SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okke dit voelt engquote:
Op naar bed, deze nog even kijken voor het slapen gaan.quote:
Wel het einde van de partij zoals we ze kennen want Trump heeft die nu gekaaptquote:Op woensdag 9 november 2016 11:05 schreef fixatoman het volgende:
einde van de republikeinse partij![]()
![]()
j
Senaat en het huis!
Dat zeker. maar hier werd beweert dat de democraten wel eens het congres konden pakken omdat Trump zo slecht was en zijn kiezers niet downballot zouden stemmen. Komen die van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel het einde van de partij zoals we ze kennen want Trump heeft die nu gekaapt
De blacks die blind democratisch stemmen?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat zelfreflectie bij een bepaalde groep Amerikanen.
New York Times (ook anti-Trump):quote:Op woensdag 9 november 2016 10:55 schreef Ingolstadt het volgende:
Huff die Hillary 94% kans op winst gaf![]()
zeker absurd hoge turnout voor trump bij latinos.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat zelfreflectie bij een bepaalde groep Amerikanen.
Dat konden ze ook, maar het is alleen niet geluktquote:Op woensdag 9 november 2016 11:07 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat zeker. maar hier werd beweert dat de democraten wel eens het congres konden pakken omdat Trump zo slecht was en zijn kiezers niet downballot zouden stemmen. Komen die van een koude kermis thuis.
Daar zit ik nou niet op te wachten en is te voorspellend wat ze zullen zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:09 schreef luckass het volgende:
Heeft de Nederlandse grachtengordelkliek al gereageerd op twitter?
Jesse "ik lik Obama's foto" Klaver wel, hij is heel verdrietig.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:09 schreef luckass het volgende:
er zijn hier geen clinton aanhangersquote:Op woensdag 9 november 2016 11:10 schreef Syntix het volgende:
Kom janken dan stelletje kut democraten en Clinton aanhangers![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
er zijn hier geen clinton aanhangers
Denk het niet. De Chinezen, die langzaam alle panden daar opkopen, kan het weinig boeien wie er president is denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:09 schreef luckass het volgende:
Ladbrokes of Paddy Power.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:05 schreef luckass het volgende:
Kan ik al ergens inzetten op de sterfdatum van Hilary?
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ladbrokes of Paddy Power.
quote:Het populisme boekt opnieuw een grote overwinning. En net zoals bij de Brexit zagen peilers het niet aankomen.
Aldus Alexander Pechtoldquote:Ik voel me vandaag echt beroerd door deze uitslag, maar tegelijk voel ik ook zoveel extra motivatie om de boodschap van haat en verdeeldheid niet ook ons land te laten vergiftigen
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben om 5.45 in slaap gevallen en nu al anderhalf uur wakker maar ik kijk nog steeds glazig. Niet te geloven dit. Hillary had de voorbereiding, de paden, alle ervaring en Trump komt ergens van de zijkant aandenderen en pakt 't gewoon.
Nooit gedacht dat die man werkelijk zou winnen, hooguit dat ie wat lastig zou zijn.
Die gaat vluchten.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:16 schreef fixatoman het volgende:
Hoelang tot Clinton in de gevangenis zit?
De muur zal er komenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
ben goed ziek van deze uitslag, Hopen dat Trump de komende 4 jaar niet al te veel kapot maakt maar ik ben er bang voor. zeker met een senaat en huis wat hem waarschijnlijk niets in de weg gaat leggen
Dit betekent wel dat Europa nu nog belangrijker wordt.
Nee, stonede Airbnb-ers hebben wat langer tijd nodig.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:09 schreef luckass het volgende:
Het hangt er vanaf hoe dictatoriaal Trump gaat regeren. Wat is jouw verwachting?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:16 schreef fixatoman het volgende:
Nou... De republikeinen zijn niet bepaald fan van Trump, ze moesten wel nadat Pence als VP gekozen werd. Het komt door Pence dat de republikeinen niet gaan blokkeren. Zonder Pence was het gewoon een tandeloze president.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
ben goed ziek van deze uitslag, Hopen dat Trump de komende 4 jaar niet al te veel kapot maakt maar ik ben er bang voor. zeker met een senaat en huis wat hem waarschijnlijk niets in de weg gaat leggen
Niet, tenzij je de rechtsstaat af wil schaffen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:16 schreef fixatoman het volgende:
Rutte wordt de heerser van de wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gelachen om de ontwetendheid.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef Goldenrush het volgende:
Honderden miljoenen mensen zijn vandaag angstig wakker geworden - bang voor een president die heeft beloofd muren te bouwen, miljoenen te deporteren en landen plat te bombarderen
Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat deze planeet overkookt, zoals wanneer je vergeet dat je een eitje aan hebt staan.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
Die staan natuurlijk pas om 14:00 op om op hun MacBook in de Starbucks te gaan "werken".quote:Op woensdag 9 november 2016 11:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, stonede Airbnb-ers hebben wat langer tijd nodig.
En waar is Beathoven?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:19 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wie weet nog paar uur voor de verkiezingen hoe er werd gereageerd op mensen die dachten dat Trump zou winnen? Ze werden uitgemaakt voor alles en nog wat door sukkels als Monolith die nog steeds niet durft te reageren dat haar grote heldin heeft verloren want hij was zoooo zeker dat ze ging winnen want POLLS POLLS! Wanneer je zei dat de polls niet kloppen of dat de rallies belangrijk zijn lachten ze je uit maar nuVoelt goed.
Eigenlijk vind ik het ook nog steeds bijzonder dat ze na het debacle 8 jaar geleden wederom naar voren werd geschoven als kandidaat. Ze is gewoon niet populair genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben om 5.45 in slaap gevallen en nu al anderhalf uur wakker maar ik kijk nog steeds glazig. Niet te geloven dit. Hillary had de voorbereiding, de paden, alle ervaring en Trump komt ergens van de zijkant aandenderen en pakt 't gewoon.
Nooit gedacht dat die man werkelijk zou winnen, hooguit dat ie wat lastig zou zijn.
Die baardmans met z'n bedrukte gezichtquote:Op woensdag 9 november 2016 11:21 schreef xzaz het volgende:
man man man vanochtend was heel NPO1 mad, zo zuur.
Heb jij even 26 Miljard dollar liggen?quote:
Helemaal niet, Monolith zei dat er tussen de 65% en 90% kans was. Dus ook een reële kans dat Trump zou winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:19 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wie weet nog paar uur voor de verkiezingen hoe er werd gereageerd op mensen die dachten dat Trump zou winnen? Ze werden uitgemaakt voor alles en nog wat door sukkels als Monolith die nog steeds niet durft te reageren dat haar grote heldin heeft verloren want hij was zoooo zeker dat ze ging winnen want POLLS POLLS! Wanneer je zei dat de polls niet kloppen of dat de rallies belangrijk zijn lachten ze je uit maar nuVoelt goed.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:10 schreef Syntix het volgende:
Kom janken dan stelletje kut democraten en Clinton aanhangers![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:21 schreef Goldenrush het volgende:
Obama moet voor het belang van de mensen een rechtmatige coup plegen.
Verander Trump door Hillary en je zin klopt ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat Trump niet als gevaarlijk wordt gezien, door zijn persoonlijkheid. Niet door wat hij roept of wil of beweert, maar door zijn karakter. Ik vind hem een gewetenloze egoïst. Dus dat wordt nog wat.
Die staat ook al een paar jaar geparkeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:21 schreef Goldenrush het volgende:
Obama moet voor het belang van de mensen een rechtmatige coup plegen.
Hij heeft vrij duidelijk een narcistische stoornis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat Trump niet als gevaarlijk wordt gezien, door zijn persoonlijkheid. Niet door wat hij roept of wil of beweert, maar door zijn karakter. Ik vind hem een gewetenloze egoïst. Dus dat wordt nog wat.
DWDD straksquote:Op woensdag 9 november 2016 11:21 schreef xzaz het volgende:
Ja behalve dat van die KitKat!quote:
Is daar een berekening over geweest ja? Best prijsjequote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb jij even 26 Miljard dollar liggen?
NB: Mexico gaat het niet betalen.
Denk ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 11:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf hoe dictatoriaal Trump gaat regeren. Wat is jouw verwachting?
Ik denk dat het mee gaat vallen en Clinton dus niet in de gevangenis belandt.
Niks zo verkwikkend als een kopje belastingontwijkende koffie, met dank aan Clinton c.s.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Die staan natuurlijk pas om 14:00 op om op hun MacBook in de Starbucks te gaan "werken".
Ik ga echt met popcorn dwdd terugkijken vanavond. Hopelijk nodigen ze Rottenberg weer uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:21 schreef xzaz het volgende:
Wat is 26 miljard op 20 biljoen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb jij even 26 Miljard dollar liggen?
NB: Mexico gaat het niet betalen.
Hear hearquote:Op woensdag 9 november 2016 11:23 schreef Onnoman het volgende:
We zijn gewoon flink belazerd ook door de media
Dat zie je ook in Nederland als het gaat om de zwarte Pieten discussie
Er wordt een kunstmatig beeld gecreëerd en stelling ingenomen zonder objectief te zijn
Die MUUR staat er al voor een deel.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:23 schreef glazenbak123 het volgende:
Misschien gaat hij het nog wel beter doen dan iedereen verwacht. Dat hij alles gebalanceerd afweegt. Ik hoop het.
Die "bouw een muur"-roepers mogen van mij part daar zelf een aantal jaar in de woestijn aan het bouwen gaan. Lulletjes
Het is niet dictator Trump, dus in die zin valt het meequote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar dat is iemand die zich alleen voor zijn eigen belang inzet. Aan de rest heeft zo iemand 0,0 boodschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hij heeft vrij duidelijk een narcistische stoornis.
Maar goed, dat hadden wel meer grote leiders uit het verleden. Als mensen niet willen leren, tja.
Hillarry heeft ook geen antwoord gehad op de economie uit 't slop te redden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:24 schreef TLC het volgende:
Toch wel knap hoor van trump, geen enkele politieke ervaring, alles gaat wel great and so beautiful worden maar nooit uit de doeken doen hoe ie die plannen wilt verwezelijken, mensen anmass beledigen en toch president van het machtigste land van de wereld worden.
De enige 2 pluspunten van Donald zijn te vinden op haar dochter.
Ik hoop het ook. Hij heeft een narcistische stoornis is en wil dus aardig gevonden worden door heel Amerika ipv alleen de Republikeinen. Hopelijk wordt ie milder.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:23 schreef glazenbak123 het volgende:
Misschien gaat hij het nog wel beter doen dan iedereen verwacht. Dat hij alles gebalanceerd afweegt. Ik hoop het.
Die "bouw een muur"-roepers mogen van mij part daar zelf een aantal jaar in de woestijn aan het bouwen gaan. Lulletjes
Honderden miljoenen mensen zijn vandaag blij wakker geworden - blij voor een president die heeft beloofd muren te bouwen, miljoenen te deporteren en landen plat te bombarderen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef Goldenrush het volgende:
Honderden miljoenen mensen zijn vandaag angstig wakker geworden - bang voor een president die heeft beloofd muren te bouwen, miljoenen te deporteren en landen plat te bombarderen
Van der Staaij is een groot politicus, onderschat.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef StephanL het volgende:
Van der Staaij bij WNL is blij dat het Hillary niet geworden is
Nee want als je zei dat Trump bijvoorbeeld zou winnen in PA of in FL werd je als idioot bestempeld door hem omdat zogenaamd op 538 de polls Trump niet de favoriet had gemaakt. Als je zei dat rallies belangrijk zijn en dat de opkomst belangrijk is dan komt hij ook altijd met zo'n denigrerend toontje. En mij hoef je niet te feliciteren, ik was nooit echt voor Trump. Ik was voor Rubio maar als ik moest kiezen tussen HC en Trump is het Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, Monolith zei dat er tussen de 65% en 90% kans was. Dus ook een reële kans dat Trump zou winnen.
Maar geniet van deze overwinning, gefeliciteerd.
Ach het zal. Maar dat soort mensen gaan dan wel op vakantie naar die landen waar zo'n muur staat. Afbreken die muur!quote:
You are preaching to the converted. Ik bedoel, ik zag het meteen al. Maar ja, ik hoef niet te stemmen in dat land.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat is iemand die zich alleen voor zijn eigen belang inzet. Aan de rest heeft zo iemand 0,0 boodschap.
Forbes zegt 4 miljard, Trump zegt 8 miljard.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Knipoogje het volgende:
Die man gaat nu echt zo rijk worden als hij pretendeerde te zijn (maar niet was).
De oppositie heeft het altijd makkelijker omdat mensen hun hoop en visie projecteren. Dat gaat juist makkelijk als iemand nog geen politieke ervaring heeft, en op een paar belangrijke onderwerpen dezelfde mening heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hillary was inhoudelijk veel beter, dat zullen ook veel republikeinen toegeven.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hillarry heeft ook geen antwoord gehad op de economie uit 't slop te redden.
Zeker weten, goede politicus.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van der Staaij is een groot politicus, onderschat.
Integere betrouwbare man, wel wat gekke bijbelkronkels.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die tegen muren zijn hebben vaak de grootste schuttingen thuis staan. Net zoals Nely Kroesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ach het zal. Maar dat soort mensen gaan dan wel op vakantie naar die landen waar zo'n muur staat. Afbreken die muur!
In je bericht kun je ook makkelijk Clinton lezen ipv Trump, of vind je haar geen gewetenloze egoist?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ondanks dat ik het vaak niet met hem eens ben is het wel een fantastisch politicusquote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef StephanL het volgende:
Van der Staaij bij Goedemorgen Nederland is blij dat het Hillary niet geworden is
Op mij komt zij over als iemand die wel degelijk een geweten heeft. Dat ze fouten heeft gemaakt, corrupt is, dat zal. Er melden zich geen koorknaapjes voor dat ambt. Maar ik vertrouw haar ondanks dit, zeker wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
In je bericht kun je ook makkelijk Clinton lezen ipv Trump, of vind je haar geen gewetenloze egoist?
Narcisme en egoïsme zijn 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
In je bericht kun je ook makkelijk Clinton lezen ipv Trump, of vind je haar geen gewetenloze egoist?
Snap niet wat een beetje behoefte op privacy te maken heeft met het bouwen van een muur, maargoedquote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die tegen muren zijn hebben vaak de grootste schuttingen thuis staan. Net zoals Nely Kroes_________! tegen muren zijn maar wel een drie meter hoog hek met intercom systeem thuis hebben
___________!
Ja das ook wel een beetje hypocriet. Maar ik ben geen Nelie Kroes en heb alleen een hegje in de achtertuin. Ik heb wel een vreemd soort vertrouwen in die Trump. Hij is niet wijs hoor verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die tegen muren zijn hebben vaak de grootste schuttingen thuis staan. Net zoals Nely Kroes_________! tegen muren zijn maar wel een drie meter hoog hek met intercom systeem thuis hebben
___________!
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Narcisme en egoïsme zijn 2 verschillende dingen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?
Ah oké, dat heb ik gemist. Niet aardig van hem, die denigrerende toon.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee want als je zei dat Trump bijvoorbeeld zou winnen in PA of in FL werd je als idioot bestempeld door hem omdat zogenaamd op 538 de polls Trump niet de favoriet had gemaakt. Als je zei dat rallies belangrijk zijn en dat de opkomst belangrijk is dan komt hij ook altijd met zo'n denigrerend toontje. En mij hoef je niet te feliciteren, ik was nooit echt voor Trump. Ik was voor Rubio maar als ik moest kiezen tussen HC en Trump is het Trump.
En Hillary wil dat niet ??????quote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef Goldenrush het volgende:
Laat die mensen, Hillary stemmers denken dat ze een lieve vrouw is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef topdeck het volgende:
[..]
En Hillary wil dat niet ??????
Kom op jongens....
Hij is opperbevelhebber van het leger, hoe kan je dit meevallen noemen? Ik weet niet wat er komen gaat met die man aan het roer, dit is 1933 all over again.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach, het kan alleen maar meevallen met Trump. Zoals gezegd ben ik vooral bang voor het klimaat. Met de ontkenners aan de macht in de VS, en de verdeeldheid in Europa, moet China nu een leidende rol gaan spelen. Dat land heeft dan weer het minste belang bij strenge klimaatregels, maar ze hebben al wel goede stappen gezet. We gaan het zien.
Juist.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef topdeck het volgende:
[..]
En Hillary wil dat niet ??????
Kom op jongens....
Niet lief, wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat die mensen, Hillary stemmers denken dat ze een lieve vrouw is.
Trump fans denken dat Trumps beste kwaliteit is dat hij niet Clinton is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat die mensen, Hillary stemmers denken dat ze een lieve vrouw is.
De hele westers ingevulde psychologie kan zo weer op de schop. Niets is meer wat het lijkt. En wij maar werken. Zoek gewoon een baan die je leuk vindt, of geen baan en zie hoe je aan je geld komt maar zorg voor jezelf, van de politiek hoef je niets te verwachten.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?
In de grand scheme of things; weinig. Rijke Amerikanen worden rijker, arme Amerikanen blijven arm. Het grootkapitaal blijft regeren. Oorlog zal blijven en honger ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef LeesFoknl het volgende:
God bless Trump, God bless America.
Ze zullen het nodig hebben!
Wordt een spannende en interessante tijd, ben benieuwd hoe de wereld er de komende jaren verandert en zal gaan uitzien.
![]()
![]()
Dat is toch bij De Hond ook altijd zo? Dat ie er zo naast zit? Hoe kán dit, wat doen die mensen daar als ze er zo faliekant naast zitten?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Al die Maurice de Honden in Amerika kunnen hun spullen ook wel inleveren.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Qftquote:Op woensdag 9 november 2016 11:19 schreef vigen98 het volgende:
Trump is kut Clinton is not kutter...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Trump fans denken dat Trumps beste kwaliteit is dat hij niet Clinton is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nu wordt het tijd om door te pakken. Alle mensen die dachten dat Clinton ging winnen en al die mensen die zo hard tegen Trump waren moeten worden uitgenodigd en keihard worden afgemaakt en keihard worden uitgelachen op tv. Jankende mensen willen we zien.
Clinton moet worden uitgenodigd bij Fox en keihard worden afgemaakt. Pauw en DWDD moeten weer die mensen uitnodigen die dachten dat Clinton ging winnen en zo anti-Trump waren. Trappen nu ze liggen, zodat ze janken op tv![]()
omdat veel Trumpers het niet durfden toegeven, is de enige verklaringquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch bij De Hond ook altijd zo? Dat ie er zo naast zit? Hoe kán dit, wat doen die mensen daar als ze er zo faliekant naast zitten?
Trump: You're a 3.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Theresa May mag overigens met kuisheidsgordel op werkbezoek
Eehh, nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Trump is kut Clinton is not kutter...
Want jij hebt de wijsheid wel in pacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eehh, nee.
Maar goed, we gaan het beleven. Spreek je over 4 jaar.
Ja... zoiets zal het wel zijn...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
omdat veel Trumpers het niet durfden toegeven, is de enige verklaring
Volwassen jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nu wordt het tijd om door te pakken. Alle mensen die dachten dat Clinton ging winnen en al die mensen die zo hard tegen Trump waren moeten worden uitgenodigd en keihard worden afgemaakt en keihard worden uitgelachen op tv. Jankende mensen willen we zien.
Clinton moet worden uitgenodigd bij Fox en keihard worden afgemaakt. Pauw en DWDD moeten weer die mensen uitnodigen die dachten dat Clinton ging winnen en zo anti-Trump waren. Trappen nu ze liggen, zodat ze janken op tv![]()
De Trump die we in media-optredens hebben gezien is natuurlijk een andere dan die aan de macht komt. Dat zag je bij zijn ocerwinningsspeechbal. Denk niet dat hij allerlei rare oorlogen gaat voeren. Wel een extreem leger opbouwen, dus hoogstens komt er een nieuwe wapenwedloopquote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Hij is opperbevelhebber van het leger, hoe kan je dit meevallen noemen? Ik weet niet wat er komen gaat met die man aan het roer, dit is 1933 all over again.
8 jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eehh, nee.
Maar goed, we gaan het beleven. Spreek je over 4 jaar.
Ok Hansquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Syntix het volgende:
Hij gaat wel het leger naar binnen keren; er is gewoon weg geen geld om meer oorlogen te voeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Trump die we in media-optredens hebben gezien is natuurlijk een andere dan die aan de macht komt. Dat zag je bij zijn ocerwinningsspeechbal. Denk niet dat hij allerlei rare oorlogen gaat voeren. Wel een extreem leger opbouwen, dus hoogstens komt er een nieuwe wapenwedloop
Ik heb geen wijsheid nodig om een inhoudsloze narcist te herkennen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij hebt de wijsheid wel in pacht.
Marianne Thieme komt zwanger terug volgend jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Theresa May mag overigens met kuisheidsgordel op werkbezoek
Nee, precies andersom. Hillary is absoluut egoïstisch, Trump is alleen daarnaast ook duidelijk narcistisch. En dat is een stuk gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Neertrappen en vernederen die mensen die dachten dat Clinton wel ging winnen. Neertrappen en vernederen die mensen die zo anti-Trump waren en kozen voor het alternatief. Jankende mensen op tv willen we zienquote:
Hoe oud ben jij joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Neertrappen en vernederen die mensen die dachten dat Clinton wel ging winnen. Neertrappen en vernederen die mensen die zo anti-Trump waren en kozen voor het alternatief. Jankende mensen op tv willen we zien
Precies, we hoeven daar niet zo bang voor te zijn imo. Een wat realistischere opstelling richting Poetin kan ook niet per se kwaad, al is dat natuurlijk wel negatief voor de geopolitieke positie van de EU.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij gaat wel het leger naar binnen keren; er is gewoon weg geen geld om meer oorlogen te voeren.
Je maakt jezelf nu al zo belachelijk dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Neertrappen en vernederen die mensen die dachten dat Clinton wel ging winnen. Neertrappen en vernederen die mensen die zo anti-Trump waren en kozen voor het alternatief. Jankende mensen op tv willen we zien
Behalve de Primary Model van Norpoth, die had het weer goed, in februari al.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch bij De Hond ook altijd zo? Dat ie er zo naast zit? Hoe kán dit, wat doen die mensen daar als ze er zo faliekant naast zitten?
Gefeliciteerd syntix. Ik was dan wel zo anti-trump dat ik liever de zeer matige Clinton had gehad, maar dat neemt niet weg dat jij alle recht hebt je feestje te vieren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie de meeste stront kon gooien heeft gewonnen. Zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb geen wijsheid nodig om een inhoudsloze narcist te herkennen.
Sowieso waren deze verkiezingen geheel vrij van politieke inhoud, dus wat moet je dan met wijsheid?
Leeftijd is niet bepalend om volwassen te zijn. Frustratie is ook niet gebonden aan leeftijd. Misschien heeft hij een moeilijke jeugd gehad, of is hij uitgelachen tijdens de White House Correspondents Dinner.quote:
Buitenlandse handel moet ik nog zien, bijvoorbeeld over UK heeft hij al aangegeven lachend een verdrag te tekenen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef Godshand het volgende:
Jongens zo zuur is het voor Europa en Nederland allemaal niet.
Pro:
-Trump dikke vrienden met Poetin,dus komende 4 jaar zeker geen Nucleaire oorlog tussen USA en Rusland
-Trump geeft geen donder om buitenlandse handel, dus geen TTIP
-Trump boeit de NAVO niet, dus het Nederlandse leger hoeft niet voor elke wittewasje de NAVO bij te springen
Contra:
-klimaatpolitiek
-exportblokkades voor Nederland
-minder makkelijk Green Card te krijgen voor Nederlanders
-Wel meer onrust in Azië en Latijns-Amerika door Trump zijn bemoeienis.
Ik ben 50, ik heb geen kinderen, ik vraag me af hoe het zou zijn als ik 25 was met kinderen... Ik heb nu het gevoel: ik kijk van een afstandje toe.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Kortom, ik ben oud genoeg om er niet zo heel veel last meer van te hebben, voor de 35- generatie zie ik de nabije toekomst niet heel positief in.
Die gaat in de komende dagen afscheid nemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe Paul Ryan gaat samenwerken met TrumpWanneer het eventjes niet goed ging met Trump hebben ze hem allemaal geditched maar hij kwam terug en won. Ryan heeft geen eens 1x zijn naam genoemd bij zijn ''endorsment'' en geen een keer op foto met Trump.
Wat doet die Ryan eigenlijk behalve voorzitter zijn? Zit ie in het Senaat of Huis?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe Paul Ryan gaat samenwerken met TrumpWanneer het eventjes niet goed ging met Trump hebben ze hem allemaal geditched maar hij kwam terug en won. Ryan heeft geen eens 1x zijn naam genoemd bij zijn ''endorsment'' en geen een keer op foto met Trump.
Als ie een man van zijn principes is wel jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die gaat in de komende dagen afscheid nemen.
Huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet die Ryan eigenlijk behalve voorzitter zijn? Zit ie in het Senaat of Huis?
Ik vraag me wel af waarom er zoveel mensen op Hillary hebben gestemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vraag me wel af waarom er zoveel mensen op Trump hebben gestemd. Ik ga de volgende afleveringen van Jensen in Amerika maar eens kijken, want daar wordt het wel prima uitgelegd en goed laten zien hoe de mensen daar leven en denken.
Zoals in Nederland Wilders de verkiezingen gaat winnen. Zo verschillend is het niet in de individuele landen in de westerse wereld hoor... Overal dezelfde issuesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vraag me wel af waarom er zoveel mensen op Trump hebben gestemd. Ik ga de volgende afleveringen van Jensen in Amerika maar eens kijken, want daar wordt het wel prima uitgelegd en goed laten zien hoe de mensen daar leven en denken.
Ja, ook zo'n rare boterletter. Ik denk wel dat Trump veel minder gepolijst zal zijn. Berlusconi heeft nog wel enig fatsoen, Trump niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Trump een beetje een Amerikaanse Berlusconi gaat zijn.
Overal autoritaire leiders, brrrr..quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals in Nederland Wilders de verkiezingen gaat winnen. Zo verschillend is het niet in de individuele landen in de westerse wereld hoor... Overal dezelfde issues
Trump is een zakenman; nu de (bijna) president van Amerika. Politiek is heel anders dan CEO zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n rare boterletter. Ik denk wel dat Trump veel minder gepolijst zal zijn. Berlusconi heeft nog wel enig fatsoen, Trump niet echt.
Wat zou er niet positief zijn aan de toekomst van de mensen onder de 30?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik heb vooral een beetje medelijden met de gewone (blanke) Amerikaanse man en de rest van het Amerikaanse volk. Daarnaast voel ik een beetje onrust als het gaat om de rest van de wereld.
Wat Trump zegt over de NAVO en de bijdragen van anderen, daarin heeft hij helemaal gelijk. Wij moeten ons deel van de kosten weer oppakken.
Voor de rest zie ik het niet. Protectionisme gaat de maakindustrie in de VS geen blijvende boost geven. Een vijand maken van Mexico ook niet. Die jaren vijftig waarin iedere Amerikaan met één baan een huis, een auto en een blinkende toekomst had komen niet weer terug. Dat lukt niemand, ook De Donald niet.
En dan komt het punt waarop het spannend wordt denk ik. Het moment van de kater. Het moment waarop de Trump stemmer ontdekt dat ook Trump niet de antwoorden heeft op zijn vragen. Nog even los van het feit dat ik niet zo heel erg geloof in Trump, de man van het volk. Ik zie dat als een toneelspelletje, meer niet. De problemen van de VS zijn namelijk niet volledig oplosbaar, althans niet op een manier die geen pijn doet. Juist pijn bij het Trump electoraat.
Was Clinton beter? Ik weet het niet, ik denk alleen dat de komende jaren erg spannend kunnen gaan worden. Spannend omdat minder bemoeienis van de VS met de wereld tot meer bemoeienis van Rusland en China zal gaan leiden. En spannend omdat kruitvaten als het midden-oosten, Pakistan, de Zuid Chinese Zee en Oekraïne/Baltische Staten juist wel om leiderschap vragen.
Kortom, ik ben oud genoeg om er niet zo heel veel last meer van te hebben, voor de 35- generatie zie ik de nabije toekomst niet heel positief in.
Dat denk ik ook, hij zal ook bij de Republikeinen steun moeten vinden voor bepaalde plannen en dit zou dan een logisch punt zijn om op te gevenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk overigens dat die protectionistische plannen als eerste in de prullenbak liggen
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n rare boterletter. Ik denk wel dat Trump veel minder gepolijst zal zijn. Berlusconi heeft nog wel enig fatsoen, Trump niet echt.
En dan over 4 jaar de strijd aangaan om de nieuwe Republikeinse kandidaat te worden? Het schijnt dat Ryan toch een aardig capabele vent is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die gaat in de komende dagen afscheid nemen.
De VS hebben de politiek, de democratie, gedegradeerd tot een ordinaire voetbalwedstrijd. Het gaat echt helemaal nergens meer over. De verslaggeving is niet alleen totaal vrij van politieke inhoud, het is alsof de gemiddelde kiezer dat niet eens ziet.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wie de meeste stront kon gooien heeft gewonnen. Zo zie je maar weer.
Waarom? Hij heeft mooi van twee walletjes gegeten. Hij heeft de Republikeinse kandidaat gesteund, en hij zal Trump makkelijk kunnen overtuigen om zijn budget te steunen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie een man van zijn principes is wel ja
Dat je kinderen moeten opgroeien op een vier graden warmere aarde bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 november 2016 11:43 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Wat zou er niet positief zijn aan de toekomst van de mensen onder de 30?
En dat is? Dat ze een betere toekomst willen of zo?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals in Nederland Wilders de verkiezingen gaat winnen. Zo verschillend is het niet in de individuele landen in de westerse wereld hoor... Overal dezelfde issues
Alsof ik voor Trump benquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd syntix. Ik was dan wel zo anti-trump dat ik liever de zeer matige Clinton had gehad, maar dat neemt niet weg dat jij alle recht hebt je feestje te vieren.
Dat wordt het ook niet; er veranderd namelijk helemaal niets. Bangmakerij van NPO1quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Elk land krijgt de regering die het verdient, maar ik hoop dat het niet ook internationaal een puinhoop wordt als gevolg hiervan.
Als je dat niet wilt zul je er zelf voor moeten zorgen... Dat nu al in de handen van ene Trump leggen gaat het niet reddenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat je kinderen moeten opgroeien op een vier graden warmere aarde bijvoorbeeld
'Natrappen' is wel jouw ding hè? Derde post al met deze grote wens.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik voor Trump benIk wil gewoon die anti-Trump en pro Clinton mensen zien janken op nationale tv. Nu zijn ze aangeslagen en moeten ze nog net even worden nagetrapt, zodat ze het goed voelen
Over acht jaar wellicht, maar dat is natuurlijk moeilijk te voorspellenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
En dan over 4 jaar de strijd aangaan om de nieuwe Republikeinse kandidaat te worden? Het schijnt dat Ryan toch een aardig capabele vent is.
Dit baart mij ieg meer zorgen dan Brexit en het Oekraineverdrag bij elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat wordt het ook niet; er veranderd namelijk helemaal niets. Bangmakerij van NPO1
Maar de verder gevolgen vind je niet zo interessant?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik voor Trump benIk wil gewoon die anti-Trump en pro Clinton mensen zien janken op nationale tv. Nu zijn ze aangeslagen en moeten ze nog net even worden nagetrapt, zodat ze het goed voelen
Wat heeft Obama op mondiaal niveau in die 8 jaar kunnen bereiken? Hij heeft zijn troepen weggehaald.. dat is het enige?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit baart mij ieg meer zorgen dan Brexit en het Oekraineverdrag bij elkaar.
Ik kan daar zelf voor zorgen door geen kinderen te nemen jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt zul je er zelf voor moeten zorgen... Dat nu al in de handen van ene Trump leggen gaat het niet redden
De mens wil overleven. Als de mens het idee krijgt dat iets of iemand hem de afgrond in stuurt krijg je weerstand.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan daar zelf voor zorgen door geen kinderen te nemen ja. Voor de rest heeft Trump oneindig veel meer impact dan ik.
Want? Wat heb je dan bereikt?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom quote je me eigenlijk? Je reactie heeft geen betrekking op wat ik schrijf.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat heeft Obama op mondiaal niveau in die 8 jaar kunnen bereiken? Hij heeft zijn troepen weggehaald.. dat is het enige?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all."quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat heeft Obama op mondiaal niveau in die 8 jaar kunnen bereiken? Hij heeft zijn troepen weggehaald.. dat is het enige?
Ik geloof niet dat ik heb gezegd dat jij voor Trump bent. Maar gezien jouw blijdschap leek een felicitatie me wel netjes en op z'n plaats.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; niet natrappen in de fysieke zin hequote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Natrappen' is wel jouw ding hè? Derde post al met deze grote wens.
Probleem van klimaatverandering is dat je dat idee nooit krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:47 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
De mens wil overleven. Als de mens het idee krijgt dat iets of iemand hem de afgrond in stuurt krijg je weerstand.
Bedoel je voor de rest van de wereld nu hij president wordt? Of doel je op het natrappen van die andere?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar de verder gevolgen vind je niet zo interessant?
Huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet die Ryan eigenlijk behalve voorzitter zijn? Zit ie in het Senaat of Huis?
Ik denk dat we er even doorheen moeten. Over een jaar of tien, twintig, komt er wellicht een nieuwe golf die hopelijk wat positiever is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Overal autoritaire leiders, brrrr..
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bedoel je voor de rest van de wereld nu hij president wordt?
Nee ze wou niet dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Nogmaals mijn vraag: heeft iemand Clinton al ergens zien reageren? Op TV bedoel ik.
Nee, ze is ziek gaat het gerucht.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Nogmaals mijn vraag: heeft iemand Clinton al ergens zien reageren? Op TV bedoel ik.
Nee, die is eerst naar huis gegaan volgens mij. Wel Trump gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik geloof ook niet dat wij zoiets zomaar op kunnen lossen. Nu is die hoop helemaal weg eerlijk gezegd. Te veel mensen. Klimaatverandering an sich is een betwistbaar onderwerp. Maar dat we onze aarde op allerlei manieren naar de filistijnen helpen is zeker. Maar ze slaat wel terug, hebt geduld.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Probleem van klimaatverandering is dat je dat idee nooit krijgt.
Berlusconi is 100x erger dan Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd wat het Wall Street establishment met haar gaan doen. Ze schijnt een hoop geld aangenomen te hebben van lui daar, maar die wouden er natuurlijk wel iets voor terug. En dat gaat nu natuurlijk niet.quote:
Ze is niet eens langs gegaan bij haar eigen bijeenkomst. Die is echt geknakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
De geschiedenis leert ons dat daar meestal een flinke oorlog voor nodig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we er even doorheen moeten. Over een jaar of tien, twintig, komt er wellicht een nieuwe golf die hopelijk wat positiever is.
Ja, dat denk ik ook. Jaren van voorbereiding gehad, jaren. Zó gedegen alles opgebouwd en hier strandt het...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is niet eens langs gegaan bij haar eigen bijeenkomst. Die is echt geknakt.
Dat bedoel ik. Nu is ze aangeslagen en moet ze worden afgemaakt op tvquote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoop dat ze haar tegenhouden voordat ze een kogel door haar kop schiet. Ze heeft nog behoorlijk wat jaren celstraf op Guantanamo uit te zitten voordat ze dat mag doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is echt stuitend hoor, wat je steeds neerpent hier. Buitengewoon onfatsoenlijk!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu is ze aangeslagen en moet ze worden afgemaakt op tvBoeten voor al die kut campagnes en debatten die ze heeft gedaan. Laten janken, zodat ze ook over 4 jaar niet meer durft te gaan voor het presidentschap. "Neertrappen" nu ze ligt.
wat boeit het, die gast is bijna doodquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als we straks horen dat Hill + Bill geschiedenis is.
Misschien moet je gewoon eens stil zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; niet natrappen in de fysieke zin he
Weer iemand die de rechtstaat wil afschaffen zie ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop dat ze haar tegenhouden voordat ze een kogel door haar kop schiet. Ze heeft nog behoorlijk wat jaren celstraf op Guantanamo uit te zitten voordat ze dat mag doen.
Tsja wat is flink. In het MO wordt al flink oorlog gevoerd. Ik zie China niet tegen de VS vechten ofzo, laat staan Japan. Rusland ook niet zo snel. Wat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De geschiedenis leert ons dat daar meestal een flinke oorlog voor nodig is.
Je klinkt als iemand die ik eens heel goed appelweek zou af willen houw'n, op zn Twents gezegdquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu is ze aangeslagen en moet ze worden afgemaakt op tvBoeten voor al die kut campagnes en debatten die ze heeft gedaan. Laten janken, zodat ze ook over 4 jaar niet meer durft te gaan voor het presidentschap. "Neertrappen" nu ze ligt.
Ze gaat zich vast voor eeuwig opsluiten in haar huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel simpel. Amerikanen zijn dom en kortzichtig.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef Voetstappen het volgende:
Krijg een Der Untergang gevoelquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als we straks horen dat Hill + Bill geschiedenis is.
Ben jij gestoord?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop dat ze haar tegenhouden voordat ze een kogel door haar kop schiet. Ze heeft nog behoorlijk wat jaren celstraf op Guantanamo uit te zitten voordat ze dat mag doen.
Celstraf krijg je normaal gesproken als je veroordeeld bent.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Weer iemand die de rechtstaat wil afschaffen zie ik.
Van harte, ouwe reus.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Kill Bill?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Krijg een Der Untergang gevoel
Mensen moeten het meestal 'thuis' voelen, anders veranderd er niks.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja wat is flink. In het MO wordt al flink oorlog gevoerd. Ik zie China niet tegen de VS vechten ofzo, laat staan Japan. Rusland ook niet zo snel. Wat dan?
Zoals ik al zei, ze is niet veroordeeld en er zijn al tig onderzoeken aan besteed en er is nog steeds niks crimineel verwijtbaars gevonden. Dus hoeveel heb je nodig?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Celstraf krijg je normaal gesproken als je veroordeeld bent.
Nee, alleen voor de blanke, heteroseksuele Amerikanen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef Vallon het volgende:
Trump has overTrumped the stunned media.....![]()
Voordeel is dat hij de President wil zijn voor alle Amerikanen...
Tijdquote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze is niet veroordeeld en er zijn al tig onderzoeken aan besteed en er is nog steeds niks crimineel verwijtbaars gevonden. Dus hoeveel heb je nodig?
Klopt, en dat is dus wat er niet meer gebeurd eigenlijk. En met de opkomst van drones en nu ook robots zal oorlog steeds verder weg zijn. Want over een aantal jaar heb je niet eens meer een enkele soldaat nodig op de grond om een complete oorlog te voeren. En daarmee valt ook de druk weg die ontstaat als er eigen slachtoffers vallen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mensen moeten het meestal 'thuis' voelen, anders veranderd er niks.
Precies. Trump heeft al die celebrities niet eens nodig gehad. Geen Beyonce, geen Jay Z en weet ik veel allemaal nog meerquote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef Syntix het volgende:
Clinton die alle steun van de celebrities kreeg en ook nog eens de Obama's en dan nog verliest
Laat dat wel net het punt worden waar hij geen deuk in een pak boter krijgtquote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef OProg het volgende:
Trump heeft gewoon een goede analyse gemaakt wat leeft: jobs jobs jobs. Het hele verhaal van Internationale samenwerking, global trade en noem maar op zal de gemiddelde Amerikaan worst wezen. Interne markt is groot genoeg en daar heeft hij op ingezet.
En alweer, en alweer en alweer.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
TijdDat onderzoek gaat wel weer geopend worden.
Misschien kan ie met een soort van Frank Underwood plan komen. Wat Frank Underwood natuurlijk weer van Ad Melkert had gejat.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef OProg het volgende:
Trump heeft gewoon een goede analyse gemaakt wat leeft: jobs jobs jobs. Het hele verhaal van Internationale samenwerking, global trade en noem maar op zal de gemiddelde Amerikaan worst wezen. Interne markt is groot genoeg en daar heeft hij op ingezet.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En alweer, en alweer en alweer.
The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting a different result.
Gruwelijk bedankt. Zoals je hier onder kan lezen had ik ook dit weer met messcherpe precisie voorspeld.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nog steeds een landslide voor Hillary. Trump kan zijn pandora's box over de Clinton's wel openen maar ik denk dat het tegengeluid dat voortkomt uit een dreigend Trump presidentschap nog vele malen heviger wordt.
Ik heb meer medelijden met het klimaatquote:Op woensdag 9 november 2016 11:58 schreef vigen98 het volgende:
Poll: Heb je medelijden met Clinton?
• Ja
• Nee
• Boeit me niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geloof ik niets van.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, alleen voor de blanke, heteroseksuele Amerikanen.
Doe niet zo dramatisch. T is niet alsof de Franse revolutie zojuist heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:20 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat deze planeet overkookt, zoals wanneer je vergeet dat je een eitje aan hebt staan.
Tsja. Maar banen gaan sowieso verdwijnen door automatsering. Of gaat hij bedrijven straks verplichten mensen aan te nemen terwijl dat werk ook door robots gedaan kan worden?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef OProg het volgende:
Precies. Toch wel opvallend. Zouden de Amerikanen Clinton dan toch zo wantrouwen of willen ze gewoon een "nieuw geluid"?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies. Trump heeft al die celebrities niet eens nodig gehad. Geen Beyonce, geen Jay Z en weet ik veel allemaal nog meer
Nee, maar serieus. Wat verwacht je nog te vinden na onderzoek nummer zoveel?quote:
Dat is de meerderheid van de Amerikanen dus kennelijk... de rest zal (zich) moeten emigreren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, alleen voor de blanke, heteroseksuele Amerikanen.
Nee, natrappen zoals ik al zeiquote:Op woensdag 9 november 2016 11:58 schreef vigen98 het volgende:
Poll: Heb je medelijden met Clinton?
• Ja
• Nee
• Boeit me niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moord, Pedofiele, Corruptie, Verraadquote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Wat verwacht je nog te vinden na onderzoek nummer zoveel?
Nee joh. Dit soort uitspraken moeten we echt mee stoppen met z'n allenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De geschiedenis leert ons dat daar meestal een flinke oorlog voor nodig is.
Met vrijwel alleen maar Republikeinen aan het roer is optimisme daarin toch wat ongepast.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is de meerderheid van de Amerikanen dus kennelijk... de rest zal (zich) moeten emigreren.
NB: Het zal echt niet zo heet worden opgediend.
Daar komen ze nu vanzelf wel achter. De doorslag is wel geweest dat er nu een hoop mensen waren die het gevoel hadden in deze gehoord te worden, die in een op zijn gat liggend deel van de industrie werkzaam (waren) en dan is hier iemand die roept dat dit weer terug komt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:58 schreef Hexagon het volgende:
Laat dat wel net het punt worden waar hij geen deuk in een pak boter krijgt
je zei net zelf dat je hem ook kut vindtquote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onze toekomstige president niet kunnen waarderen
Ach het klimaat verandert constant zonder invloed van de mens. Wij versnellen het alleen dus het zou toch al gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met het klimaat
Zonne-energie is nu in veel landen al goedkoper dan fossiele brandstoffen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met het klimaat
En waar verwacht je dat te vinden?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Moord, Pedofiele, Corruptie, Verraad
Hopen dat er een goed onderzoek naar haar en die kliek komt iddquote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Moord, Pedofiele, Corruptie, Verraad
Ik denk dat het beleid van Obama voor veel toch negatief is uitgevallen. Op het gebied van werk en economie denk ik vooral.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Precies. Toch wel opvallend. Zouden de Amerikanen Clinton dan toch zo wantrouwen of willen ze gewoon een "nieuw geluid"?
Nn al de aanwijzingen die we ondertussen bij elkaar gevonden hebben naar aanleiding van de WikiLeaks. Dit wordt de grootste rechtzaak ooit als Trump gaat doorzetten wat hij heeft gezegd. Smullen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En waar verwacht je dat te vinden?
Hoezo, lees je eens in. Dit is continue het patroon wat je ziet door de hele geschiedenis heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee joh. Dit soort uitspraken moeten we echt mee stoppen met z'n allen
Denk het ook. Veel woorden maar weinig daden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat het beleid van Obama voor veel toch negatief is uitgevallen. Op het gebied van werk en economie denk ik vooral.
Ja dat gezeur over banen altijd. Nog steeds zijn er veel mensen die niet doorhebben dat we een fundamenteel ander tijdperk zijn ingeslagen door onze technologie.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja. Maar banen gaan sowieso verdwijnen door automatsering. Of gaat hij bedrijven straks verplichten mensen aan te nemen terwijl dat werk ook door robots gedaan kan worden?
Wil je zure gezichten zien?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef sonnyspek het volgende:
Iemand een filmpje van het moment dat het bekend wordt bij de NOS en CNN?
Beide.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Precies. Toch wel opvallend. Zouden de Amerikanen Clinton dan toch zo wantrouwen of willen ze gewoon een "nieuw geluid"?
Want automatisering komt natuurlijk zomaar opeens opduiken zonder dat daar mensen aan vast zitten? Automatiseren kent ook banen; veel banen zelfs op dit moment in Nederland..quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja. Maar banen gaan sowieso verdwijnen door automatsering. Of gaat hij bedrijven straks verplichten mensen aan te nemen terwijl dat werk ook door robots gedaan kan worden?
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nn al de aanwijzingen die we ondertussen bij elkaar gevonden hebben naar aanleiding van de WikiLeaks. Dit wordt de grootste rechtzaak ooit als Trump gaat doorzetten wat hij heeft gezegd. Smullen.
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je zei net zelf dat je hem ook kut vindt
Hoe dan ook gaat Trump daar vooral op de rem hangenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zonne-energie is nu in veel landen al goedkoper dan fossiele brandstoffen.
Er is een zonne-revolutie gaande en net zoals met de pc, het internet en de mobiele telefoon, is het alomwezig voordat je er erg in hebt.
Maar die komt dus niet terugquote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar komen ze nu vanzelf wel achter. De doorslag is wel geweest dat er nu een hoop mensen waren die het gevoel hadden in deze gehoord te worden, die in een op zijn gat liggend deel van de industrie werkzaam (waren) en dan is hier iemand die roept dat dit weer terug komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |