Dit baart mij ieg meer zorgen dan Brexit en het Oekraineverdrag bij elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat wordt het ook niet; er veranderd namelijk helemaal niets. Bangmakerij van NPO1
Maar de verder gevolgen vind je niet zo interessant?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik voor Trump benIk wil gewoon die anti-Trump en pro Clinton mensen zien janken op nationale tv. Nu zijn ze aangeslagen en moeten ze nog net even worden nagetrapt, zodat ze het goed voelen
Wat heeft Obama op mondiaal niveau in die 8 jaar kunnen bereiken? Hij heeft zijn troepen weggehaald.. dat is het enige?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit baart mij ieg meer zorgen dan Brexit en het Oekraineverdrag bij elkaar.
Ik kan daar zelf voor zorgen door geen kinderen te nemen jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt zul je er zelf voor moeten zorgen... Dat nu al in de handen van ene Trump leggen gaat het niet redden
De mens wil overleven. Als de mens het idee krijgt dat iets of iemand hem de afgrond in stuurt krijg je weerstand.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan daar zelf voor zorgen door geen kinderen te nemen ja. Voor de rest heeft Trump oneindig veel meer impact dan ik.
Want? Wat heb je dan bereikt?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik voor Trump benIk wil gewoon die anti-Trump en pro Clinton mensen zien janken op nationale tv. Nu zijn ze aangeslagen en moeten ze nog net even worden nagetrapt, zodat ze het goed voelen
Waarom quote je me eigenlijk? Je reactie heeft geen betrekking op wat ik schrijf.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat heeft Obama op mondiaal niveau in die 8 jaar kunnen bereiken? Hij heeft zijn troepen weggehaald.. dat is het enige?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all."quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat heeft Obama op mondiaal niveau in die 8 jaar kunnen bereiken? Hij heeft zijn troepen weggehaald.. dat is het enige?
Ik geloof niet dat ik heb gezegd dat jij voor Trump bent. Maar gezien jouw blijdschap leek een felicitatie me wel netjes en op z'n plaats.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; niet natrappen in de fysieke zin hequote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Natrappen' is wel jouw ding hè? Derde post al met deze grote wens.
Probleem van klimaatverandering is dat je dat idee nooit krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:47 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
De mens wil overleven. Als de mens het idee krijgt dat iets of iemand hem de afgrond in stuurt krijg je weerstand.
Bedoel je voor de rest van de wereld nu hij president wordt? Of doel je op het natrappen van die andere?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar de verder gevolgen vind je niet zo interessant?
Huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet die Ryan eigenlijk behalve voorzitter zijn? Zit ie in het Senaat of Huis?
Ik denk dat we er even doorheen moeten. Over een jaar of tien, twintig, komt er wellicht een nieuwe golf die hopelijk wat positiever is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Overal autoritaire leiders, brrrr..
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bedoel je voor de rest van de wereld nu hij president wordt?
Nee ze wou niet dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Nogmaals mijn vraag: heeft iemand Clinton al ergens zien reageren? Op TV bedoel ik.
Nee, ze is ziek gaat het gerucht.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Nogmaals mijn vraag: heeft iemand Clinton al ergens zien reageren? Op TV bedoel ik.
Nee, die is eerst naar huis gegaan volgens mij. Wel Trump gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik geloof ook niet dat wij zoiets zomaar op kunnen lossen. Nu is die hoop helemaal weg eerlijk gezegd. Te veel mensen. Klimaatverandering an sich is een betwistbaar onderwerp. Maar dat we onze aarde op allerlei manieren naar de filistijnen helpen is zeker. Maar ze slaat wel terug, hebt geduld.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Probleem van klimaatverandering is dat je dat idee nooit krijgt.
Berlusconi is 100x erger dan Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n rare boterletter. Ik denk wel dat Trump veel minder gepolijst zal zijn. Berlusconi heeft nog wel enig fatsoen, Trump niet echt.
Ik ben serieus benieuwd wat het Wall Street establishment met haar gaan doen. Ze schijnt een hoop geld aangenomen te hebben van lui daar, maar die wouden er natuurlijk wel iets voor terug. En dat gaat nu natuurlijk niet.quote:
Ze is niet eens langs gegaan bij haar eigen bijeenkomst. Die is echt geknakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
De geschiedenis leert ons dat daar meestal een flinke oorlog voor nodig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we er even doorheen moeten. Over een jaar of tien, twintig, komt er wellicht een nieuwe golf die hopelijk wat positiever is.
Ja, dat denk ik ook. Jaren van voorbereiding gehad, jaren. Zó gedegen alles opgebouwd en hier strandt het...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is niet eens langs gegaan bij haar eigen bijeenkomst. Die is echt geknakt.
Dat bedoel ik. Nu is ze aangeslagen en moet ze worden afgemaakt op tvquote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoop dat ze haar tegenhouden voordat ze een kogel door haar kop schiet. Ze heeft nog behoorlijk wat jaren celstraf op Guantanamo uit te zitten voordat ze dat mag doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is echt stuitend hoor, wat je steeds neerpent hier. Buitengewoon onfatsoenlijk!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu is ze aangeslagen en moet ze worden afgemaakt op tvBoeten voor al die kut campagnes en debatten die ze heeft gedaan. Laten janken, zodat ze ook over 4 jaar niet meer durft te gaan voor het presidentschap. "Neertrappen" nu ze ligt.
wat boeit het, die gast is bijna doodquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als we straks horen dat Hill + Bill geschiedenis is.
Misschien moet je gewoon eens stil zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; niet natrappen in de fysieke zin he
Weer iemand die de rechtstaat wil afschaffen zie ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop dat ze haar tegenhouden voordat ze een kogel door haar kop schiet. Ze heeft nog behoorlijk wat jaren celstraf op Guantanamo uit te zitten voordat ze dat mag doen.
Tsja wat is flink. In het MO wordt al flink oorlog gevoerd. Ik zie China niet tegen de VS vechten ofzo, laat staan Japan. Rusland ook niet zo snel. Wat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De geschiedenis leert ons dat daar meestal een flinke oorlog voor nodig is.
Je klinkt als iemand die ik eens heel goed appelweek zou af willen houw'n, op zn Twents gezegdquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu is ze aangeslagen en moet ze worden afgemaakt op tvBoeten voor al die kut campagnes en debatten die ze heeft gedaan. Laten janken, zodat ze ook over 4 jaar niet meer durft te gaan voor het presidentschap. "Neertrappen" nu ze ligt.
Ze gaat zich vast voor eeuwig opsluiten in haar huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel simpel. Amerikanen zijn dom en kortzichtig.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vraag me wel af waarom er zoveel mensen op Trump hebben gestemd. Ik ga de volgende afleveringen van Jensen in Amerika maar eens kijken, want daar wordt het wel prima uitgelegd en goed laten zien hoe de mensen daar leven en denken.
Krijg een Der Untergang gevoelquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als we straks horen dat Hill + Bill geschiedenis is.
Ben jij gestoord?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop dat ze haar tegenhouden voordat ze een kogel door haar kop schiet. Ze heeft nog behoorlijk wat jaren celstraf op Guantanamo uit te zitten voordat ze dat mag doen.
Celstraf krijg je normaal gesproken als je veroordeeld bent.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Weer iemand die de rechtstaat wil afschaffen zie ik.
Van harte, ouwe reus.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Kill Bill?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Krijg een Der Untergang gevoel
Mensen moeten het meestal 'thuis' voelen, anders veranderd er niks.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja wat is flink. In het MO wordt al flink oorlog gevoerd. Ik zie China niet tegen de VS vechten ofzo, laat staan Japan. Rusland ook niet zo snel. Wat dan?
Zoals ik al zei, ze is niet veroordeeld en er zijn al tig onderzoeken aan besteed en er is nog steeds niks crimineel verwijtbaars gevonden. Dus hoeveel heb je nodig?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Celstraf krijg je normaal gesproken als je veroordeeld bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |