NRC tweet er toch zelf over? Ook te zien als je zelf naar Twitter gaat en het NRC account zoekt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Sigaartje het volgende:
TS heeft dit gewoon verzonnen hoor....
Ik kan het niet vinden (ik heb geen twitter-account)quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef Operc het volgende:
[..]
NRC twittert er toch zelf over? Ook te zien als je zelf naar Twitter gaat en het NRC account zoekt.
Of nieuwe sub forum op FOK!.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Toch niet weer een anti-abortusfilmpje mag ik hopen.
Duh, het zijn er ook nul...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb om exact 0 grappen in dit topic kunnen lachen.
R&P / Hoe leer je humor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Subforum over Duitsland dat het die Duitsers het boeit?quote:
twitter:StijnBz twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 20:15:34Over drie kwartier op NRC.nl: de eerste van een serie verhalen van onderzoeksplatform EIC, waar 60 journalisten 7 m… https://t.co/xFSVsCfRlb reageer retweet
quote:
Dat was godverdomme de saaiste top 3-ontknoping ooit!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
Waarschijnlijk maken ze bekend dat Bohemian Rhapsody weer op 1 staat.
Grappen? Waar?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
www.niburu.nlquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar kan ik de trailer bekijken?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Gelukkig konden wij wel lachen om jouw hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |