SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Het hoogtepunt (huehue) van mijn reis naar Italië was een Duitse auto op een parkeerplaats die als kentekenplaat Don Ad had. Ik heb er nog ergens een picca van.quote:
Mijn voormalige huisgenoot had 69-XXX-.. als nummerplaat.. Fileflirten..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het hoogtepunt (huehue) van mijn reis naar Italië was een Duitse auto op een parkeerplaats die als kentekenplaat Don Ad had. Ik heb er nog ergens een picca van.
of voor mijquote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijna #5k
Die is voor mij of voor TwenteFC.
Die had toen #1.000 als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijna #5k
Die is voor mij of voor TwenteFC.
Hahahaha. Nee.quote:
Supergay dit Roland.quote:
Iemand was toen helemaal over de flos. Ik noem geen namen omdat het Stijn was.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had toen #1.000 als ik het goed onthouden heb.
Mocht het dit jaar wel ja? Volgend jaar is het weer gewoon normaal?quote:
Nee, jij?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog oh oh cherso gekeken of hoe dat ook heet tegenwoordig?
Ik sluit niets uit L_Lquote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mocht het dit jaar wel ja? Volgend jaar is het weer gewoon normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |