ze is ook lelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
Barbie is kritiek over uiterlijk zat
Barbie gadver
In het gezicht? Of kont?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon platte hand
dat zijn die venijnige maar niet lang pijnlijk
nu moet je gelijk gevang in danquote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger mochten leerkrachten ook kinderen slaan.
wel logischquote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger mochten leerkrachten ook kinderen slaan.
Sowquote:Op donderdag 17 november 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moest ook beter luisteren.
Ik heb de gehele reeks net weer doorgelezen. Helaas zijn mijn eigen foto's verdwenenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topicreeks: Nasi a la Johannes
CUL / Nasi a la Iwanius
Veel plezier
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeldquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.
Dat valt allemaal wel mee..quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, niks mis mee. Die papkindjes van tegenwoordig krijgen dat niet meer, want als iemand dat ziet wordt dat meteen bij velerlei instanties gemeld
Je valt zelf wel mee.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je valt zelf wel mee.
Zo. Die zit.
fHomo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |