https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef La_Moustache het volgende:
Waar kijken jullie al die uitslagen in staten? CNN results geeft nog steeds Florida op 95% bij mij
Nog 19 uit New Hampshire, Idaho en Arizona. Dan wel klaar. En dan tel ik nog niks van staten die nog grijs zijnquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Briljant zakenman.
Klopt, het zijn schapen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef KingRoland het volgende:
Mensen zijn hier wel echt gebrainwashed met hillary zeg. Geloof niet alles wat je ziet.
Het huwelijk is uberhaupt niet natuurlijk, dus waar hebben we het over.. Althans, ik moet de eerste cavia met een bruidsjurk nog tegenkomen..quote:
Gister opgenomen. Hoop ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef starla het volgende:
Naar welke verkiezingen kijkt dit wijf?
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef OProg het volgende:
'We weten het pas als ee het echt weten'
De Nederlandse (Europese) media waren dan ook alleen maar pro-Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef KingRoland het volgende:
Mensen zijn hier wel echt gebrainwashed met hillary zeg. Geloof niet alles wat je ziet.
10% (aantal homo's) wint dus al niet bij het winnen van Trump. Dan spreek je dus al over meer dan een half miljard mensen. Maargoed, de wereld wint jongensquote:
Dat hoef ik niet uit te leggen toch? Kom op.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ach...quote:
lolquote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef starla het volgende:
Naar welke verkiezingen kijkt dit wijf?
Let them learn the hard wayquote:Op woensdag 9 november 2016 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De fanboys hebben vier jaar de tijd om daar inderdaad de mindere kanten van in te gaan zien..
#ripclintonquote:Op woensdag 9 november 2016 04:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
99% geteld in Florida.
120k lead voor Trump
Misschien je wat verdiepen in het zakenleven van Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te leggen toch? Kom op.
Global warming is een hoax bedacht door China en vaccines veroorzaken autisme?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
we moeten ze genezen !quote:Op woensdag 9 november 2016 04:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
10% (aantal homo's) wint dus al niet bij het winnen van Trump. Dan spreek je dus al over meer dan een half miljard mensen. Maargoed, de wereld wint jongens_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |