En die vond deze te extreem om op te gaan stemmen. In 2000 vonden we Bush nog een debiel. Zo diep en zo snel zijn we gezakt..quote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
we gaan het de komende jaren zien. De laatste republikeinse president was geen onverdeeld succes
Kijkgenotquote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen DWDD genot als die zure verliezers gaan huilen.
Én Republikeins senaat, house, supreme court, alles roodquote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook mijn hoop inderdaad, dat vier jaar Trump voor de komende decennia afrekent met het populisme in de VS.
Hoogstens 15 jaar idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Fokker89 het volgende:
;linton 20 jaar ouder dan haar? Geloof je het zelf, fossiel.
Niet alleen DWDD. Zo'n beetje 90% van de Nederlandse TV.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bronquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Wie meldt dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Dat zeg je nu ook al voor de 5e keer.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Dan zet ik het ook maar eens opquote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Okee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Zal ze hem kussen bij het feliciteren?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Nober het volgende:
Ja die is van de democratie dus die felicitaties komen eraan.
En als hij in 2020 weer wint, terug naar de 1880squote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Én Republikeins senaat, house, supreme court, alles roodHoppaaa terug naar de 1980s
Met 0,8% over kon dat al niet anders.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Hippies vonden juist dat liefde alles oplost.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik had je eerlijk gezegd niet aangezien voor een hippieDie zeggen ook vaak 'het is niet natuurlijk dus ik eet dit niet'
Heb ik ook een tijdje op gehoopt, maar ik denk dat jet ijdele hoop isquote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook mijn hoop inderdaad, dat vier jaar Trump voor de komende decennia afrekent met het populisme in de VS.
Die standpunten krijgt hij helaas niet door de senaat in deze samenstelling.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Mike het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als Trump wint en hij gaat meteen weer terug naar z'n democratische standpunten van een jaar of 5 geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |