Ik heb nog wat leftovers van m'n verjaardag. Halve fles whisky, halve fles captain morgan en dus een gekregen cadeaufles vodka. Zelf eigenlijk ook zelden drank in huis.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke drank meer in huis. Al bijna 4 dagen geen alcohol meer gedronken.
kankahstraal ze effe in duh magnetron dan, mongol.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:27 schreef n1ek- het volgende:
Ik heb nog een paar bahpaus in de koelkast liggen..
Ik eet ze altijd koud uit de verpakking..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kankahstraal ze effe in duh magnetron dan, mongol.
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik eet ze altijd koud uit de verpakking..
Ik mag hopen kipquote:Op donderdag 17 november 2016 21:27 schreef n1ek- het volgende:
Ik heb nog een paar bahpaus in de koelkast liggen..
Kip, kipsaté, rundvlees, pita shoarma, falafel.. Heb ze allemaal..quote:
trquote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kankahstraal ze effe in duh magnetron dan, mongol.
Als je zo gaat beginnen kan je mooi de tering krijgenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kip, kipsaté, rundvlees, pita shoarma, falafel.. Heb ze allemaal..
Wie is die homo in je avatar? Niet mijn vader in ieder geval..
Ik vrees dat je zus je broer is..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat ik vegetarisch heb gekookt, want tja, er aten dames mee.
Maar ik heb helemaal geen zusquote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik vrees dat je zus je broer is..
Je hebt wat onkruid uit de grond getrokken?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja inderdaad, van die paddestoelen enzoquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt wat onkruid uit de grond getrokken?
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry.. True tho..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen kan je mooi de tering krijgen
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, van die paddestoelen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |