Nasi a la Johannes vs Nasi a la Iwaniusquote:Op donderdag 17 november 2016 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis iets geloof ik
Al vind ik Iwanius nog vervelender dan Tong.
Die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi a la Johannes vs Nasi a la Iwanius
Dat ken je toch wel of zat je toen aan de bedwelmende middelen?
Topicreeks: Nasi a la Johannesquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Ken het niet
Was wel mooi ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kijk em met vertraging. PIEP PIEP PIEP PIEP.
Dan stoppen ze met het programma.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zien we nooit dat iemand vraagt of hij in de zeik genomen wordt
Zo nu en dan zeker! Soms slaat hij zichzelf wakker, zielig wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Lukt dat wel? Slaapt de kleine door snachts?
leert ie vanquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo nu en dan zeker! Soms slaat hij zichzelf wakker, zielig wel.
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Af en toe een tik niks mis mee
Tot ze terug slaan
ik nog steeds soms tikquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.
Slappe opvoeding. Ik werd opgewacht met een grote ijzeren lepel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een 'pak voor de billen' gekregen vroegah.
Je moest ook beter luisteren.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Slappe opvoeding. Ik werd opgewacht met een grote ijzeren lepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |