Ja en dan wel proberen mee te doen met de les. Mens had altijd zo'nquote:
Skittles en M&M's in één bakje doen en dat aanbieden aan nietsvermoedende mensen. Dat is PUUR KWAAD.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet eens kijken of ze ergens de lichtblauwe (dacht ik) zakjes hebben. Dan kloppen de kleuren van de skittles niet met de smaak. PUUR KWAAD.
Chocopinda's en chocorozijnen in dezelfde schaal is ook naar. Of wat cheese onion chips tussen de naturel gooienquote:Op woensdag 7 december 2016 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skittles en M&M's in één bakje doen en dat aanbieden aan nietsvermoedende mensen. Dat is PUUR KWAAD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |