quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Moira. het volgende:
Boohhh ik vind het eigenlijk prachtig ookIn your face met je kutsysteem
Ik wil Dionne wel troostenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Best wel grappig hoe ingetogen ze zijn bij de NOS nu, als Clinton voorlag zat de feeststemming er wel in.
Als het Hillary was geweest hadden we die uitslag een uur geleden al "bevestigd" gekregen, wedden?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef starla het volgende:
Florida
EINDELIJK
Officieel voor
trump
Jezus...
Drama queenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
"So, this is how liberty dies. With thunderous applause."
Wie had dat gedachtquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb hier echt een slecht gevoel over. Die achterlijke Trump gaat nog winnen ook...
Neemt af al.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
Bij 538 heeft Clinton nog steeds 52% om te winnen.
Net nog 60, dus dat loopt ook hard terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Mike het volgende:
Bij 538 heeft Clinton nog steeds 52% om te winnen.
McMullen lijkt het niet te kunnen verpesten voor Trump.quote:
Historisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Moira. het volgende:
Van 85% kans voor Clinton om president te worden vanochtend naar 85% kans voor Trump om president te worden vannacht
Ja toch apart wat macht met een mens kan doetquote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Mike het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als Trump wint en hij gaat meteen weer terug naar z'n democratische standpunten van een jaar of 5 geleden.
yepquote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef BlaZ het volgende:
Michigan of Wisconsin en Trump is president.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |