Lol, dat voorbeeldje van die wapens is mij ontgaan iig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.spiegel.de/int(...)twork-a-1084054.html
En in het Engels.

Zal wel zoiets zijn dat er terroristen in de vluchtelingenstroom zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:
Inmiddels ben ik erachter wat het is. Wat een non nieuws weer

Ja, dat is wat ze al eerder onthuld hebben, nu gaan ze nog iets anders onthullen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
The first joint reporting project of the alliance is research into the origins of the weapons used in the Paris terrorist attacks that took place in January and November
Meh, kan weinig goeds zijn. Ipv politie speurwerk te doen, hadden ze ook de navolgonde privacy opheffing in Frankrijk kunnen onderzoeken. Of waarom men jihadisten binnenliet. Dit zijn geen journalisten. Zoveel is al duidelijk.

Misschien is dat wel het nieuws, dat ze een nieuwe krant oprichten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
De eerste krant die echt breaking news niet direct als een malle bekend maakt om de primeur te hebben moet nog opgericht worden.

Gewoon Panama papers 2.0.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn dat er terroristen in de vluchtelingenstroom zitten.

Ik heb ook wel eens zelfmoordneigingen als ik "De Waarheid" hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Ringo het volgende:
De Waarheid Achter De Zelfmoord Van Antonie Kamerling!
Eindelijk!

Met een interview met Isa Hoes.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Ringo het volgende:
De Waarheid Achter De Zelfmoord Van Antonie Kamerling!
Eindelijk!

Mwah als je met een clubje zit waarvan je zeker weet dat anderen het niet kunnen hebben dan is het wel mogelijk om het even primetime te doenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
De eerste krant die echt breaking news niet direct als een malle bekend maakt om de primeur te hebben moet nog opgericht worden.

Ja, dat zal dus wel niks interessants zijn. "EU faalde in..."-verhalen ipv "Complot in EU om...". Dat laatste zijn ze niet in geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ze al eerder onthuld hebben, nu gaan ze nog iets anders onthullen.

Mossadquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
The first joint reporting project of the alliance is research into the origins of the weapons used in the Paris terrorist attacks that took place in January and November

Ik denk niet dat het zo werkt als ze samen onderzoek doen iedereen investeerd geld en tijd als er 1 is die al 30 minuten voor de afgesproken tijd het nieuws brengt mag de golgende keer waarschijnlijk niet meer meedoenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:

Populist!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Ringo het volgende:
Met marketinggoeroe Vandermeersch aan het roer zou ik met alles rekening houden, maar vooral met niks.

Gelukkig is er altijd wel ergens een droplul die te vroeg op publiceren klikt en denkt dat iets niet online is, zolang het nog niet op de homepage staat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt als ze samen onderzoek doen iedereen investeerd geld en tijd als er 1 is die al 30 minuten voor de afgesproken tijd het nieuws brengt mag de golgende keer waarschijnlijk niet meer meedoen

Ik denk toch connectie met EU iig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat zal dus wel niks interessants zijn. "EU faalde in..."-verhalen ipv "Complot in EU om...". Dat laatste zijn ze niet in geïnteresseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |