Let them learn the hard wayquote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De fanboys hebben vier jaar de tijd om daar inderdaad de mindere kanten van in te gaan zien..
#ripclintonquote:Op woensdag 9 november 2016 04:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
99% geteld in Florida.
120k lead voor Trump
Misschien je wat verdiepen in het zakenleven van Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te leggen toch? Kom op.
Global warming is een hoax bedacht door China en vaccines veroorzaken autisme?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Briljant zakenman.
we moeten ze genezen !quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
10% (aantal homo's) wint dus al niet bij het winnen van Trump. Dan spreek je dus al over meer dan een half miljard mensen. Maargoed, de wereld wint jongens_!
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De fanboys hebben vier jaar de tijd om daar inderdaad de mindere kanten van in te gaan zien..
we gaan het de komende jaren zien. De laatste republikeinse president was geen onverdeeld succesquote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Trump wint. Het volk wint. De wereld wint.
kloptquote:Op woensdag 9 november 2016 04:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Global warming is een hoax vaccines veroorzaken autisme?
Da's ook mijn hoop inderdaad, dat vier jaar Trump voor de komende decennia afrekent met het populisme in de VS.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Let them learn the hard wayThey get the president they deserve
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:33 schreef Geralt het volgende:
Is dit een item van uuuuren geleden of wat?
Is 'ie ookquote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef La_Moustache het volgende:
Waar kijken jullie al die uitslagen in staten? CNN results geeft nog steeds Florida op 95% bij mij
Je kunt ook een aversie tegen beiden hebben natuurlijk. Daar helpt geen mediaoffensief tegen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Nederlandse (Europese) media waren dan ook alleen maar pro-Hillary.
Af en toe een populistische uitspraak voor je achterban is prima. Dat doet iedereen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Global warming is een hoax bedacht door China en vaccines veroorzaken autisme?
yep, politiek correct hequote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Za het volgende:
Heeft Hillary aangegeven de uitslag te zullen accepteren?
Ja die is van de democratie dus die felicitaties komen eraan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:34 schreef Za het volgende:
Heeft Hillary aangegeven de uitslag te zullen accepteren?
Veel eerder andersom. Ik ben voor geen van beiden, gelukkig hoeft dat ook niet. Maar de Trump brainwash is echt ziek.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef KingRoland het volgende:
Mensen zijn hier wel echt gebrainwashed met hillary zeg. Geloof niet alles wat je ziet.
Dat is het enige positieve misschien, dat zoiets daarna nooit meer gebeurt omdat ie zoveel chaos gaat zaaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Let them learn the hard wayThey get the president they deserve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |