Wat zou het zijn? Iets met het neergeschoten vliegtuig in Oekraïne?twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Zou ook kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef Falco het volgende:
Hmmmm.... of iets met Trump?
Of gewoon nieuwe Panama-achtige papers, wat allang niet meer zo onthutsend is.
Krijg ook een dooie mus-voorgevoel, maar ja...quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ontluisterend nieuws uren van te voren aankondigen. Lekker hypen.
Doe eens normaal man. Er lezen hier ook kinderen mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bekend maken dat Sinterklaas niet bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Er lezen hier ook kinderen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, idd.quote:
Zonder wrijving geen glans
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
Nrc en buitenlandse media... zal sowieso iets van internationaal of westers belang zijn
Zelfde, er komt een grote onthullingsserie, mogelijk gemaakt door een Europees samenwerkingsverband van journalisten.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
dat ze al onze fietsen terug gaan geven
Wegens voorkennis: 23 jaar cel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef Droopie het volgende:
ohh gokje
belastingontduiking in het duitse voetbal.
wat ga ik winnen
Ja, daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doen, zou meer nieuws zijn als ze de belasting niet ontduiken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef Droopie het volgende:
ohh gokje
belastingontduiking in het voetbal.
wat ga ik winnen
Gezellig met de directeuren van Ubisoft Montreal en daarna voorzitter van Bayern worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wegens voorkennis: 23 jaar cel.
Kut, snel even Danny vragen of hij mijn account kan weggooien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk de usernames en wachtwoorden van alle wereldleiders op fok.nl.
http://m.telegraaf.nl/bin(...)he-contacten-wildersquote:De AIVD heeft in 2009 en 2010 onderzoek gedaan naar de Israëlische contacten van Geert Wilders. De geheime dienst deed onderzoek naar aanleiding van een tip over de gesprekspartners van Wilders, onder meer bij de Israëlische ambassade in Den Haag.
Dat meldt de Volkskrant vrijdag op basis van eigen onderzoek naar twaalf jaar beveiliging van de PVV-leider. Volgens de krant bestonden er vragen over Wilders' loyaliteit en mogelijke Israëlische beïnvloeding.
Ook niet echt boeiend.quote:
Vergis je niet. Als links zich ergens in bijt dan geven ze daar bakken met geld aan uit. Zie ook de hetze tegen Donald Trump en Pim Fortuyn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:11 schreef Physsic het volgende:
Of over Wilders?
[..]
http://m.telegraaf.nl/bin(...)he-contacten-wilders
Al zullen dat geen 60 journalisten zijn geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nvm. Ik had die 1.9TB over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vergis je niet. Als links zich ergens in bijt dan geven ze daar bakken met geld aan uit. Zie ook de hetze tegen Donald Trump en Pim Fortuyn.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk ditLol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Ik denk dit6 mei TivoliVredenburg Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just saying.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat soort uitspraken gaan meestal zonder spoortje van bewijs, want ga je in die materie rechercheren kom je er al gauw achter dat het bull is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:16 schreef ccs het volgende:
Dat Wilders Nederlanders tegen moslims ophitst in opdracht van de joden?
Jodenhatertje gespot. Check DWDD even, gaat nu over jou.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:16 schreef ccs het volgende:
Dat Wilders Nederlanders tegen moslims ophitst in opdracht van de joden?
Dat zal het wel weer zijn ja.quote:
Kan je het nog breder maken of moeten we het met de niche die je beschrijft doen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef Evertjan het volgende:
Iets over geld/terrorisme/politiek/ privacy.
wilde ik net zeggenquote:
twitter:AndrewBreitbart twitterde op vrijdag 04-02-2011 om 22:21:28How prog-guru John Podesta isn't household name as world class underage sex slave op cover-upperer defending unspeakable dregs escapes me. reageer retweet
Ik zet mijn geld hier op in.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:13 schreef Wespensteek het volgende:
Een groot dopingschandaal met betrokkenheid van de overheid van grote sportlanden, sportbonden en anti-doping bureaus.
Joh, iedereen heeft dan toch zoiets van: boeiuh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld hier op in.
Ik denk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn heb je de tweets van die Breitbart opgeslagen joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen
Andrew Breitbart wist het al in 2011twitter:AndrewBreitbart twitterde op vrijdag 04-02-2011 om 22:21:28How prog-guru John Podesta isn't household name as world class underage sex slave op cover-upperer defending unspeakable dregs escapes me. reageer retweet
Volgens velen hier zou je dan de Joden dankbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jodenhatertje gespot. Check DWDD even, gaat nu over jou.
Ze hebben allemaal Harry Potter Balkenende genaaid?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Internationaal pedonetwerk van politici?
Een prachtige reclamestunt van NRC.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zou het zijn? Iets met het neergeschoten vliegtuig in Oekraïne?twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Fixed.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Begripvol het volgende:
Een prachtige reclamestunt van NRC.
Dat houdt in dat je je eerst moet abonneren om dat nieuws te kunnen lezen. Maar als je geduldig afwacht dan hoor je later wel het nieuws op de tv FOK!.
Social Media kennende is dat binnen 10 minuten naar buiten gebracht als dat echt achter een betaalmuur zit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:41 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Een prachtige reclamestunt van NRC.
Dat houdt in dat je je eerst moet abonneren om dat nieuws te kunnen lezen. Maar als je geduldig afwacht dan hoor je later wel het nieuws op de tv.
Seth Gaaikema ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Frits Wester is in het geheim een joviale cabaretier.
Als Hitler de baas was van de EU, was het niet zo'n kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Nintex het volgende:
Hitler's brein heeft de oorlog overleeft en de AI die daaruit voortgekomen is bestuurd vanaf een bunker onder het EU hoofdkwartier in Brussel de EU aan.
Eerst een beetje een allegaartje bewust importeren zodat hij zijn hobby, genocide, weer rustig kan oppikken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Nintex het volgende:
Hitler's brein heeft de oorlog overleeft en de AI die daaruit voortgekomen is bestuurd vanaf een bunker onder het EU hoofdkwartier in Brussel de EU aan.
Wat is daar ontluisterend aan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Lunatiek het volgende:
Nog een uurtje![]()
Ik zet in op grootschalige matchfixing in het Europese voetbal- veel groter dan voorheen bekend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |