De hele Midwestern is op verbluffende wijze het Republikeinse kamp ingesmokkeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Mike het volgende:
Wisconsin is misschien wel de grootste verrassing, want dat was een 'veilige' Clinton-staat. Als ze die staat echt gaat verliezen, dan is het natuurlijk wel voorbij.
Ik zou nog liever ter plekke dood gaan dan dat ik mijzelf overgaf aan de analytische gaven van een Nederlander die juicht voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat je voor Trump bent. En dat voor een arts en een vrouw.
alles naar de klote!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:41 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Laten we er samen een mooie dystopie van maken
Hoe staat het daar dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Mike het volgende:
Wisconsin is misschien wel de grootste verrassing, want dat was een 'veilige' Clinton-staat. Als ze die staat echt gaat verliezen, dan is het natuurlijk wel voorbij.
Als je met goud bedoelt dat mensen massaal hun toevlucht zoeken in goud omdat de dollar in elkaar zakt....dan ja.quote:
Gaan die twee staten een beetje snel qua tellen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Infection het volgende:
Ik wou een uur geleden al gaan slapen, maar ik kan nu beter wakker blijven tot het voorbij is.
Wat zijn dit voor meters?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
91%
Een paar uur geleden nog 90% voor clinton
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
91%
Een paar uur geleden nog 90% voor clinton
Alquote:
Uurtje of 2, 3.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Binnen hoeveel uur kunnen we definitief zeggen wie POS is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |