quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Moira. het volgende:
Boohhh ik vind het eigenlijk prachtig ookIn your face met je kutsysteem
Ik wil Dionne wel troostenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Best wel grappig hoe ingetogen ze zijn bij de NOS nu, als Clinton voorlag zat de feeststemming er wel in.
Als het Hillary was geweest hadden we die uitslag een uur geleden al "bevestigd" gekregen, wedden?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Drama queenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
"So, this is how liberty dies. With thunderous applause."
Wie had dat gedachtquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb hier echt een slecht gevoel over. Die achterlijke Trump gaat nog winnen ook...
Neemt af al.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
Bij 538 heeft Clinton nog steeds 52% om te winnen.
Net nog 60, dus dat loopt ook hard terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
McMullen lijkt het niet te kunnen verpesten voor Trump.quote:
Historisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Moira. het volgende:
Van 85% kans voor Clinton om president te worden vanochtend naar 85% kans voor Trump om president te worden vannacht
Ja toch apart wat macht met een mens kan doetquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Mike het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als Trump wint en hij gaat meteen weer terug naar z'n democratische standpunten van een jaar of 5 geleden.
yepquote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef BlaZ het volgende:
Michigan of Wisconsin en Trump is president.
Ben benieuwd wat Edwin Evers als projection heeft straks.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
Trump stond even voor voordat Virginia gecalled werd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Net nog 60, dus dat loopt ook hard terug.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Ik ga heerlijk op die zure koppen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Best wel grappig hoe ingetogen ze zijn bij de NOS nu, als Clinton voorlag zat de feeststemming er wel in.
Zijn er nog mensen die 538 serieus nemen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
Ben je een rijke Amerikaan?quote:
Ja ik, zat er van alle polling trackers het dichtst bij.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die 538 serieus nemen?
Mee eens wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef Joezi het volgende:
Wat ik hoop dat dit het het einde is van de politieke overcorrectheid.
Dat je weer mag zeggen hoe het is.
Dat multicultie is mislukt.
Dat zwarten zwart zijn, dat blanken blank zijn.
Dat Matthijs van Nieuwkerk zich diep gaat schamen.
Omdat hij een wegkijker is, een probleemontkenner.
.
Heeft Sylvana al aangifte gedaan tegen Trump?
Jan Dribbel | 09-11-16 | 04:29
lol wat een opmerkingquote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat je voor Trump bent. En dat voor een arts en een vrouw.
twitter:mitchellvii twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:37:21Here's a shocker. NYTimes now says Trump has a 62% chance to win PA. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef Moofasah het volgende:
Ik HAAAT die man! Als hij wint hoop ik dat iemand hem liquideert. Net zoals ze hebben gedaan met J.F. Kennedy
Tellen alleen called states. Legt Nate Silver zelf ook uit op zijn Twitter. Hij claimt dan ook dat dit percentage enorm keldert als Clinton Florida verliest, wat er wel naar uitziet.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef Joezi het volgende:
Wat ik hoop dat dit het het einde is van de politieke overcorrectheid.
Dat je weer mag zeggen hoe het is.
Dat multicultie is mislukt.
Dat zwarten zwart zijn, dat blanken blank zijn.
Dat Matthijs van Nieuwkerk zich diep gaat schamen.
Omdat hij een wegkijker is, een probleemontkenner.
.
Heeft Sylvana al aangifte gedaan tegen Trump?
Jan Dribbel | 09-11-16 | 04:29
538quote:Op woensdag 9 november 2016 04:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die 538 serieus nemen?
en naar 4.0quote:Op woensdag 9 november 2016 04:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Hillary gestegen van 6 naar 4.7 op betfair. Epic comeback is aan.
Ga maar weer slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef PSVCL het volgende:
Nu Kuzu nog als nieuwe minister president van NL en het feest is compleet!
virginia zeker?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef heywoodu het volgende:
Clinton klauwt weer wat terug bij de wedkantoren.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef PSVCL het volgende:
ik blijf ook op.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Infection het volgende:
Ik wou een uur geleden al gaan slapen, maar ik kan nu beter wakker blijven tot het voorbij is.
Ik ga zo met een gerust hart naar bed. Nog lekker even tegen Brennie (quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Fox is nog behoorlijk behoudend over Trump's kansen.
Laten we er samen een mooie dystopie van makenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef PSVCL het volgende:
Racistischer misschien niet, maar wel dommer.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol wat een opmerking
Net zoiets op r/redacted. "Does this mean people are more racist than we think?"
![]()
![]()
De hele Midwestern is op verbluffende wijze het Republikeinse kamp ingesmokkeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Mike het volgende:
Wisconsin is misschien wel de grootste verrassing, want dat was een 'veilige' Clinton-staat. Als ze die staat echt gaat verliezen, dan is het natuurlijk wel voorbij.
Ik zou nog liever ter plekke dood gaan dan dat ik mijzelf overgaf aan de analytische gaven van een Nederlander die juicht voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat je voor Trump bent. En dat voor een arts en een vrouw.
alles naar de klote!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:41 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Laten we er samen een mooie dystopie van maken
Hoe staat het daar dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Mike het volgende:
Wisconsin is misschien wel de grootste verrassing, want dat was een 'veilige' Clinton-staat. Als ze die staat echt gaat verliezen, dan is het natuurlijk wel voorbij.
Als je met goud bedoelt dat mensen massaal hun toevlucht zoeken in goud omdat de dollar in elkaar zakt....dan ja.quote:
Gaan die twee staten een beetje snel qua tellen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Infection het volgende:
Ik wou een uur geleden al gaan slapen, maar ik kan nu beter wakker blijven tot het voorbij is.
Wat zijn dit voor meters?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
91%
Een paar uur geleden nog 90% voor clinton
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
91%
Een paar uur geleden nog 90% voor clinton
Alquote:
Uurtje of 2, 3.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Binnen hoeveel uur kunnen we definitief zeggen wie POS is?
POTUS? Kan nu ook wel: Obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Nog 2 uurtjes maar je kan er vrij zeker van zijn dat het Trump gaat worden tenzij er iets heel raars gebeurd in Florida ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Nee. Zelfs Florida is nog niet binnen na al die uren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaan die twee staten een beetje snel qua tellen?
+2.5% voor Trump.quote:
Tijd voor een powernapquote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes maar je kan er vrij zeker van zijn dat het Trump gaat worden tenzij er iets heel raars gebeurd in Florida ofzo.
Denk het wel nadat de ene kandidaat de andere belt wrs.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef tralalala het volgende:
Krijgen we normaal gesproken snel een overwinningsspeech als duidelijk is wie er president wordt?
NOS, maar je kan net zo goed NYTimes site etc. erbij pakken. Mapje erbij en alles, NOS is een beetje stil met mapjes nu Trump aan het winnen isquote:
by*quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Trumpert grabt Hillary in the pussy
Denk dat de meeste mensen hier allereerst verbaasd zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Nee, Trump wordt president, niet Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Kokoswater het volgende:
Paar daagjes nog en Europa is een wasteland! Oh neeeeeeeeeeeeeee
Echt waar??quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes maar je kan er vrij zeker van zijn dat het Trump gaat worden tenzij er iets heel raars gebeurd in Florida ofzo.
Die had je meer gekregen als die Clinton gewonnen zou hebben hoor. Dat mens is knetterleip en had ons zonder blikken of blozen in WO3 gestort en had de EU geofferd. Zonder problemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Krijg je weer allemaal horror en doom verhalen alsof de wereld vergaat.
Waarom ? Trump gaat winnen niet dat enge mens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Kokoswater het volgende:
Paar daagjes nog en Europa is een wasteland! Oh neeeeeeeeeeeeeee
Congres staat ook achter hem nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef DonDruiper het volgende:
Leuk Trump.. maar het is natuurlijk best een eng mannetje.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
Rot dan lekker op.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
Maak je geen zorgen; dit is FOK!. De gemiddelde Nederlander is een stuk verstandiger.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Ik denk dat de meesten dit gewoon een topverkiezing vonden. Wie er wint is niet zo interessant, het was enorm leuk om te volgen en erg spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jammer dat je zo discrimineert.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Jullie sporen niet!
Je geeft zelf het antwoord. Een grote topshow.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
niet te veel naar DWDD kijken vriend.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Jullie sporen niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |