SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Het hoogtepunt (huehue) van mijn reis naar Italië was een Duitse auto op een parkeerplaats die als kentekenplaat Don Ad had. Ik heb er nog ergens een picca van.quote:
Mijn voormalige huisgenoot had 69-XXX-.. als nummerplaat.. Fileflirten..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het hoogtepunt (huehue) van mijn reis naar Italië was een Duitse auto op een parkeerplaats die als kentekenplaat Don Ad had. Ik heb er nog ergens een picca van.
of voor mijquote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijna #5k
Die is voor mij of voor TwenteFC.
Die had toen #1.000 als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijna #5k
Die is voor mij of voor TwenteFC.
Hahahaha. Nee.quote:
Supergay dit Roland.quote:
Iemand was toen helemaal over de flos. Ik noem geen namen omdat het Stijn was.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had toen #1.000 als ik het goed onthouden heb.
Mocht het dit jaar wel ja? Volgend jaar is het weer gewoon normaal?quote:
Nee, jij?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog oh oh cherso gekeken of hoe dat ook heet tegenwoordig?
Ik sluit niets uit L_Lquote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mocht het dit jaar wel ja? Volgend jaar is het weer gewoon normaal?
Heb alleen aflevering 1 gezien. Met schaamte gekeken. Wat een stumpers!quote:
Waarom??quote:Op donderdag 17 november 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Topic 5000 zal dezelfde TT dragen als topic 4999. Daar zullen verschillende users hier wel voor zorgen
ik vond die vorige gekkies toch wel beterquote:Op donderdag 17 november 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb alleen aflevering 1 gezien. Met schaamte gekeken. Wat een stumpers!
Ik moet de orde bewaren inderdaad, supervisor.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg uit. Heb je me nodig in een later stadium? Of gewoon om de goede orde te bewaren?
Makker, waar was je?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_slachtoffer.html
Dat waren tenminste echte Hagenezen. Daar ken ik er ook twee van. Die er nu in zitten zijn gewoon nep.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vond die vorige gekkies toch wel beter
Ik heb al iets speciaals in gedachte.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Topic 5000 zal dezelfde TT dragen als topic 4999. Daar zullen verschillende users hier wel voor zorgen
Laten we het er op houden dat ik te bezorgd was om jou.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net pas klaar met eten. Heb je weer zo'n schandalig slachtveld achter gelaten?
We laten 'm wel changen naar NEGERSEX mocht TT 4999 dat niet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al iets speciaals in gedachten.
Ik vind negersex wel ludiek.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al iets speciaals in gedachte.
Gaat er zo nog gepot worden?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik te bezorgd was om jou.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We laten 'm wel changen naar NEGERSEX mocht TT 4999 dat niet zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik vind negersex wel ludiek.
Hoezo 4999 ??D?SD?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij dat je meedenkt. Knap ook dat je mijn gedachten kunt lezen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat bij post 300 @ topic 4999 er genoeg mensen zullen dubbelklikken om topic 5000 te hunten.quote:
Ik ben ook import..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waren tenminste echte Hagenezen. Daar ken ik er ook twee van. Die er nu in zitten zijn gewoon nep.
Vrienden die gezamenlijk op hoog niveau acteren doen dat doorgaans ook in de privésfeer.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blij dat je meedenkt. Knap ook dat je mijn gedachten kunt lezen.
Ik denk dat de kans groter is dat Davy GGMM een pak slaag zal geven met haxball.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Topic 5000 naar mij vernoemen zou leuk zijn
Lieve users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |