De hele Midwestern is op verbluffende wijze het Republikeinse kamp ingesmokkeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Mike het volgende:
Wisconsin is misschien wel de grootste verrassing, want dat was een 'veilige' Clinton-staat. Als ze die staat echt gaat verliezen, dan is het natuurlijk wel voorbij.
Ik zou nog liever ter plekke dood gaan dan dat ik mijzelf overgaf aan de analytische gaven van een Nederlander die juicht voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat je voor Trump bent. En dat voor een arts en een vrouw.
alles naar de klote!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:41 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Laten we er samen een mooie dystopie van maken
Hoe staat het daar dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Mike het volgende:
Wisconsin is misschien wel de grootste verrassing, want dat was een 'veilige' Clinton-staat. Als ze die staat echt gaat verliezen, dan is het natuurlijk wel voorbij.
Als je met goud bedoelt dat mensen massaal hun toevlucht zoeken in goud omdat de dollar in elkaar zakt....dan ja.quote:
Gaan die twee staten een beetje snel qua tellen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:40 schreef Infection het volgende:
Ik wou een uur geleden al gaan slapen, maar ik kan nu beter wakker blijven tot het voorbij is.
Wat zijn dit voor meters?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
91%
Een paar uur geleden nog 90% voor clinton
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
91%
Een paar uur geleden nog 90% voor clinton
Alquote:
Uurtje of 2, 3.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Binnen hoeveel uur kunnen we definitief zeggen wie POS is?
POTUS? Kan nu ook wel: Obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Nog 2 uurtjes maar je kan er vrij zeker van zijn dat het Trump gaat worden tenzij er iets heel raars gebeurd in Florida ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Drolflap het volgende:
Nee. Zelfs Florida is nog niet binnen na al die uren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaan die twee staten een beetje snel qua tellen?
+2.5% voor Trump.quote:
Tijd voor een powernapquote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes maar je kan er vrij zeker van zijn dat het Trump gaat worden tenzij er iets heel raars gebeurd in Florida ofzo.
Denk het wel nadat de ene kandidaat de andere belt wrs.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef tralalala het volgende:
Krijgen we normaal gesproken snel een overwinningsspeech als duidelijk is wie er president wordt?
NOS, maar je kan net zo goed NYTimes site etc. erbij pakken. Mapje erbij en alles, NOS is een beetje stil met mapjes nu Trump aan het winnen isquote:
by*quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Trumpert grabt Hillary in the pussy
Denk dat de meeste mensen hier allereerst verbaasd zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Nee, Trump wordt president, niet Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Kokoswater het volgende:
Paar daagjes nog en Europa is een wasteland! Oh neeeeeeeeeeeeeee
Echt waar??quote:Op woensdag 9 november 2016 04:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes maar je kan er vrij zeker van zijn dat het Trump gaat worden tenzij er iets heel raars gebeurd in Florida ofzo.
Die had je meer gekregen als die Clinton gewonnen zou hebben hoor. Dat mens is knetterleip en had ons zonder blikken of blozen in WO3 gestort en had de EU geofferd. Zonder problemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Krijg je weer allemaal horror en doom verhalen alsof de wereld vergaat.
Waarom ? Trump gaat winnen niet dat enge mens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Kokoswater het volgende:
Paar daagjes nog en Europa is een wasteland! Oh neeeeeeeeeeeeeee
Congres staat ook achter hem nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef DonDruiper het volgende:
Leuk Trump.. maar het is natuurlijk best een eng mannetje.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
Rot dan lekker op.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
Maak je geen zorgen; dit is FOK!. De gemiddelde Nederlander is een stuk verstandiger.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Ik denk dat de meesten dit gewoon een topverkiezing vonden. Wie er wint is niet zo interessant, het was enorm leuk om te volgen en erg spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jammer dat je zo discrimineert.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Jullie sporen niet!
Je geeft zelf het antwoord. Een grote topshow.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
niet te veel naar DWDD kijken vriend.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Jullie sporen niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |