Wat zou het zijn? Iets met het neergeschoten vliegtuig in Oekraïne?twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Zou ook kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef Falco het volgende:
Hmmmm.... of iets met Trump?
Of gewoon nieuwe Panama-achtige papers, wat allang niet meer zo onthutsend is.
Krijg ook een dooie mus-voorgevoel, maar ja...quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ontluisterend nieuws uren van te voren aankondigen. Lekker hypen.
Doe eens normaal man. Er lezen hier ook kinderen mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bekend maken dat Sinterklaas niet bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Er lezen hier ook kinderen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, idd.quote:
Zonder wrijving geen glans
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
Nrc en buitenlandse media... zal sowieso iets van internationaal of westers belang zijn
Zelfde, er komt een grote onthullingsserie, mogelijk gemaakt door een Europees samenwerkingsverband van journalisten.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
dat ze al onze fietsen terug gaan geven
Wegens voorkennis: 23 jaar cel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef Droopie het volgende:
ohh gokje
belastingontduiking in het duitse voetbal.
wat ga ik winnen
Ja, daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doen, zou meer nieuws zijn als ze de belasting niet ontduiken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef Droopie het volgende:
ohh gokje
belastingontduiking in het voetbal.
wat ga ik winnen
Gezellig met de directeuren van Ubisoft Montreal en daarna voorzitter van Bayern worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wegens voorkennis: 23 jaar cel.
Kut, snel even Danny vragen of hij mijn account kan weggooien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk de usernames en wachtwoorden van alle wereldleiders op fok.nl.
http://m.telegraaf.nl/bin(...)he-contacten-wildersquote:De AIVD heeft in 2009 en 2010 onderzoek gedaan naar de Israëlische contacten van Geert Wilders. De geheime dienst deed onderzoek naar aanleiding van een tip over de gesprekspartners van Wilders, onder meer bij de Israëlische ambassade in Den Haag.
Dat meldt de Volkskrant vrijdag op basis van eigen onderzoek naar twaalf jaar beveiliging van de PVV-leider. Volgens de krant bestonden er vragen over Wilders' loyaliteit en mogelijke Israëlische beïnvloeding.
Ook niet echt boeiend.quote:
Vergis je niet. Als links zich ergens in bijt dan geven ze daar bakken met geld aan uit. Zie ook de hetze tegen Donald Trump en Pim Fortuyn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:11 schreef Physsic het volgende:
Of over Wilders?
[..]
http://m.telegraaf.nl/bin(...)he-contacten-wilders
Al zullen dat geen 60 journalisten zijn geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nvm. Ik had die 1.9TB over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vergis je niet. Als links zich ergens in bijt dan geven ze daar bakken met geld aan uit. Zie ook de hetze tegen Donald Trump en Pim Fortuyn.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk ditLol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Ik denk dit6 mei TivoliVredenburg Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just saying.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat soort uitspraken gaan meestal zonder spoortje van bewijs, want ga je in die materie rechercheren kom je er al gauw achter dat het bull is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:16 schreef ccs het volgende:
Dat Wilders Nederlanders tegen moslims ophitst in opdracht van de joden?
Jodenhatertje gespot. Check DWDD even, gaat nu over jou.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:16 schreef ccs het volgende:
Dat Wilders Nederlanders tegen moslims ophitst in opdracht van de joden?
Dat zal het wel weer zijn ja.quote:
Kan je het nog breder maken of moeten we het met de niche die je beschrijft doen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef Evertjan het volgende:
Iets over geld/terrorisme/politiek/ privacy.
wilde ik net zeggenquote:
twitter:AndrewBreitbart twitterde op vrijdag 04-02-2011 om 22:21:28How prog-guru John Podesta isn't household name as world class underage sex slave op cover-upperer defending unspeakable dregs escapes me. reageer retweet
Ik zet mijn geld hier op in.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:13 schreef Wespensteek het volgende:
Een groot dopingschandaal met betrokkenheid van de overheid van grote sportlanden, sportbonden en anti-doping bureaus.
Joh, iedereen heeft dan toch zoiets van: boeiuh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld hier op in.
Ik denk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn heb je de tweets van die Breitbart opgeslagen joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen
Andrew Breitbart wist het al in 2011twitter:AndrewBreitbart twitterde op vrijdag 04-02-2011 om 22:21:28How prog-guru John Podesta isn't household name as world class underage sex slave op cover-upperer defending unspeakable dregs escapes me. reageer retweet
Volgens velen hier zou je dan de Joden dankbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jodenhatertje gespot. Check DWDD even, gaat nu over jou.
Ze hebben allemaal Harry Potter Balkenende genaaid?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Internationaal pedonetwerk van politici?
Een prachtige reclamestunt van NRC.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zou het zijn? Iets met het neergeschoten vliegtuig in Oekraïne?twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Fixed.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Begripvol het volgende:
Een prachtige reclamestunt van NRC.
Dat houdt in dat je je eerst moet abonneren om dat nieuws te kunnen lezen. Maar als je geduldig afwacht dan hoor je later wel het nieuws op de tv FOK!.
Social Media kennende is dat binnen 10 minuten naar buiten gebracht als dat echt achter een betaalmuur zit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Een prachtige reclamestunt van NRC.
Dat houdt in dat je je eerst moet abonneren om dat nieuws te kunnen lezen. Maar als je geduldig afwacht dan hoor je later wel het nieuws op de tv.
Seth Gaaikema ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Frits Wester is in het geheim een joviale cabaretier.
Als Hitler de baas was van de EU, was het niet zo'n kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Nintex het volgende:
Hitler's brein heeft de oorlog overleeft en de AI die daaruit voortgekomen is bestuurd vanaf een bunker onder het EU hoofdkwartier in Brussel de EU aan.
Eerst een beetje een allegaartje bewust importeren zodat hij zijn hobby, genocide, weer rustig kan oppikken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Nintex het volgende:
Hitler's brein heeft de oorlog overleeft en de AI die daaruit voortgekomen is bestuurd vanaf een bunker onder het EU hoofdkwartier in Brussel de EU aan.
Wat is daar ontluisterend aan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Lunatiek het volgende:
Nog een uurtje![]()
Ik zet in op grootschalige matchfixing in het Europese voetbal- veel groter dan voorheen bekend was.
quote:
Wedden dat het je niet lukt!quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:58 schreef Tango5Romeo het volgende:
2100h. Da's dan jammer. Big Bang Theory. Dan moet het 'ontluisterende nieuws' maar even wachten.
Ja ja... je link werkt niet...quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
dat ze al onze fietsen terug gaan geven
Van Europees belastinggeld dat bestemd was voor de hongerende kindjes in Afrika.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:03 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Wat is daar ontluisterend aan?
Wat zou daarin dan "ontluisterend" zijn?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef polderturk het volgende:
De wereld wordt binnenkort bezocht door Aliens.
Koningin Maxima is weer zwanger?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef Slaro het volgende:
Pedonetwerk? Roze Balletten? Buitenaards Leven? Eiland van Tupac en Elvis ontdekt? Justin Bieber valt op mannen?
Van ingevroren zaad van Alte Bennie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koningin Maxima is weer zwanger?
NRC tweet er toch zelf over? Ook te zien als je zelf naar Twitter gaat en het NRC account zoekt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Sigaartje het volgende:
TS heeft dit gewoon verzonnen hoor....
Ik kan het niet vinden (ik heb geen twitter-account)quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef Operc het volgende:
[..]
NRC twittert er toch zelf over? Ook te zien als je zelf naar Twitter gaat en het NRC account zoekt.
Of nieuwe sub forum op FOK!.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Toch niet weer een anti-abortusfilmpje mag ik hopen.
Duh, het zijn er ook nul...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb om exact 0 grappen in dit topic kunnen lachen.
R&P / Hoe leer je humor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Subforum over Duitsland dat het die Duitsers het boeit?quote:
twitter:StijnBz twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 20:15:34Over drie kwartier op NRC.nl: de eerste van een serie verhalen van onderzoeksplatform EIC, waar 60 journalisten 7 m… https://t.co/xFSVsCfRlb reageer retweet
quote:
Dat was godverdomme de saaiste top 3-ontknoping ooit!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
Waarschijnlijk maken ze bekend dat Bohemian Rhapsody weer op 1 staat.
Grappen? Waar?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
www.niburu.nlquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar kan ik de trailer bekijken?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Gelukkig konden wij wel lachen om jouw hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
quote:
60 journalisten die 7 maanden 1.9 terrabyte aan gordon mp3's hebben geanalyseerd?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:32 schreef Specularium het volgende:
Gordon gaat toch niet stoppen met zingen.
Extracted Ion Chromatogram. Gelukkig weet niemand hier wat dat isquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:38 schreef livelink het volgende:
Onderzoeksplatform EIC. Hup we gooien er een mooie afkorting tegenaan en dan lijkt het al heel wat.
Europese Indicatie Commissie?
Europese Industriele Corruptie?
https://de.wikipedia.org/(...)gative_Collaborationquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:38 schreef livelink het volgende:
Onderzoeksplatform EIC. Hup we gooien er een mooie afkorting tegenaan en dan lijkt het al heel wat.
Europese Indicatie Commissie?
Europese Industriele Corruptie?
Thx. Ik vond alleen de European Investment Council, maar die leek vrij onschuldig te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
https://de.wikipedia.org/(...)gative_Collaboration
Ze hebben ook dat programma op RTL4 gekeken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
60 journalisten die 7 maanden 1.9 terrabyte aan gordon mp3's hebben geanalyseerd?
Daar staat NRC niet bij maar die zijn er schijnbaar wel bij betrokken. Misschien groeit het inmiddels wat door?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:39 schreef Slaro het volgende:
Ik vind de lijst van betrokken media nog wel meevallen, maar ze werken al langer samen naar het schijnt, interessante ontwikkelingen op komst.
Tong80-account toch bestuurd door meerdere personen onder wie Danny.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef HPoi het volgende:
Ze hebben het postgedrag van tong80 geanalyseerd?
En gewoon niet zeggen he.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:
Inmiddels ben ik erachter wat het is. Wat een non nieuws weer
Ze staan wel bij de officiele site: https://eic.network/quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar staat NRC niet bij maar die zijn er schijnbaar wel bij betrokken. Misschien groeit het inmiddels wat door?
Gaap.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
The first joint reporting project of the alliance is research into the origins of the weapons used in the Paris terrorist attacks that took place in January and November
Meh, an weinig goeds zijn. Ipv politie speurwerk te doen, hadden ze ook de navolvende privacy opheffing in Frankrijk kunnen onderzoeken. Of waarom men jihadisten binnenliet.
Lol, dat voorbeeldje van die wapens is mij ontgaan iig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.spiegel.de/int(...)twork-a-1084054.html
En in het Engels.
Zal wel zoiets zijn dat er terroristen in de vluchtelingenstroom zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:
Inmiddels ben ik erachter wat het is. Wat een non nieuws weer
Ja, dat is wat ze al eerder onthuld hebben, nu gaan ze nog iets anders onthullen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
The first joint reporting project of the alliance is research into the origins of the weapons used in the Paris terrorist attacks that took place in January and November
Meh, kan weinig goeds zijn. Ipv politie speurwerk te doen, hadden ze ook de navolgonde privacy opheffing in Frankrijk kunnen onderzoeken. Of waarom men jihadisten binnenliet. Dit zijn geen journalisten. Zoveel is al duidelijk.
Misschien is dat wel het nieuws, dat ze een nieuwe krant oprichten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
De eerste krant die echt breaking news niet direct als een malle bekend maakt om de primeur te hebben moet nog opgericht worden.
Gewoon Panama papers 2.0.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn dat er terroristen in de vluchtelingenstroom zitten.
Ik heb ook wel eens zelfmoordneigingen als ik "De Waarheid" hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Ringo het volgende:
De Waarheid Achter De Zelfmoord Van Antonie Kamerling!
Eindelijk!
Met een interview met Isa Hoes.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Ringo het volgende:
De Waarheid Achter De Zelfmoord Van Antonie Kamerling!
Eindelijk!
Mwah als je met een clubje zit waarvan je zeker weet dat anderen het niet kunnen hebben dan is het wel mogelijk om het even primetime te doenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
De eerste krant die echt breaking news niet direct als een malle bekend maakt om de primeur te hebben moet nog opgericht worden.
Ja, dat zal dus wel niks interessants zijn. "EU faalde in..."-verhalen ipv "Complot in EU om...". Dat laatste zijn ze niet in geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ze al eerder onthuld hebben, nu gaan ze nog iets anders onthullen.
Mossadquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
Ik denk niet dat het zo werkt als ze samen onderzoek doen iedereen investeerd geld en tijd als er 1 is die al 30 minuten voor de afgesproken tijd het nieuws brengt mag de golgende keer waarschijnlijk niet meer meedoenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
Populist!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Ringo het volgende:
Met marketinggoeroe Vandermeersch aan het roer zou ik met alles rekening houden, maar vooral met niks.
Gelukkig is er altijd wel ergens een droplul die te vroeg op publiceren klikt en denkt dat iets niet online is, zolang het nog niet op de homepage staat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt als ze samen onderzoek doen iedereen investeerd geld en tijd als er 1 is die al 30 minuten voor de afgesproken tijd het nieuws brengt mag de golgende keer waarschijnlijk niet meer meedoen
Ik denk toch connectie met EU iig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat zal dus wel niks interessants zijn. "EU faalde in..."-verhalen ipv "Complot in EU om...". Dat laatste zijn ze niet in geïnteresseerd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, iets van 4% van de Fransozen vindt hem nog een geschikte peer, geloof ik, heb je samen met die kapper ook alles onthuld meteen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:54 schreef Slaro het volgende:
Trouwens, Hollande maakte gisteren toch bekend geen nieuwe termijn te zoeken, misschien nog iets in die richting maar verwacht dat het gewoon een nieuwe slaapverwekkende Panama-affaire wordt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Omdat we met nieuwjaar weten wat er komt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Veldmedewerker het volgende:
Dit is spannender als Nieuwjaar.. Vraag me niet waarom.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat we met nieuwjaar weten wat er komt?
OMG WIE HAD DIT GEDACHT!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:00 schreef Bugno het volgende:
TIENTALLEN ONTSLAGEN BIJ REORGANISATIE TOMTOM
Derspiegelquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
Wat was die Duitse site ook al weer?
quote:
Geen zin meer nu.., effe doorbijtenquote:
OMG, schokkend idd!quote:
boom!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef Droopie het volgende:
ohh gokje
belastingontduiking in het voetbal.
wat ga ik winnen
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef RoW_0 het volgende:
DEN HAAG - Het kabinet-Rutte II is gevallen. De premier heeft zijn ontslag en dat van zijn ministers maandag aangeboden aan koning Willem-Alexander.
Dit meldt de Rijksvoorlichtingsdienst donderdagavond. De koning heeft 'de ontslagaanvraag in overweging genomen en de ministers en staatssecretarissen verzocht al datgene te blijven verrichten wat zij in het belang van het Koninkrijk noodzakelijk achten'.
Ronaldo sluisde niet miljoenen naar Maagdeneiland, dat is nieuws.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ronaldo sluisde miljoenen naar Maagdeneilanden
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef RoW_0 het volgende:
DEN HAAG - Het kabinet-Rutte II is gevallen. De premier heeft zijn ontslag en dat van zijn ministers maandag aangeboden aan koning Willem-Alexander.
Dit meldt de Rijksvoorlichtingsdienst donderdagavond. De koning heeft 'de ontslagaanvraag in overweging genomen en de ministers en staatssecretarissen verzocht al datgene te blijven verrichten wat zij in het belang van het Koninkrijk noodzakelijk achten'.
Dat is het? Nieuws over een voetballert?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ronaldo sluisde miljoenen naar Maagdeneilanden
https://www.nrc.nl/nieuws(...)deneilanden-a1534827quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zie niks.
De beste wensen allemaal!
Correctie 21:02quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef LelijKnap het volgende:
Om 21:00 uur, 2 December 2016, is de Europese journalistiek overleden.
Hadden ze dat onderzoek daarvoor nodigquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef Piles het volgende:
"Echt alles draait om geld.".
Zonde van dat lange onderzoek
http://www.spiegel.de/spo(...)sball-a-1124177.htmlquote:Football Leaks enthüllt schmutzige Geschäfte im Profifußball
Die Enthüllungsplattform Football Leaks hat dem SPIEGEL einen riesigen Datensatz zur Verfügung gestellt: insgesamt 1,9 Terabyte, das entspricht dem Datenumfang von 500.000 Bibeln.
In dem Material befinden sich 18,6 Millionen Dokumente, darunter Originalverträge von Spielern samt geheimer Nebenabsprachen, E-Mails, Excel-Tabellen und Word-Dateien. In den vergangenen sieben Monaten hat ein SPIEGEL-Team gemeinsam mit rund 60 Journalisten des Recherchenetzwerks EIC (European Investigative Collaborations) dieses größte Leak in der Geschichte des Sports ausgewertet.
DER SPIEGEL und seine Partner werden in den kommenden Wochen die Erkenntnisse veröffentlichen, die einen bislang einmaligen Einblick in die Geschäfte des modernen Fußballs ermöglichen. Dabei geht es im ersten Teil der Serie um die Steuermoral und die Steuertricks der Super-Stars Cristiano Ronaldo und Mesut Özil.
Hij wilt zo min mogelijk belasting betalen. Geheel terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef Arcee het volgende:
Wat kan je die belasting schelen als je zo veel geld hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |