Ah, maar er komt telkens niks op, dat is het lastige gedeelte. Soms bedenk ik wel wat leuks, maar dan ben ik een paar minuten te laat en is de timing helemaal verkeerd... Beetje lastig.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:18 schreef RRuben het volgende:
Zeg gewoon wat in je opkomt! Als je geforceerd iets leuks probeerd te verzinnen dan wordt het helemaal niks.
Komt dus omdat je te lang nadenkt. En het moet ook wel een beetje in je zitten denk ik. Kijk eens wat stand up comedians ofzo, die kunnen over alles wel een grap maken, kan je wat van leren.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:24 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Ah, maar er komt telkens niks op, dat is het lastige gedeelte. Soms bedenk ik wel wat leuks, maar dan ben ik een paar minuten te laat en is de timing helemaal verkeerd... Beetje lastig.
Ah, maar die krijgen wat tijd om een show voor te berijden. Dingen zoals wat de Lama's doen vind ik erg lastig, dat improviseren. Wel leuk om te kijken trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
Komt dus omdat je te lang nadenkt. En het moet ook wel een beetje in je zitten denk ik. Kijk eens wat stand up comedians ofzo, die kunnen over alles wel een grap maken, kan je wat van leren.
Grappig zijn kun je niet leren. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:29 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Ah, maar die krijgen wat tijd om een show voor te berijden. Dingen zoals wat de Lama's doen vind ik erg lastig, dat improviseren. Wel leuk om te kijken trouwens.
Uiterlijk kan je een beetje compenseren met make-up. Gebrek aan talent voor humor is lastiger. (Nou ja, op YouTube zijn er zat mensen die echt niet grappig zijn maar dat op een of andere manier weten te compenseren met schreeuwen, plaatjes van halfnaakte vrouwen, stomme kleding, te vaak gerecyclede content en andere mensen te beledigen. +10 miljoen views.)quote:Op woensdag 30 november 2016 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
Even volgen dit topic.
Misschien komt er nog een goede tip langs zodat ik mijn vriendin ergens kan laten leren lekker wijf te worden. Waarschijnlijk makkelijker dan haar humor aan te leren.
Dit ook. Humor is een vorm van social skills. Het is deels te ontwikkelen/verbeteren. Je wordt er misschien niet net zo goed in als mensen die er aanleg voor hebben, maar je kunt wel iets aan doen.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:03 schreef viceversa het volgende:
Denk dat het ook een soort mindset is, een manier van denken en inspelen op je omgeving die je deels kunt aanleren. Als je weet wat mensen grappig vinden zal je ook eerder grappen kunnen maken. Je moet het wel leuk vinden om belangstelling te krijgen.
Uiterlijk kun je niet veranderen, gedrag wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
Even volgen dit topic.
Misschien komt er nog een goede tip langs zodat ik mijn vriendin ergens kan laten leren lekker wijf te worden. Waarschijnlijk makkelijker dan haar humor aan te leren.
Juistum!quote:Op woensdag 30 november 2016 20:18 schreef EggsTC het volgende:
Dat leer je niet zomaar aan denk ik. Opmerkingen schieten in je hoofd zodra een bepaalde situatie zich voordoet, juist de spontaniteit maakt het grappig.
Heb jij op de HHH gezetenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik lijk nu wel een humorexpert als ik het zo schrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |