Marianne Thieme komt zwanger terug volgend jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Theresa May mag overigens met kuisheidsgordel op werkbezoek
Nee, precies andersom. Hillary is absoluut egoïstisch, Trump is alleen daarnaast ook duidelijk narcistisch. En dat is een stuk gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?
Dat maakt niet uit. Neertrappen en vernederen die mensen die dachten dat Clinton wel ging winnen. Neertrappen en vernederen die mensen die zo anti-Trump waren en kozen voor het alternatief. Jankende mensen op tv willen we zienquote:
Hoe oud ben jij joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Neertrappen en vernederen die mensen die dachten dat Clinton wel ging winnen. Neertrappen en vernederen die mensen die zo anti-Trump waren en kozen voor het alternatief. Jankende mensen op tv willen we zien
Precies, we hoeven daar niet zo bang voor te zijn imo. Een wat realistischere opstelling richting Poetin kan ook niet per se kwaad, al is dat natuurlijk wel negatief voor de geopolitieke positie van de EU.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij gaat wel het leger naar binnen keren; er is gewoon weg geen geld om meer oorlogen te voeren.
Je maakt jezelf nu al zo belachelijk dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Neertrappen en vernederen die mensen die dachten dat Clinton wel ging winnen. Neertrappen en vernederen die mensen die zo anti-Trump waren en kozen voor het alternatief. Jankende mensen op tv willen we zien
Behalve de Primary Model van Norpoth, die had het weer goed, in februari al.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch bij De Hond ook altijd zo? Dat ie er zo naast zit? Hoe kán dit, wat doen die mensen daar als ze er zo faliekant naast zitten?
Gefeliciteerd syntix. Ik was dan wel zo anti-trump dat ik liever de zeer matige Clinton had gehad, maar dat neemt niet weg dat jij alle recht hebt je feestje te vieren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie de meeste stront kon gooien heeft gewonnen. Zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb geen wijsheid nodig om een inhoudsloze narcist te herkennen.
Sowieso waren deze verkiezingen geheel vrij van politieke inhoud, dus wat moet je dan met wijsheid?
Leeftijd is niet bepalend om volwassen te zijn. Frustratie is ook niet gebonden aan leeftijd. Misschien heeft hij een moeilijke jeugd gehad, of is hij uitgelachen tijdens de White House Correspondents Dinner.quote:
Buitenlandse handel moet ik nog zien, bijvoorbeeld over UK heeft hij al aangegeven lachend een verdrag te tekenen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef Godshand het volgende:
Jongens zo zuur is het voor Europa en Nederland allemaal niet.
Pro:
-Trump dikke vrienden met Poetin,dus komende 4 jaar zeker geen Nucleaire oorlog tussen USA en Rusland
-Trump geeft geen donder om buitenlandse handel, dus geen TTIP
-Trump boeit de NAVO niet, dus het Nederlandse leger hoeft niet voor elke wittewasje de NAVO bij te springen
Contra:
-klimaatpolitiek
-exportblokkades voor Nederland
-minder makkelijk Green Card te krijgen voor Nederlanders
-Wel meer onrust in Azië en Latijns-Amerika door Trump zijn bemoeienis.
Ik ben 50, ik heb geen kinderen, ik vraag me af hoe het zou zijn als ik 25 was met kinderen... Ik heb nu het gevoel: ik kijk van een afstandje toe.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Kortom, ik ben oud genoeg om er niet zo heel veel last meer van te hebben, voor de 35- generatie zie ik de nabije toekomst niet heel positief in.
Die gaat in de komende dagen afscheid nemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe Paul Ryan gaat samenwerken met TrumpWanneer het eventjes niet goed ging met Trump hebben ze hem allemaal geditched maar hij kwam terug en won. Ryan heeft geen eens 1x zijn naam genoemd bij zijn ''endorsment'' en geen een keer op foto met Trump.
Wat doet die Ryan eigenlijk behalve voorzitter zijn? Zit ie in het Senaat of Huis?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe Paul Ryan gaat samenwerken met TrumpWanneer het eventjes niet goed ging met Trump hebben ze hem allemaal geditched maar hij kwam terug en won. Ryan heeft geen eens 1x zijn naam genoemd bij zijn ''endorsment'' en geen een keer op foto met Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |