Zeker weten, goede politicus.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van der Staaij is een groot politicus, onderschat.
Integere betrouwbare man, wel wat gekke bijbelkronkels.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die tegen muren zijn hebben vaak de grootste schuttingen thuis staan. Net zoals Nely Kroesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ach het zal. Maar dat soort mensen gaan dan wel op vakantie naar die landen waar zo'n muur staat. Afbreken die muur!
In je bericht kun je ook makkelijk Clinton lezen ipv Trump, of vind je haar geen gewetenloze egoist?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat Trump niet als gevaarlijk wordt gezien, door zijn persoonlijkheid. Niet door wat hij roept of wil of beweert, maar door zijn karakter. Ik vind hem een gewetenloze egoïst. Dus dat wordt nog wat.
Ondanks dat ik het vaak niet met hem eens ben is het wel een fantastisch politicusquote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef StephanL het volgende:
Van der Staaij bij Goedemorgen Nederland is blij dat het Hillary niet geworden is
Op mij komt zij over als iemand die wel degelijk een geweten heeft. Dat ze fouten heeft gemaakt, corrupt is, dat zal. Er melden zich geen koorknaapjes voor dat ambt. Maar ik vertrouw haar ondanks dit, zeker wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
In je bericht kun je ook makkelijk Clinton lezen ipv Trump, of vind je haar geen gewetenloze egoist?
Narcisme en egoïsme zijn 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
In je bericht kun je ook makkelijk Clinton lezen ipv Trump, of vind je haar geen gewetenloze egoist?
Snap niet wat een beetje behoefte op privacy te maken heeft met het bouwen van een muur, maargoedquote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die tegen muren zijn hebben vaak de grootste schuttingen thuis staan. Net zoals Nely Kroes_________! tegen muren zijn maar wel een drie meter hoog hek met intercom systeem thuis hebben
___________!
Ja das ook wel een beetje hypocriet. Maar ik ben geen Nelie Kroes en heb alleen een hegje in de achtertuin. Ik heb wel een vreemd soort vertrouwen in die Trump. Hij is niet wijs hoor verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die tegen muren zijn hebben vaak de grootste schuttingen thuis staan. Net zoals Nely Kroes_________! tegen muren zijn maar wel een drie meter hoog hek met intercom systeem thuis hebben
___________!
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Narcisme en egoïsme zijn 2 verschillende dingen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?
Ah oké, dat heb ik gemist. Niet aardig van hem, die denigrerende toon.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee want als je zei dat Trump bijvoorbeeld zou winnen in PA of in FL werd je als idioot bestempeld door hem omdat zogenaamd op 538 de polls Trump niet de favoriet had gemaakt. Als je zei dat rallies belangrijk zijn en dat de opkomst belangrijk is dan komt hij ook altijd met zo'n denigrerend toontje. En mij hoef je niet te feliciteren, ik was nooit echt voor Trump. Ik was voor Rubio maar als ik moest kiezen tussen HC en Trump is het Trump.
En Hillary wil dat niet ??????quote:Op woensdag 9 november 2016 11:18 schreef Goldenrush het volgende:
Honderden miljoenen mensen zijn vandaag angstig wakker geworden - bang voor een president die heeft beloofd muren te bouwen, miljoenen te deporteren en landen plat te bombarderen
Laat die mensen, Hillary stemmers denken dat ze een lieve vrouw is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef topdeck het volgende:
[..]
En Hillary wil dat niet ??????
Kom op jongens....
Hij is opperbevelhebber van het leger, hoe kan je dit meevallen noemen? Ik weet niet wat er komen gaat met die man aan het roer, dit is 1933 all over again.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach, het kan alleen maar meevallen met Trump. Zoals gezegd ben ik vooral bang voor het klimaat. Met de ontkenners aan de macht in de VS, en de verdeeldheid in Europa, moet China nu een leidende rol gaan spelen. Dat land heeft dan weer het minste belang bij strenge klimaatregels, maar ze hebben al wel goede stappen gezet. We gaan het zien.
Juist.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef topdeck het volgende:
[..]
En Hillary wil dat niet ??????
Kom op jongens....
Niet lief, wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat die mensen, Hillary stemmers denken dat ze een lieve vrouw is.
Trump fans denken dat Trumps beste kwaliteit is dat hij niet Clinton is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat die mensen, Hillary stemmers denken dat ze een lieve vrouw is.
De hele westers ingevulde psychologie kan zo weer op de schop. Niets is meer wat het lijkt. En wij maar werken. Zoek gewoon een baan die je leuk vindt, of geen baan en zie hoe je aan je geld komt maar zorg voor jezelf, van de politiek hoef je niets te verwachten.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt, of bedoel je hiermee te zeggen dat Hillary narcistisch is maar niet egoistisch?
In de grand scheme of things; weinig. Rijke Amerikanen worden rijker, arme Amerikanen blijven arm. Het grootkapitaal blijft regeren. Oorlog zal blijven en honger ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef LeesFoknl het volgende:
God bless Trump, God bless America.
Ze zullen het nodig hebben!
Wordt een spannende en interessante tijd, ben benieuwd hoe de wereld er de komende jaren verandert en zal gaan uitzien.
![]()
![]()
Dat is toch bij De Hond ook altijd zo? Dat ie er zo naast zit? Hoe kán dit, wat doen die mensen daar als ze er zo faliekant naast zitten?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Al die Maurice de Honden in Amerika kunnen hun spullen ook wel inleveren.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Qftquote:Op woensdag 9 november 2016 11:19 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wie weet nog paar uur voor de verkiezingen hoe er werd gereageerd op mensen die dachten dat Trump zou winnen? Ze werden uitgemaakt voor alles en nog wat door sukkels als Monolith die nog steeds niet durft te reageren dat haar grote heldin heeft verloren want hij was zoooo zeker dat ze ging winnen want POLLS POLLS! Wanneer je zei dat de polls niet kloppen of dat de rallies belangrijk zijn lachten ze je uit maar nuVoelt goed.
Trump is kut Clinton is not kutter...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Trump fans denken dat Trumps beste kwaliteit is dat hij niet Clinton is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nu wordt het tijd om door te pakken. Alle mensen die dachten dat Clinton ging winnen en al die mensen die zo hard tegen Trump waren moeten worden uitgenodigd en keihard worden afgemaakt en keihard worden uitgelachen op tv. Jankende mensen willen we zien.
Clinton moet worden uitgenodigd bij Fox en keihard worden afgemaakt. Pauw en DWDD moeten weer die mensen uitnodigen die dachten dat Clinton ging winnen en zo anti-Trump waren. Trappen nu ze liggen, zodat ze janken op tv![]()
omdat veel Trumpers het niet durfden toegeven, is de enige verklaringquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch bij De Hond ook altijd zo? Dat ie er zo naast zit? Hoe kán dit, wat doen die mensen daar als ze er zo faliekant naast zitten?
Trump: You're a 3.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Theresa May mag overigens met kuisheidsgordel op werkbezoek
Eehh, nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Trump is kut Clinton is not kutter...
Want jij hebt de wijsheid wel in pacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eehh, nee.
Maar goed, we gaan het beleven. Spreek je over 4 jaar.
Ja... zoiets zal het wel zijn...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
omdat veel Trumpers het niet durfden toegeven, is de enige verklaring
Volwassen jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nu wordt het tijd om door te pakken. Alle mensen die dachten dat Clinton ging winnen en al die mensen die zo hard tegen Trump waren moeten worden uitgenodigd en keihard worden afgemaakt en keihard worden uitgelachen op tv. Jankende mensen willen we zien.
Clinton moet worden uitgenodigd bij Fox en keihard worden afgemaakt. Pauw en DWDD moeten weer die mensen uitnodigen die dachten dat Clinton ging winnen en zo anti-Trump waren. Trappen nu ze liggen, zodat ze janken op tv![]()
De Trump die we in media-optredens hebben gezien is natuurlijk een andere dan die aan de macht komt. Dat zag je bij zijn ocerwinningsspeechbal. Denk niet dat hij allerlei rare oorlogen gaat voeren. Wel een extreem leger opbouwen, dus hoogstens komt er een nieuwe wapenwedloopquote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Hij is opperbevelhebber van het leger, hoe kan je dit meevallen noemen? Ik weet niet wat er komen gaat met die man aan het roer, dit is 1933 all over again.
8 jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eehh, nee.
Maar goed, we gaan het beleven. Spreek je over 4 jaar.
Ok Hansquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Syntix het volgende:
Hij gaat wel het leger naar binnen keren; er is gewoon weg geen geld om meer oorlogen te voeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Trump die we in media-optredens hebben gezien is natuurlijk een andere dan die aan de macht komt. Dat zag je bij zijn ocerwinningsspeechbal. Denk niet dat hij allerlei rare oorlogen gaat voeren. Wel een extreem leger opbouwen, dus hoogstens komt er een nieuwe wapenwedloop
Ik heb geen wijsheid nodig om een inhoudsloze narcist te herkennen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij hebt de wijsheid wel in pacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |