Inderdaad, stelletje jankballen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
Mensen die vegetarier zijn wil ik eigenlijk niet eens leren kennen, laat staan dat ze bij me eten.
Echt helemaal niets mis met straight-edgers..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad, stelletje jankballen.
Hier zullen ze niet van terug hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
Mensen die vegetarier zijn wil ik eigenlijk niet eens leren kennen, laat staan dat ze bij me eten.
Denk dat ze dat hele vegetariër zijn nu gaan heroverwegen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zullen ze niet van terug hebben.
Echt he! Kan mij het nou verrotten wat ik vreet.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
Vegetarische zijn echt verschrikkelijke mensen.
Dit zal mij niets verbazen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ze dat hele vegetariër zijn nu gaan heroverwegen.
Kan je weer lekker je nasi makenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als jij kunstenaar als beroep in je profiel hebt staan.. Waarom eet jij dan wel vlees?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een erg goede kok al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes Vermeer is een kunstenaar, anders ga je maar een keer naar school.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maar als jij kunstenaar als beroep in je profiel hebt staan.. Waarom eet jij dan wel vlees?
Nee, deze is lekkerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes Vermeer is een kunstenaar, anders ga je maar een keer naar school.
Hebben ze eindelijk een goede maaltijd.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je weer lekker je nasi maken
Wat is je Caland trademark dish?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een erg goede kok al zeg ik het zelf.
met c o c k zeker?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een erg goede kok al zeg ik het zelf.
Het smaakt niet naar vlees.. Het ziet er ook niet hetzelfde uit..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Wat ik helemaal raar vind is dat je in de supermarkt van dat vegetarische vlees hebt. Blijkbaar smaakt het naar vlees en het ziet er hetzelfde uit.
Maar die mensen willen toch helemaal geen vlees
Een soort paella, maar dan een variant met kip.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk een goede maaltijd.
[..]
Wat is je Caland trademark dish?
Het ziet er wel hetzelfde uit, hoe het smaakt geen ideequote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar vlees.. Het ziet er ook niet hetzelfde uit..
Het is ook nog eens k duurquote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Wat ik helemaal raar vind is dat je in de supermarkt van dat vegetarische vlees hebt. Blijkbaar smaakt het naar vlees en het ziet er hetzelfde uit.
Maar die mensen willen toch helemaal geen vlees
Huh?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Echt helemaal niets mis met straight-edgers..
Misschien ziet vlees er wel uit als vegetarische steaks..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ziet er wel hetzelfde uit, hoe het smaakt geen idee
Misschien kan je in CUL een reeks starten, ik heb gemerkt dat dat erg leuk kan zijn. Misschien kan je aan Iwanius vragen of hij ook zijn versie van paella wil posten.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort paella, maar dan een variant met kip.
Er zijn maar weinig reeksen die zo goed zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je in CUL een reeks starten, ik heb gemerkt dat dat erg leuk kan zijn. Misschien kan je aan Iwanius vragen of hij ook zijn versie van paella wil posten.
Ik mis iets geloof ikquote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je in CUL een reeks starten, ik heb gemerkt dat dat erg leuk kan zijn. Misschien kan je aan Iwanius vragen of hij ook zijn versie van paella wil posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |