Topicreeks: Nasi a la Johannesquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Ken het niet
Was wel mooi ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kijk em met vertraging. PIEP PIEP PIEP PIEP.
Dan stoppen ze met het programma.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zien we nooit dat iemand vraagt of hij in de zeik genomen wordt
Zo nu en dan zeker! Soms slaat hij zichzelf wakker, zielig wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Lukt dat wel? Slaapt de kleine door snachts?
leert ie vanquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo nu en dan zeker! Soms slaat hij zichzelf wakker, zielig wel.
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Af en toe een tik niks mis mee
Tot ze terug slaan
ik nog steeds soms tikquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.
Slappe opvoeding. Ik werd opgewacht met een grote ijzeren lepel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moest ook beter luisteren.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Slappe opvoeding. Ik werd opgewacht met een grote ijzeren lepel.
ze is ook lelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
Barbie is kritiek over uiterlijk zat
Barbie gadver
In het gezicht? Of kont?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon platte hand
dat zijn die venijnige maar niet lang pijnlijk
nu moet je gelijk gevang in danquote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger mochten leerkrachten ook kinderen slaan.
wel logischquote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger mochten leerkrachten ook kinderen slaan.
Sowquote:Op donderdag 17 november 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moest ook beter luisteren.
Ik heb de gehele reeks net weer doorgelezen. Helaas zijn mijn eigen foto's verdwenenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topicreeks: Nasi a la Johannes
CUL / Nasi a la Iwanius
Veel plezier
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeldquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee..quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeld
Je valt zelf wel mee.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je valt zelf wel mee.
Zo. Die zit.
fHomo.quote:
Mijn moeder is ermee gestopt toen ik begon te lachen toen ze me een tik op de billen gaf.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeld
Die ervaring heb ik ook met je moeder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder is ermee gestopt toen ik begon te lachen toen ze me een tik op de billen gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |