SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Het hoogtepunt (huehue) van mijn reis naar Italië was een Duitse auto op een parkeerplaats die als kentekenplaat Don Ad had. Ik heb er nog ergens een picca van.quote:
Mijn voormalige huisgenoot had 69-XXX-.. als nummerplaat.. Fileflirten..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het hoogtepunt (huehue) van mijn reis naar Italië was een Duitse auto op een parkeerplaats die als kentekenplaat Don Ad had. Ik heb er nog ergens een picca van.
of voor mijquote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijna #5k
Die is voor mij of voor TwenteFC.
Die had toen #1.000 als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijna #5k
Die is voor mij of voor TwenteFC.
Hahahaha. Nee.quote:
Supergay dit Roland.quote:
Iemand was toen helemaal over de flos. Ik noem geen namen omdat het Stijn was.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had toen #1.000 als ik het goed onthouden heb.
Mocht het dit jaar wel ja? Volgend jaar is het weer gewoon normaal?quote:
Nee, jij?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog oh oh cherso gekeken of hoe dat ook heet tegenwoordig?
Ik sluit niets uit L_Lquote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mocht het dit jaar wel ja? Volgend jaar is het weer gewoon normaal?
Heb alleen aflevering 1 gezien. Met schaamte gekeken. Wat een stumpers!quote:
Waarom??quote:Op donderdag 17 november 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Topic 5000 zal dezelfde TT dragen als topic 4999. Daar zullen verschillende users hier wel voor zorgen
ik vond die vorige gekkies toch wel beterquote:Op donderdag 17 november 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb alleen aflevering 1 gezien. Met schaamte gekeken. Wat een stumpers!
Ik moet de orde bewaren inderdaad, supervisor.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg uit. Heb je me nodig in een later stadium? Of gewoon om de goede orde te bewaren?
Makker, waar was je?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_slachtoffer.html
Dat waren tenminste echte Hagenezen. Daar ken ik er ook twee van. Die er nu in zitten zijn gewoon nep.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vond die vorige gekkies toch wel beter
Ik heb al iets speciaals in gedachte.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Topic 5000 zal dezelfde TT dragen als topic 4999. Daar zullen verschillende users hier wel voor zorgen
Laten we het er op houden dat ik te bezorgd was om jou.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net pas klaar met eten. Heb je weer zo'n schandalig slachtveld achter gelaten?
We laten 'm wel changen naar NEGERSEX mocht TT 4999 dat niet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al iets speciaals in gedachten.
Ik vind negersex wel ludiek.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al iets speciaals in gedachte.
Gaat er zo nog gepot worden?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik te bezorgd was om jou.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We laten 'm wel changen naar NEGERSEX mocht TT 4999 dat niet zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik vind negersex wel ludiek.
Hoezo 4999 ??D?SD?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij dat je meedenkt. Knap ook dat je mijn gedachten kunt lezen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat bij post 300 @ topic 4999 er genoeg mensen zullen dubbelklikken om topic 5000 te hunten.quote:
Ik ben ook import..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waren tenminste echte Hagenezen. Daar ken ik er ook twee van. Die er nu in zitten zijn gewoon nep.
Vrienden die gezamenlijk op hoog niveau acteren doen dat doorgaans ook in de privésfeer.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blij dat je meedenkt. Knap ook dat je mijn gedachten kunt lezen.
Ik denk dat de kans groter is dat Davy GGMM een pak slaag zal geven met haxball.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Topic 5000 naar mij vernoemen zou leuk zijn
Lieve users
je kan toch een nieuwe klaarzetten johquote:Op donderdag 17 november 2016 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat bij post 300 @ topic 4999 er genoeg mensen zullen dubbelklikken om topic 5000 te hunten.
Dat kost teveel tijd. Dubbelklikkers zijn veel snellerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
je kan toch een nieuwe klaarzetten joh
dubbelklik is sneller dan 1 klikquote:Op donderdag 17 november 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kost teveel tijd. Dubbelklikkers zijn veel sneller
Wedstrijdje doen?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
dubbelklik is sneller dan 1 klik
uh oke
Jij met je wedstrijdjes.. Je cluppie heeft ook altijd zo'n grote waffel.. Totdat ze terug uit Deventer komen..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen?Wedden dat "open nieuw topic en invoeren" sneller is dan "open nieuw topic selecteren van de oude TT en je ctrl V erop los laten " ?
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/70/0/0/2340003quote:Op donderdag 17 november 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen?Wedden dat "open nieuw topic en invoeren" sneller is dan "open nieuw topic selecteren van de oude TT en je ctrl V erop los laten en dan alsnog invoeren klikken " ?
Keiharde dissquote:Op donderdag 17 november 2016 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/70/0/0/2340003
kan je toch gewoon op een 2de scherm zetten
Dat kan ook. Maar we gaan het zien ouwe reusquote:Op donderdag 17 november 2016 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/70/0/0/2340003
kan je toch gewoon op een 2de scherm zetten
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:07 schreef n1ek- het volgende:
Ik ga die #5000 kapen..! En daarna post ik hier nooit meer..
Wij allemaal hier gaan #5000 niet missen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol
Zegt de persoon dat ie TOPIC 5000 ZEKER NIET ZAL MISSEN
Geloofwaardig dit
Pff.. Ik weet zeker dat als Feyenoord in 2065 eindelijk die tweede ster haalt, dat jij ook traantjes over je wang hebt rollen..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef Vasion het volgende:
Ik word emotioneel jongens. Zo zo topic 5000.
Een hoogtepunt als 4045 zal het nooit meer worden.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef Vasion het volgende:
Bij jou zit er ook altijd een tweede in je ster.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Pff.. Ik weet zeker dat als Feyenoord in 2065 eindelijk die tweede ster haalt, dat jij ook traantjes over je wang hebt rollen..
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij jou zit er ook altijd een tweede in je ster.
Zo, die zit.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gap, ik ben sterloos geboren, daarom loop ik met een stomaatje.. Je verwart mij met je mamatjuh..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je hebt het al verloren. Nu al helemaalquote:Op donderdag 17 november 2016 21:13 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Gap, ik ben sterloos geboren, daarom loop ik met een stomaatje.. Je verwart mij met je mamatjuh..
Je hebt slechte comebacks en extreem slechte comebacks.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:13 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Gap, ik ben sterloos geboren, daarom loop ik met een stomaatje.. Je verwart mij met je mamatjuh..
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt slechte comebacks en extreem slechte comebacks.
Deze valt in de laatste categorie.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hoogtepunt als 4045 zal het nooit meer worden.
Toen Caland nog een jochie van 12 was en nu al weer bijna 30 isquote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef Vasion het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op.
Gewoon doen..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef Caland het volgende:
Ik zit te overwegen om een vodkatje in te schenken.
Ik misschien wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij allemaal hier gaan #5000 niet missen.
Heb geen spa rood in huis, maar deze is puur ook wel te doen.quote:
Appelsiensap? Screwdrivah..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb geen spa rood in huis, maar deze is puur ook wel te doen.
De kwaliteit heeft sindsdien een duikvlucht genomen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat topic begon ik weer te posten in de SC
IS CALAND BIJNA 30?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen Caland nog een jochie van 12 was en nu al weer bijna 30 is
pff wat gaat de tijd toch snel
Ik heb geen sterke drank meer in huis. Al bijna 4 dagen geen alcohol meer gedronken.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef Caland het volgende:
Ik zit te overwegen om een vodkatje in te schenken.
Ik ben natuurlijk niet meer zo actief hè. Kutleven en zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jij hem moet missen dan ga ik hem ook missen.
Didn't see that one coming.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou kunnen we wel missen.
Ik heb nog wat leftovers van m'n verjaardag. Halve fles whisky, halve fles captain morgan en dus een gekregen cadeaufles vodka. Zelf eigenlijk ook zelden drank in huis.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke drank meer in huis. Al bijna 4 dagen geen alcohol meer gedronken.
kankahstraal ze effe in duh magnetron dan, mongol.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:27 schreef n1ek- het volgende:
Ik heb nog een paar bahpaus in de koelkast liggen..
Ik eet ze altijd koud uit de verpakking..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kankahstraal ze effe in duh magnetron dan, mongol.
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik eet ze altijd koud uit de verpakking..
Ik mag hopen kipquote:Op donderdag 17 november 2016 21:27 schreef n1ek- het volgende:
Ik heb nog een paar bahpaus in de koelkast liggen..
Kip, kipsaté, rundvlees, pita shoarma, falafel.. Heb ze allemaal..quote:
trquote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kankahstraal ze effe in duh magnetron dan, mongol.
Als je zo gaat beginnen kan je mooi de tering krijgenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kip, kipsaté, rundvlees, pita shoarma, falafel.. Heb ze allemaal..
Wie is die homo in je avatar? Niet mijn vader in ieder geval..
Ik vrees dat je zus je broer is..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat ik vegetarisch heb gekookt, want tja, er aten dames mee.
Maar ik heb helemaal geen zusquote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik vrees dat je zus je broer is..
Je hebt wat onkruid uit de grond getrokken?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja inderdaad, van die paddestoelen enzoquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt wat onkruid uit de grond getrokken?
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry.. True tho..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen kan je mooi de tering krijgen
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, van die paddestoelen enzo
Inderdaad, stelletje jankballen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
Mensen die vegetarier zijn wil ik eigenlijk niet eens leren kennen, laat staan dat ze bij me eten.
Echt helemaal niets mis met straight-edgers..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad, stelletje jankballen.
Hier zullen ze niet van terug hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
Mensen die vegetarier zijn wil ik eigenlijk niet eens leren kennen, laat staan dat ze bij me eten.
Denk dat ze dat hele vegetariër zijn nu gaan heroverwegen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zullen ze niet van terug hebben.
Echt he! Kan mij het nou verrotten wat ik vreet.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
Vegetarische zijn echt verschrikkelijke mensen.
Dit zal mij niets verbazen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ze dat hele vegetariër zijn nu gaan heroverwegen.
Kan je weer lekker je nasi makenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als jij kunstenaar als beroep in je profiel hebt staan.. Waarom eet jij dan wel vlees?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een erg goede kok al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes Vermeer is een kunstenaar, anders ga je maar een keer naar school.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maar als jij kunstenaar als beroep in je profiel hebt staan.. Waarom eet jij dan wel vlees?
Nee, deze is lekkerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes Vermeer is een kunstenaar, anders ga je maar een keer naar school.
Hebben ze eindelijk een goede maaltijd.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je weer lekker je nasi maken
Wat is je Caland trademark dish?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een erg goede kok al zeg ik het zelf.
met c o c k zeker?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een erg goede kok al zeg ik het zelf.
Het smaakt niet naar vlees.. Het ziet er ook niet hetzelfde uit..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Wat ik helemaal raar vind is dat je in de supermarkt van dat vegetarische vlees hebt. Blijkbaar smaakt het naar vlees en het ziet er hetzelfde uit.
Maar die mensen willen toch helemaal geen vlees
Een soort paella, maar dan een variant met kip.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk een goede maaltijd.
[..]
Wat is je Caland trademark dish?
Het ziet er wel hetzelfde uit, hoe het smaakt geen ideequote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar vlees.. Het ziet er ook niet hetzelfde uit..
Het is ook nog eens k duurquote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Wat ik helemaal raar vind is dat je in de supermarkt van dat vegetarische vlees hebt. Blijkbaar smaakt het naar vlees en het ziet er hetzelfde uit.
Maar die mensen willen toch helemaal geen vlees
Huh?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Echt helemaal niets mis met straight-edgers..
Misschien ziet vlees er wel uit als vegetarische steaks..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ziet er wel hetzelfde uit, hoe het smaakt geen idee
Misschien kan je in CUL een reeks starten, ik heb gemerkt dat dat erg leuk kan zijn. Misschien kan je aan Iwanius vragen of hij ook zijn versie van paella wil posten.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort paella, maar dan een variant met kip.
Er zijn maar weinig reeksen die zo goed zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je in CUL een reeks starten, ik heb gemerkt dat dat erg leuk kan zijn. Misschien kan je aan Iwanius vragen of hij ook zijn versie van paella wil posten.
Ik mis iets geloof ikquote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je in CUL een reeks starten, ik heb gemerkt dat dat erg leuk kan zijn. Misschien kan je aan Iwanius vragen of hij ook zijn versie van paella wil posten.
Nasi a la Johannes vs Nasi a la Iwaniusquote:Op donderdag 17 november 2016 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis iets geloof ik
Al vind ik Iwanius nog vervelender dan Tong.
Die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi a la Johannes vs Nasi a la Iwanius
Dat ken je toch wel of zat je toen aan de bedwelmende middelen?
Topicreeks: Nasi a la Johannesquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Ken het niet
Was wel mooi ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kijk em met vertraging. PIEP PIEP PIEP PIEP.
Dan stoppen ze met het programma.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zien we nooit dat iemand vraagt of hij in de zeik genomen wordt
Zo nu en dan zeker! Soms slaat hij zichzelf wakker, zielig wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Lukt dat wel? Slaapt de kleine door snachts?
leert ie vanquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo nu en dan zeker! Soms slaat hij zichzelf wakker, zielig wel.
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Af en toe een tik niks mis mee
Tot ze terug slaan
ik nog steeds soms tikquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.
Slappe opvoeding. Ik werd opgewacht met een grote ijzeren lepel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moest ook beter luisteren.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Slappe opvoeding. Ik werd opgewacht met een grote ijzeren lepel.
ze is ook lelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
Barbie is kritiek over uiterlijk zat
Barbie gadver
In het gezicht? Of kont?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon platte hand
dat zijn die venijnige maar niet lang pijnlijk
nu moet je gelijk gevang in danquote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger mochten leerkrachten ook kinderen slaan.
wel logischquote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger mochten leerkrachten ook kinderen slaan.
Sowquote:Op donderdag 17 november 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moest ook beter luisteren.
Ik heb de gehele reeks net weer doorgelezen. Helaas zijn mijn eigen foto's verdwenenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topicreeks: Nasi a la Johannes
CUL / Nasi a la Iwanius
Veel plezier
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeldquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee..quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeld
Je valt zelf wel mee.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je valt zelf wel mee.
Zo. Die zit.
fHomo.quote:
Mijn moeder is ermee gestopt toen ik begon te lachen toen ze me een tik op de billen gaf.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeld
Die ervaring heb ik ook met je moeder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder is ermee gestopt toen ik begon te lachen toen ze me een tik op de billen gaf.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook met je moeder.
Ha ha haquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Zo vroeg en de SC schudt al op haar grondvesten.
Sow. Koekoek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook met je moeder.
Doe eens even rustig aan op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:44 schreef Caland het volgende:
Reading nabij voor Ajacied Serero https://t.co/kskYchc2Lp
HAHAHAHA WAT EEN LEUKE WOORDGRAP VAN DE TELEGRAAF
quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aan op de vroege ochtend.
Idioot.
Krijg een klaplong.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aan op de vroege ochtend.
Idioot.
Ja want alleen mensen die roken kunnen een klaplong krijgenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een welkom.![]()
En Scrummie krijg een dikke.
Hoe weet jij dat? Viespeuk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een welkom.![]()
En Scrummie krijg een dikke.
Hij staat in KPD.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Viespeuk.
Nee, dom varken, maar de kans is wel kleiner.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want alleen mensen die roken kunnen een klaplong krijgen
Kutlul
Nee. Gewoon blijven werpen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:30 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag alweer kraamvisite. Houdt het dan nooit op?
Een klaplong heeft juist zeer weinig met roken van doenquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dom varken, maar de kans is wel kleiner.
Vriend van de joden.
Siem de Jong is een kettingroker dus. Spannend!1!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een klaplong heeft juist zeer weinig met roken van doen
Jezus wat ben jij achterlijk zeg
Ben geen verdrukte moslima.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof jij daar wat over te vertellen hebt.
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou nu een ernstig grove opmerking maken, maar bij nader inzien houd ik het voor mij.
Jack Spijkman zei dat het bij hem door het roken kwam.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een klaplong heeft juist zeer weinig met roken van doen
Jezus wat ben jij achterlijk zeg
Ik verdien ook een vinkje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:38 schreef Caland het volgende:
Jezus als zelfs mensen van de![]()
![]()
frontpage
![]()
![]()
een vinkje hebben heeft het al helemaal geen waarde
Zegt degene met het vinkje. Mes in de rug dit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog niet uitgepraat over dat nietszeggende kutvinkje?
Ik heb mijn mening meermaals uitgesproken over het vinkje. EVEN OPLETTEN AUB.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zegt degene met het vinkje. Mes in de rug dit.
Als je echt om ons zou geven zou je je vinkje inleveren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening meermaals uitgesproken over het vinkje. EVEN OPLETTEN AUB.
Nòg lager?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Jack Spijkerman als maatstaf nemen of je iets als waarheid aanneemt
GGMM daalt in mijn achting.
Dat stond er niet. Domme big.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Jack Spijkerman als maatstaf nemen of je iets als waarheid aanneemt
GGMM daalt in mijn achting.
Haha. Ik zag wat je deed. En dan vragen om goede schrijversquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook zo'n vinkje krijgen als je een bijdrage levert aan Fok!. Je kunt bijvoorbeeld komen schrijven voor de frontpage, maar dan moet je wel echt goed zijn.
De reguliere schrijvers op de FP kunnen er al geen reet van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook zo'n vinkje krijgen als je een bijdrage levert aan Fok!. Je kunt bijvoorbeeld komen schrijven voor de frontpage, maar dan moet je wel echt goed zijn.
Ik lever dagelijks een grote bijdrage om de kwaliteit op dit forum te waarborgen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Moest lachen. 7.6/10quote:Ik weet nog dat de FrontPage bericht deed van vreselijke aanslagen op de Twin Towers in New York.
Op 13 september was dat.
Ja ik bedoel de awards zelf. Of ze al een selectie hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
We gaan pas in december stemmen.
mvg
de organisatie
Ik ben ze.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de awards zelf. Of ze al een selectie hebben gemaakt.
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Slechtste user van de dag :
1. Vasion
Dien je ontslag maar inquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.
Bedankt voor je bewezen diensten maar ik sluit me volledig aan bij JC.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.
Laboratoriumexperiment schrijf je aan elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Onlogisch altijd een prima user. Totdat ik het volgende topic ontdekte.........
[VBL #123]Onlogisch, een mens of een laboratorium experiment?
Log uit. Echt... LOG UIT.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Onlogisch altijd een prima user. Totdat ik het volgende topic ontdekte.........
[VBL #123]Onlogisch, een mens of een laboratorium experiment?
Link eens naar dat vorige award topicquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
ik kom er zojuist achter dat onlogisch mij vorig jaar als nummer 3 heeft gezet als "user die het meest in vorm was". Onlogisch herkent echte kwaliteit
Nee hoor, ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het is een pijnlijke dag dusver voor Vasion.
Dat doet iedereen wel een beetje. En juist dat is het punt wanneer je je zorgen moet gaan makenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan er wel om lachen.
VBL / De VBL Awards 2015 stemtopic #1quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link eens naar dat vorige award topic
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:31 schreef n1ek- het volgende:
Heeft de SC wel eens een real-life meet gehad?
Ja, maar sinds jij hier bent gaan posten willen we dat niet meer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:31 schreef n1ek- het volgende:
Heeft de SC wel eens een real-life meet gehad?
Hebben jullie dan ook allemaal zo'n grote snuit tegenover elkaar, of is het dan toch enigszins verlegen een biertje happen en wat tietenmopjes plaatsen?quote:
Houd je bek eens dicht manquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, we vinden je niet aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |