SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Palin.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat die ene wijf uit Alaska geen VP geworden is
Damn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Nober het volgende:
2 minuten geleden
Trump currently ahead in Virginia, Florida, and North Carolina. They're still too close to call, but if Trump sweeps all three, Clinton's path to the presidency becomes difficult.
SP = nationaal zorgfondsquote:Op woensdag 9 november 2016 03:50 schreef NothingHappened het volgende:
Waarom gaat zuur rechts er toch steeds als vanzelfsprekend vanuit dat je rechts bent om voor Trump te zijn. Ik stem SP en ik ben dik anti Clinton (dynasty).
Pro Trump dus hier van links!
Dan is het over en klaar voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Nober het volgende:
2 minuten geleden
Trump currently ahead in Virginia, Florida, and North Carolina. They're still too close to call, but if Trump sweeps all three, Clinton's path to the presidency becomes difficult.
Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grappig dat een beetje de aparte figuren hier voor Hilary zijn.
Dan ben je niet links.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Stabiel het volgende:
Ik ben zo links als maar kan en ook ik hoop op Trump.
Dit!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Stabiel het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef Parafernalia het volgende:
Clinton wel gevaarlijk vinden en Trump niet
Ach, hillary zei ook met fysieke aanvallen te reageren op cyberaanvallen. Ook wil ze een no fly zone rondom Aleppo, waarvan een top generaal zei dat ze daarvoor in oorlog moeten met Rusland.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:49 schreef Onnoman het volgende:
Ik zie het onder Trump nog echt gebeuren dat er onder het mom van "cyberattack" en atoombom wordt gelanceerd naar een bepaald land.
de CIAquote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Kans dat een of ander linkse gekkie trump doodschiet als die president wordt. Hoe hoog schatten jullie die?
Ja, als JFK?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Kans dat een of ander linkse gekkie trump doodschiet als die president wordt. Hoe hoog schatten jullie die?
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
best grootquote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Ja, ze had het zo zelf kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was een dubbelganger als ik me niet vergis.
Ik vermoed allemaal jongetjes die Trump geweldig vindenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
nietquote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Anarchistisch links misschien? Hopend op chaos.quote:
Jawel. Binnenlandse Amerikaanse politiek kan me gewoonweg geen reet schelen. Als student Midden Oosten Studies kijk ik naar het buitenlandbeleid van beide kandidaten en dan acht ik Trump het minst gevaarlijke.quote:
Groot.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Is logisch hoor maar verder denken is niet echt je sterkste punt.quote:
98% van de weekquote:Op woensdag 9 november 2016 03:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel eens niet stoned?
Hoog.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Ach so, okay.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
98% van de weekBen alleen 's avonds laat vaak stoned en dan zit ik op FOK!
trump is anti homo huwelijk ,anti abortus en geen oorlogszuctige gekquote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vermoed allemaal jongetjes die Trump geweldig vinden
Ik ben niet apart.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je vindt dat homo's en vrouwen dertig jaar lang in onzekerheid moeten leven links is dan ben je links.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Anarchistisch links misschien? Hopend op chaos.
Poetin ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Stabiel het volgende:
quote:
De grootste groep schreeuwers die ik deze verkiezingen op internet heb gezien waren wel de Trump stemmers. Met hun cuck, centipede, high energy bullshit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoog.
Links is gevaarlijker dan rechts. Altijd het hardste schreeuwen hoe tolerant ze wel niet zijn. Maar puntje bij paaltje zijn ze zo gek als een deur.
Wrs is midden het beste dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoog.
Links is gevaarlijker dan rechts. Altijd het hardste schreeuwen hoe tolerant ze wel niet zijn. Maar puntje bij paaltje zijn ze zo gek als een deur. Ook in Nederland zijn vrijwel alle politieke moorden uit de koker van Links gekomen.
Niet links neem ik aanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je vindt dat homo's en vrouwen dertig jaar lang in onzekerheid moeten leven links is dan ben je links.
Ik ben niet voor Hilaryquote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
door wie zijn ze aangestuurd,weten we niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoog.
Links is gevaarlijker dan rechts. Altijd het hardste schreeuwen hoe tolerant ze wel niet zijn. Maar puntje bij paaltje zijn ze zo gek als een deur. Ook in Nederland zijn vrijwel alle politieke moorden uit de koker van Links gekomen.
Rechts blaft veel. Links lacht lief en steekt een mes in je nek![]()
Minder militaire afhankelijk van de VS vind ik helemaal niet zo slecht.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef svann het volgende:
[..]
Poetin ook.
Schuift hij wat verder Europa in.
Dat moeten we zelf maar uitzoeken van Trump.
Krijgen we weer dienstplicht.
Allemaal stoere gymkleedkamerpraat jochiesquote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/The_Donald/ voor oogpijnquote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De grootste groep schreeuwers die ik deze verkiezingen op internet heb gezien waren wel de Trump stemmers. Met hun cuck, centipede, high energy bullshit.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Over het algemeen komen de democraten inderdaad wel een stuk intelligenter over, zowel in de VS als hier op FOK!.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De grootste groep schreeuwers die ik deze verkiezingen op internet heb gezien waren wel de Trump stemmers. Met hun cuck, centipede, high energy bullshit.
Eh je hebt weinig te vrezen van Putin!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef svann het volgende:
[..]
Poetin ook.
Schuift hij wat verder Europa in.
Dat moeten we zelf maar uitzoeken van Trump.
Krijgen we weer dienstplicht.
Ik denk dat niemand hier echt voor Hillary of voor Trump is. Het is meer 'wie vind je het meest entertaining voor deze topshow?' en/of 'wie vind je het minst eng?'quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staat op >100k voor Trump met 80% in.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:55 schreef skysherrif het volgende:
North carolina is ook nog niet over he mensen.
Trump.supporters hebben geen werk. Bijstandsvolkquote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Sjemmert het volgende:
Maar uhm moeten jullie niet slapen eigenlijk ?
3% bij 80% geteldquote:Op woensdag 9 november 2016 03:55 schreef skysherrif het volgende:
North carolina is ook nog niet over he mensen.
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:40:43Mocht Trump dit winnen dan is het de grootste media screw up in history en tijd voor serieuze reflectie. reageer retweet
Ja maar volgens de kenners hier op Fok waren die er niet. 538 zit er toch (flink) naast tot nu toe.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Shy voter maakt het verschil ben ik bang.
Toont alleen aan dat die wicht totaal niet weet wat er speelt onder de bevolking. Domme mutsquote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef Onnoman het volgende:
TRUMP: Make America Great Again
HILLARY: America never stopped being great!
ONNOMAN: America has never been great!
Niet erg als je voor trump bent, virginia is meer een indicatie.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef heywoodu het volgende:
Virginia dus toch gewoon voor Clinton, zoals verwacht.
twitter:ForecasterEnten twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:55:35In Grafton County, NH, Trump is up by 3. Obama won by it by a little less than 25 points. reageer retweet
Klopt. Als ik Trump zie als 100% rampzalig, dan zie ik Clinton als iets van 50% rampzalig. Dus 'steun' ik Clinton. Maar deze verkiezing is als geheel gewoon een nederlaag voor de VS en voor de westerse wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier echt voor Hillary of voor Trump is. Het is meer 'wie vind je het meest entertaining voor deze topshow?' en/of 'wie vind je het minst eng?'
Heeft ze niets aan als Michigan en Wisconsin niet gaan verkleuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef heywoodu het volgende:
Nou wordt ie mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh je hebt weinig te vrezen van Putin!
Wie staan er aan zijn grenzen te bonken?
Wie zorgt voor oorlogen in de wereld onder het mom van zg vrede?
Amerika juist....
Dat is hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
Hoog.
Rechts blaft veel. Links lacht lief en steekt een mes in je nek![]()
Niet per se; ik moet om 14:10 vertrekken naar mn werk, dus ik heb nog wel even.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Sjemmert het volgende:
En volwassen vrouwen die Hillary geweldig vinden.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier echt voor Hillary of voor Trump is. Het is meer 'wie vind je het meest entertaining voor deze topshow?' en/of 'wie vind je het minst eng?'
De brexit hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:40:43Mocht Trump dit winnen dan is het de grootste media screw up in history en tijd voor serieuze reflectie. reageer retweet
Ik heb het idee, en dat had ik al na de brexit, dat de media steeds vaker een mening wilt pushen voor het systeem zoals het nu is. Bij de Brexit werd een stay ook dik opgepompt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nee hoor. Ik ben wel degelijk voor Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja. Van die jongetjes die achter de brandweer aan fietsen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Allemaal stoere gymkleedkamerpraat jochies
Beetje wel idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De brexit hetzelfde verhaal.
Waar staan ze opgesteld dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooiAmerika staat aan de grens van Rusland te bonken?
538 valt wel mee, want die waren erg conservatief in de kansen voor Clinton. De meeste andere pollsters zaten boven de 90% voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ja maar volgens de kenners hier op Fok waren die er niet. 538 zit er toch (flink) naast tot nu toe.
Nou vertel.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar staan ze opgesteld dan?
Niks meegekregen?
Vandaar ook zijn liefde voor de poorly educated.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
Alle laagopgeleiden zijn voor Trump
Media heeft last van onbewuste of misschien wel bewuste confirmation biasquote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is geen wijsheid, is vrouwelijke intuitie...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En volwassen vrouwen die Hillary geweldig vinden.
Op zo'n leeftijd zou je toch wat wijzer moeten zijn
Dat was ook genot. Jammer dat ik toen op vakantie was met schoonouders en vriendin. Niet zozeer dat die erbij waren, want ik heb er nul problemen mee, meer dat ik geen internet had en het met een Duitse tv zenders moest doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb het idee, en dat had ik al na de brexit, dat de media steeds vaker een mening wilt pushen voor het systeem zoals het nu is. Bij de Brexit werd een stay ook dik opgepompt.
Prima verwoord.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Keyos het volgende:
Die Clinton is ook helemaal niets. Maar tbh, als Nederlander, als Liberaal, kan ik nooit, maar dan ook nooit iemand supporten die tegen abortus is, tegen euthanasie is, tegen het homo-huwelijk is en voornamelijk wordt gesupport door Jezusknuffelaars. Er werd in de USA in de hiervoor genoemde gebieden juist progressie gemaakt, met die dwaas van een Trump in charge gaat dat all to hell met een huis & senaat die ook nog eens republikein zijn.
Dit idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Montov het volgende:
Abortus en homohuwelijk zullen teruggedraaid worden als Trump 2 benoemingen bij de Supreme Court kan doen als president, en hij kan sowieso al 1 doen.
Vrijheid is de grootste verliezer als Trump wint. En we gaan Gitmo weer vol proppen.
Meeste misdaden worden gepleegt met illegale wapens, niet legale.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is hier.
Daar is het eerder andersom.
Heel wat wapentuig in die hoek.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Keyos het volgende:
Die Clinton is ook helemaal niets. Maar tbh, als Nederlander, als Liberaal, kan ik nooit, maar dan ook nooit iemand supporten die tegen abortus is, tegen euthanasie is, tegen het homo-huwelijk is en voornamelijk wordt gesupport door Jezusknuffelaars. Er werd in de USA in de hiervoor genoemde gebieden juist progressie gemaakt, met die dwaas van een Trump in charge gaat dat all to hell met een huis & senaat die ook nog eens republikein zijn.
Ik ben vrij van werk morgen. Ik vermoed dat velen hier morgen een uurtje later naar school gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Sjemmert het volgende:
Zei je dergelijke teksten aan het begin van de avond ook?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef heywoodu het volgende:
Clinton of Trumpquote:
Dit. Klote-evangelisten.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Keyos het volgende:
Ik denk vooral onbewust. In de grachtengordel kun je je moeilijk voorstellen dat er ook maar iemand op Trump zou stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Media heeft last van onbewuste of misschien wel bewuste confirmation bias
schitterend !!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Montov het volgende:
Abortus en homohuwelijk zullen teruggedraaid worden als Trump 2 benoemingen bij de Supreme Court kan doen als president, en hij kan sowieso al 1 doen.
senaat nagenoeg zeke rrepublikeinstwitter:DKElections twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:59:2140% in #MI01 and R Bergman up 56-39. Dems hoped well-funfed candidate could flip this Trump seat reageer retweet
Klopt idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Keyos het volgende:
Dat is wel zeker dat dat gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb het idee, en dat had ik al na de brexit, dat de media steeds vaker een mening wilt pushen voor het systeem zoals het nu is. Bij de Brexit werd een stay ook dik opgepompt.
Je mag mij ook drs. chroestjov noemen als jij je daar prettiger bij voelt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
hahahahaaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
Vrouwen stemmen alleen op Clinton omdat ze een vrouw isquote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is geen wijsheid, is vrouwelijke intuitie...
Als Reagan en twee Bushes abortus niet terug hebben kunnen draaien gaat Trump dat ook niet kunnen doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Montov het volgende:
Vrijheid is de grootste verliezer als Trump wint. En we gaan Gitmo weer vol proppen.
Als iemand met origine uit het Midden Oosten kan ik nooit op een kandidaat stemmen die staat te springen om nog meer bommen ik de regio te gooien; miljoenen gesteund wordt door landen als Qatar en Saoedi Arabië en nu een geschiedenis heeft van interventies en oorlogsgeklapper.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Keyos het volgende:
Ja, maar goed als linkse Europeanen zijn we ook verdeeld, alleen over andere dingen hè.quote:
http://projects.fivethirt(...)n-forecast/michigan/quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand de polls van Michigan?
Mwah zelfs al wint Trump nu niet, een paar uur geleden riep men dat het 90% zeker voor Clinton was maar het kan nog beide kanten op.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel zeker dat dat gebeurt.
Wellicht nu de tweede deksel op de kop.
nou nou nouquote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden jouw ouders maar een abortus
Gelukkig is dat jouw mening en niet de werkelijkheidquote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Tweek het volgende:
Ben wel verbaasd over de vele homo haters hier, dat had ik niet verwacht.
Ik bedoel dat het er de hele tijd (nou ja, laatste uur) over ging dat er in Virginia nog de nodige "blauwe" stemmen zouden komen, net als in Ohioquote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Zei je dergelijke teksten aan het begin van de avond ook?
Veel plezier met de kernbom die er op gaat vallen. Daar is Trump voor tenslotte.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Als iemand met origine uit het Midden Oosten kan ik nooit op een kandidaat stemmen die staat te springen om nog meer bommen ik de regio te gooien; miljoenen gesteund wordt door landen als Qatar en Saoedi Arabië en nu een geschiedenis heeft van interventies en oorlogsgeklapper.
Universitair geschoold hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
VVD'ers waren ook voor Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat zijn de socialisten boos.hahaha
Het begint al.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Montov het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Keyos het volgende:
Die Clinton is ook helemaal niets. nooit, maar dan ook nooit iemand supporten die tegen abortus is, tegen euthanasie is, tegen het homo-huwelijk is en voornamelijk wordt gesupport door Jezusknuffelaars. Er werd in de USA in de hiervoor genoemde gebieden juist progressie gemaakt, met die dwaas van een Trump in charge gaat dat all to hell met een huis & senaat die ook nog eens republikein zijn.
Laagopgeleidenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
+5% voor Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand de polls van Michigan?
Nonsense.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Veel plezier met de kernbom die er op gaat vallen. Daar is Trump voor tenslotte.
Waarom is de Trump aanhang boos? Hij doet het beter dan verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat zijn de socialisten boos.hahaha
Pssst Drizzt... Trump is ENG...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrouwen stemmen alleen op Clinton omdat ze een vrouw is
OMG MUH VEJAINA!
Ohio is 400k stemmen meer voor Trump momenteel, dan moet er nog wel heel wat binnenkomen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het er de hele tijd (nou ja, laatste uur) over ging dat er in Virginia nog de nodige "blauwe" stemmen zouden komen, net als in Ohio![]()
Nou zeiden ze dat in Florida ook...
Het is ook niet echt een land.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat land is gewoon veel te groot, met al die tijdzones en verschoven tijden in stembureaus
quote:Talking about shocking counties, look to New Hampshire. Trump is up by 3 percentage points in Grafton County. That’s amazing considering Obama won it by a little less than 25 percentage points in 2012.
Ben je Amerikaan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je mag mij ook drs. chroestjov noemen als jij je daar prettiger bij voelt.
Tja de poorly educated waar Trump zo van houdtquote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Strani het volgende:
Grappig eigenlijk dat veel mensen die hier constant kritiek leveren op de islam (en zeker niet altijd onterecht), nu iemand supporteren die op zijn beurt wordt gesteund door mensen die kwa conservatieve gedachten zo'n beetje op hetzelfde niveau zitten als veel moslims.. Ironisch.
Nee, dit is dom, ik heb kritiek op islam en ik vind dat de invloed moet worden teruggedrongen en support Clinton juist.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Strani het volgende:
Grappig eigenlijk dat veel mensen die hier constant kritiek leveren op de islam (en zeker niet altijd onterecht), nu iemand supporteren die op zijn beurt wordt gesteund door mensen die kwa conservatieve gedachten zo'n beetje op hetzelfde niveau zitten als veel moslims.. Ironisch.
Ja een Nato basis in Kazachstan, foei zeg, dat mag Kazachstan niet zo maar zelf beslissen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
https://socioecohistory.f(...)ases.jpg?w=500&h=360
Ik zie niemand boos zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom is de Trump aanhang boos? Hij doet het beter dan verwacht.
Die teller staat al 2 uur boven de 90%.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef La_Moustache het volgende:
Wat zijn ze aan het doen in Florida. 1% verder in 45 minuten ofzo. Kom op zeg
Ze liggen op het strand van een cocktail te genieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef La_Moustache het volgende:
Wat zijn ze aan het doen in Florida. 1% verder in 45 minuten ofzo. Kom op zeg
Clinton is ENGERquote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Pssst Drizzt... Trump is ENG...
Ik ben een Moslim.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Strani het volgende:
Nebraska en Maine kunnen votes splittenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Geralt het volgende:
Trump wint Nebraska, 4 van 5 kiesmannen.
Staat net in die banner op NOS. Hoezo 4 van de 5? Je wint ze toch allemaal of niet?
Iemand met meer verstand die daar wat over kan zeggen?
quote:Although it is possible for an Elector to cast his or her vote for someone other than for the popular vote winner in their state, this is quite rare in modern times. As a result, Electoral Votes for a state tend to be "all or nothing".
Maine and Nebraska have taken a slightly different approach in recent years. These states allocate two Electoral Votes to the popular vote winner, and then one each to the popular vote winner in each Congressional district (2 in Maine, 3 in Nebraska) in their state. This creates multiple popular vote contests in these states, which could lead to a split Electoral Vote.
The popular vote winner of a state must win* at least one of the districts. That is why (in our website and App maps) you cannot assign all the district Electoral Votes to the losing party in the state. Note that since these rules were adapted, Maine has never split its Electoral Votes. However, in 2008, Nebraska did for the first time, as Barack Obama won the 2nd Congressional District (Omaha and its suburbs), gaining a Democratic Electoral Vote in Nebraska for the first time since 1964.
==
In Maine en Nebreska heb je districten en kun je losse kiesmannen winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Geralt het volgende:
Staat net in die banner op NOS. Hoezo 4 van de 5? Je wint ze toch allemaal of niet?
yep!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Arme Hillary, draait ze ook nog de bak in in januari.
Main en Nebraska hebben eigen regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Geralt het volgende:
Offtopic maar elke groep mensen, of die nou gebonden zijn aan een land of idee of religie, etc, valt uiteindelijk uit elkaar in meerdere groepen als deze te groot wordt. Ik denk dat de VS ooit best nog wel eens kan opsplitsen. China ook trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat land is gewoon veel te groot, met al die tijdzones en verschoven tijden in stembureaus
Dit. Clinton is een gevaar voor de wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben een Moslim.
Clinton is voor de onschuldige Moslims in het middne oosten en Libie ()nog een groter gevaar dan haar massamoordende voorgangers.
Doen ze dat dan, hoeveel % geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:04 schreef starla het volgende:
Call
FLORIDAAAAAA
Trump leidt met 134.000 stemmen
VA naar Clinton, boeien
Obama kreeg in 2008 ook 1 kiesman van de 5 in Nebraska. Ben ook wel benieuwd hoe dat zit ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Geralt het volgende:
Gitmoquote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Lijkt net het songfestival met al die lijstjes enzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef Nober het volgende:
Trump wins:
Alabama
Arkansas
Indiana
Kansas
Kentucky
Louisiana
Mississippi
Montana
Nebraska
North Dakota
Oklahoma
South Dakota
South Carolina
Tennessee
Texas
West Virginia
Wyoming
Electoral vote total: 141/270
Clinton wins:
Connecticut
Delaware
Illinois
Maryland
Massachusetts
New Jersey
New Mexico
New York
Rhode Island
Vermont
Washington DC
Electoral vote total: 109/270
Er is verlies of geen vooruitgang.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
Laten we t allemaal eens zijn dat er geen winst vandaag is enkel verlies.
Daar is ook verder geen reet te doenquote:
Niemand die nog een fuck geeft om Hillary d'r misstanden als Trump wint. Ook Trump zal geen energie meer aan haar verspillen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
Niet zo heel raar aangezien dat conservatieve komt vanuit het Christendom. En de basis van de Islam en het Christendom is vrijwel hetzelfde. Alleen de manier waarop de meeste mensen het intepreteren is vandaag de dag erg verschillend tussen beide religies.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dan op Trump, maar dat is enkel omdat de keuze tussen 'slecht' en nog 'slechter' bestaat. Ik hoopde vanaf het begin op het kandidaatschap van Biden.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is ook verder geen reet te doen
Nebraska heeft drie districten. Iedere winnaar van een district krijgt 1 kiesman en de persoon die de meeste stemmen in de hele staat haalt (dus alle districten bij elkaar opgeteld) krijgt de overige 2 kiesmannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Geralt het volgende:
net binnen, dan is Trump president gok ik zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neuh, die wint Trump met gemak.
Then we're doomed.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neuh, die wint Trump met gemak.
Door één kut county idd.quote:
Florida is eigenlijk al in de pocketquote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Anonymousz het volgende:
Trump loopt uit in florida
49,2 vs 47.7
Hadden de Democrats geen labiele heks met oorlogsmentaliteit als kandidaat moeten nemen.. Mensen stemmen alleen maar op Trump omdat ze Hillary erger vinden. Niet hem goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef BobW het volgende:
De Reps gaan de hele politiek overnemen, eng
Onvoorstelbaar dat het zo close is.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Moira. het volgende:
Als Trump Florida houdt komt het voor Clinton uiteindelijk echt neer op Wisconsin en Michigan
Trump: 1.33quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef heywoodu het volgende:
Noteringen voor Trump onder de 1.5 (grofweg 65%+ kans op winst)
Dat is al de hele tijd zo'n 1.4% verschil maar er is nog een of andere county die het kan veranderen. Rigged.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Anonymousz het volgende:
49,2 vs 47.7
Dat vind ik ook prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dan noem ik je gewoon Chroestjov
En waarom is het niet typisch dat vooral mannen voor Trump zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch dat vooral vrouwen voor Hilary zijn de innerlijke Dolle Minaa's komen wel los.
Alles wat Obama heeft gedaan wordt teruggedraaid en dan nog een stap verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Los van Trump als president, zou ik het heel erg vinden als de VS 30 jaar terug gaat in de tijd op sociaal vlak.
Tevens een kans voor China trouwens om flink in te halen op de VS qua klimaat en technologie.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Los van Trump als president, zou ik het heel erg vinden als de VS 30 jaar terug gaat in de tijd op sociaal vlak.
Trump / Pencequote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Anonymousz het volgende:
49,2 vs 47.7
Ik lach me serieus een breuk hier, geweldig ditquote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Nober het volgende:
2 minuten geleden
Geen drone op zijn hoofd?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef Stabiel het volgende:
Wat gaat dit voor Assange betekenen trouwens?
het licht gaat uitquote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Klopt, immateriële zaken zijn heel belangrijk. Economie is een tweede, of sociaal-economie, moet je afwachten nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat het zo close is.
Hoorde net iemand zeggen: "She's back in the race."
Ze zou niet back in the race moeten zijn, ze had al lang gewonnen moeten hebben.
Los van dat is Amerika eigenlijk ook al een 3e wereld land.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
China en klimaatquote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tevens een kans voor China trouwens om flink in te halen op de VS qua klimaat en technologie.
Utah-Arizona-NHquote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Missouri, Wisconsin, Michigan, Ohio, North Carolina, Georgia, Florida (allen rood momenteel) staat Trump op 250. Dan moet ie nog 20 ergens vandaan sprokkelen.
En ook nog eens grappig dat mensen denken dat het buitenlandbeleid op dat gebied gaat veranderen. Die Trump wordt (net als bijna alle presidenten) zodanig begeleid op het gebied van buitenlandbeleid dat er vast en zeker écht geen schokkende veranderingen te verwachten zijn. De meeste veranderingen zullen voornamelijk binnenlands voelbaar zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Strani het volgende:
Als vrouw heb je niets meer te zeggen over jezelf, dat is vast leuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef starla het volgende:
Zou wat zijn toch?
Trump + meerderheid Senaat en Huis
Jepquote:Op woensdag 9 november 2016 04:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaIk vind het echt bizar
Hoe fucked up moet je systeem zijn als mensen zich genoodzaakt voelen zo'n figuur te verkiezen als president
ongelooflijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee hoor
Trump wordt president.
Als ie 't haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |